Alleen maar heel erg simpele liedjes vol met clichesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Van Velzen kan echt geen fatsoenlijke eigen nummers uitbrengen![]()
![]()
![]()
.
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Voegt niet zoveel toe als dj's als Ekdom, Beelen of Veenstra.
'Niet' staat er hè; niet 'net'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppen
Prachtige plaat is datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
Oasis - I'm outta time nieuwe megahit.
Bertolf dus? Ook geen verkeerde Megahitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bertolf nog de hele volgende week ook megahit , nu officieel bevestigd.
Ik snap niet hoe RHCP zo slecht kan zijn en dat de gitarist solo zo briljant isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er eens een RHCP-vrije dag op 3FM komenTering
![]()
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef evert het volgende:
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheid
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
Eerst nog even de Disco Classicsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
ik bedoel, hij is helemaal inwisselbaar. vind het geen eigen persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.
klopt, irriteer ik me al lang aan. denk dat de muzieksamenstellers een beetje te grote fan zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er eens een RHCP-vrije dag op 3FM komenTering
![]()
maar dat is nog een hit, dus iets hogere rotatie kan welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ook de tweede keer dit nummer van Amy binnen een paar uur.
Maar ja, dat zijn de meeste jocks bij de diverse radiostations. De jocks waarvan ik denk dat ze wel een eigen persoonlijkheid hebben zitten doordeweeks op belangrijke tijdslot(s) (ochtend, middag, avond). Voor het tijdstip waar Diergaade op is te horen, is hij een prima optie. Prima stemgeluid, weinig geklets en zo af en toe komt hij met nieuwe muziek aanzetten. Gewoon heel degelijk. Ik vind het altijd wel jammer als iemand van dequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:03 schreef evert het volgende:
ik bedoel, hij is helemaal inwisselbaar. vind het geen eigen persoonlijkheid hebben.
Gelukkig niet nee of het vreselijke 10.000 nights. Boyfriend vind ik nu nog een erg leuke singlequote:
Ja precies .. dit is nog net niet over de topquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee of het vreselijke 10.000 nights. Boyfriend vind ik nu nog een erg leuke single.
En nog niet kapot gedraaidquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:20 schreef Seam het volgende:
Ja precies .. dit is nog net niet over de top
tja, corne zou ik ook niet echt missen, ben wel klaar met disco classics.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar ja, dat zijn de meeste jocks bij de diverse radiostations. De jocks waarvan ik denk dat ze wel een eigen persoonlijkheid hebben zitten doordeweeks op belangrijke tijdslot(s) (ochtend, middag, avond). Voor het tijdstip waar Diergaade op is te horen, is hij een prima optie. Prima stemgeluid, weinig geklets en zo af en toe komt hij met nieuwe muziek aanzetten. Gewoon heel degelijk. Ik vind het altijd wel jammer als iemand van de
'oude garde' vertrekt. Net zoals ik het jammer zou vinden als Corne vertrekt.
Heel triest .. vast weer zo'n TMF nummerquote:
Preciesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:39 schreef jmac het volgende:
Vanavond Freak8 met Veenstra Veenstra dus ook de Giel-klagers kunnen gewoon kijken..
Luca Prins bedoel je?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Seam het volgende:
Zelfs bij Boulevard ook een item hier over![]()
Boulevard begint ook heel snel minder te worden. Het is meer het promoten van Albert's musicals en dingen dan allround entertainment gedoe. Hij doet trouwens ook net alsof híj het presenteert in plaats van Winston.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:40 schreef Seam het volgende:
Zelfs bij Boulevard ook een item hier over![]()
dat moet hij ook niet doen. die freaknacht is een soort sex show geworden, terwijl het vroeger gewoon een top muzieknacht was. dat moet het snel weer worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef rubbereend het volgende:
Veenstra vind ik nou net niet zo voor de freaknacht, hij kijkt altijd zo vies als hij meisjes sexvragen stelt
uhuhquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:41 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Luca Prins bedoel je?(Volgens GeenStijl)
Boulevard was alleen nog enigzins leuk met Beauquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Boulevard begint ook heel snel minder te worden. Het is meer het promoten van Albert's musicals en dingen dan allround entertainment gedoe. Hij doet trouwens ook net alsof híj het presenteert in plaats van Winston.
Eens.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:44 schreef Seam het volgende:
[..]
Boulevard was alleen nog enigzins leuk met Beau
omgquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:49 schreef rubbereend het volgende:
ik moet hierbij altijd denken aan hoe Ekdom steenvast How to shave my wife zegt
Alle posts van dit topic werden ineens weergeven op één pagina en dat duurde vijf minuten om te laden.quote:
Ik vraag me af wie er uberhaupt gebruik maakt van die optiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alle posts van dit topic werden ineens weergeven op één pagina en dat duurde vijf minuten om te laden.
Persoonlijk vind ik het wel lekker om een beetje swingend het weekend in te gaanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:23 schreef evert het volgende:
tja, corne zou ik ook niet echt missen, ben wel klaar met disco classics.
ik bedoel qua timeslot dat bij 3fm in de 'muziektijdslotten' ook persoonlijkheden zitten (rabbering, ekdom) en ook in het weekend. bart arens heeft meer persoonlijkheid dat diergaarde. dus wat mij betreft annemiek op za en zo ochtend tussen 10 en 12 en daarvoor tot 9 uur sander guis.
Avond Briggyquote:
L - L.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 18:11 schreef Litton-Lane het volgende:
* Litton-Lane pakt alvast de vlag van de kast en zoekt een plaatsje vooraan voor straks om 19.00 uur
Nou ik niet maar hij deed het automatisch.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er uberhaupt gebruik maakt van die optie
Hi Babyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |