Alleen maar heel erg simpele liedjes vol met clichesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die Van Velzen kan echt geen fatsoenlijke eigen nummers uitbrengen![]()
![]()
![]()
.
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Voegt niet zoveel toe als dj's als Ekdom, Beelen of Veenstra.
'Niet' staat er hè; niet 'net'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan kan je alle andere dj's van 3fm er ook wel vanaf schoppen
Prachtige plaat is datquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:23 schreef ChatGirl het volgende:
Oasis - I'm outta time nieuwe megahit.
Bertolf dus? Ook geen verkeerde Megahitquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bertolf nog de hele volgende week ook megahit , nu officieel bevestigd.
Ik snap niet hoe RHCP zo slecht kan zijn en dat de gitarist solo zo briljant isquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan er eens een RHCP-vrije dag op 3FM komenTering
![]()
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef evert het volgende:
tja, ik vind het niet erg. als stem perfect, als dj geen persoonlijkheid
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
Eerst nog even de Disco Classicsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef themauster het volgende:
Kan niet wachten tot 19.00 Ekdom en Veenstra
ik bedoel, hij is helemaal inwisselbaar. vind het geen eigen persoonlijkheid hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus.. als we op die manier gaan redeneren dan gaat het nog stil worden op 3FM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |