Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effectquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Bij Oprah nu een aflevering over het programma The Biggest Loser + afvaltips. Wie weet zeggen ze nog iets verrassends
De winnares van het laatste seizoen is superslank!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effect
Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
Contact gehad met de rasvereniging van de Drentsche Patrijshund
We moeten even zeker weten of hun natuurlijk jacht instinct onze poezelige poesjes niet voor gewillig prooi aan ziet![]()
Als dat met een pup geen probleem is, dan gaan we op de wachtlijst![]()
Met een beetje geluk hebben we dan voor mijn verjaardag een nieuwe ster in huis
*traantje wegpinkt*
Nu nog een mooie, statige, Engelse naam verzinnen die niet vloekt bij Miyuki & Poekie
Bizar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef Isabeau het volgende:
De winnares van het laatste seizoen is superslank!Denk dat haar BMI onder de 20 zit... En ze was 106 kilo
*potloden pakt*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus wel
Lievvvvv
Hier, heb je vast een kleurplaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:
En wat een top prestatie van die chick.
Het bewijst mijn stelling: IEDEREEN kan ultra skinny zijn.
Van wat ik had gelezen lijken ze achter katten aan te gaan en willen herplaatsers ze niet plaatsen bij gezinnen met kattenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij gaat een Drentse Patrijs niet achter je poezen aan hoorNiet als hij er mee opgroeit.
En de winnares blijkt dus 50 kilo te zijn afgevallen. En sport bizar veel.
WRONGquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze is afgevallen op een dieet van 1200 kcal eten en 4000 kcal bewegen per dagIk denk niet dat ik die 4000 aan zou kunnen.
Ik heb vandaag een accountje aangemaakt om in het lijstje van de OP te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:
En wat een top prestatie van die chick.
Het bewijst mijn stelling: IEDEREEN kan ultra skinny zijn.
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een erg motiverende Oprah aflevering
Ow....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
ok, ze gaan nu naar de losers van The Biggest Loser....winnaar 55 kilo afgevallen, een jaar later alweer 45 aangekomen...
Volgens mij herkent iedereen dat wel hoor. Gelukkig werkt dat ook de andere kant op. Als je eenmaal in die trein van zelfliefde zit, dan ga je steeds meer voor purrrfection.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Isabeau het volgende:
En dit verhaal herken ik wel
"Dan kwam ik 2 kilo aan en dacht: ach, ben nog steeds 66 kilo afgevallen...en dat werd 5 kilo en 9...etc"
Ik ben een luie donderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef SHE het volgende:
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritant![]()
Lijkt me een prima punt voor je to do list.
Ik heb mijn Rocky 5 pak klaar liggen voor morgenochtend. Incl dikke sjaal, handschoenen, thermobroek, earmuffs, thermoshirt en tape
Je zou denken dat ik op expeditie ga in Groenland, maar ik ga hardlopen![]()
En s' avonds naar de gym.
2 maanden lang een regime van elke ochtend hardlopen, elke avond trainen, elke dag rijst, elke dag veggies, elke dag brinta, elke dag kwark en elke dag lijnzaad.
Watch me sufferrrrrrrrrrrrr
Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelfquote:
Sterktequote:
Die 30 kilo's waren er bi mij zo afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef SHE het volgende:
Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelf
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder![]()
Word al moe als ik eraan denk
Dat was ik ook wel een beetje, maar sinds ik twee keer achter elkaar echt stevig in de prak gelegen heb, ben ik niet meer op gang gekomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef SHE het volgende:
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.
Ik zeg het altijd tegen mijn kiddies. Je moet een plan hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 30 kilo's waren er bi mij zo afDus afvallen is voor mij niet het obstakel. Als je eenmaal in het goede ritme zit tenminste, maar het eraf houden
Echt! Een ramp. Is dus ook niet gelukt.
Nou de kinderen nog ze ver krijgen (10 en 15)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Leuke tip van één van de moeders: als haar zoontje in de speeltuin aan het spelen is doet zij er oefeningen
Je eist dan teveel van jezelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn obstakel is trouwens vooral dat ik hardlopen heel erg leuk vind en dat zorgt voor snel afvallen en een fijne conditie, maar ik krijg èlke keer blessuresSportfysio heeft ook niet geholpen en zijn oefeningen ook niet. Nu durf ik niet zo goed weer te beginnen met hardlopen.
Smeerkees!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Drie op een rij: ik ga even naar bed (kom wel weer terug hoor)
Je gaat éven naar bed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Drie op een rij: ik ga even naar bed (kom wel weer terug hoor)
Sterker nog, een plan hebben is zelfs nr 1 op de lijst ' hoe word ik een gelukkig en fit mens 'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef Isabeau het volgende:
We maken 'Een Plan hebben!' gewoon tot dieettip nummer 1
Dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef SHE het volgende:
Voorwaarde is wel dat je voor de zomer weer fit bent, anders pesten we je weg.
Slaap lekker en bedankt voor je lieve afsluitende woordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind het gezellig dat je hier meepost Isa!! En met deze woorden ga ik slapen!! Trusten!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft ook een erg leuk hoofd
[ afbeelding ]
Deed me denken aan:
[ afbeelding ]
(als je het filmpje kijkt dan begrijp je het wel)
Mag nog tot Drie Koningen joh, dus niks laatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:24 schreef loveli het volgende:
Happy New Year iedereen!!
Beetje laat, maar ben net pas thuis.
En wanneer is dat ongeveer?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Mag nog tot Drie Koningen joh, dus niks laatJij ook gelukkig nieuwjaar!
Je kan goed gelijk hebbenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:41 schreef Isabeau het volgende:
6 januari, toch?
Nee, ze slapen allemaalquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:50 schreef golfer het volgende:
Zijn er hier nog lekker wijven te spotten?
Heerlijk heet!quote:
Ben je aan het werk?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaalIk houd de wacht wel
Nee, dat zou ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:10 schreef Isabeau het volgende:voor een collega die graag nog met zijn vriendin naar Parijs wilde.
Ik kan zulke romantiek toch niet in de weg staan
Wat jammer! Heb je wel de juiste schoenen? Dus niet dure of met een leuk kleurtje maar met de juiste stevigheid, aangeschaft bij een hardloopwinkel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn obstakel is trouwens vooral dat ik hardlopen heel erg leuk vind en dat zorgt voor snel afvallen en een fijne conditie, maar ik krijg èlke keer blessuresSportfysio heeft ook niet geholpen en zijn oefeningen ook niet. Nu durf ik niet zo goed weer te beginnen met hardlopen.
Oh, wat een lieve collega ben jij!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 03:10 schreef Isabeau het volgende:voor een collega die graag nog met zijn vriendin naar Parijs wilde.
Ik kan zulke romantiek toch niet in de weg staan
En dan komt nu het volgende punt: Is dat verantwoord en haalbaar voor mensen die gewoon een baan hebben?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze is afgevallen op een dieet van 1200 kcal eten en 4000 kcal bewegen per dagIk denk niet dat ik die 4000 aan zou kunnen.
Mijn hardloopschoenen zijn oerlelijk en ik heb er voor moeten hardlopen in de hardloopwinkel. Ik heb ook een cursus gevolgd, ik heb een sportfysiotherapeut èn ik ben nagekeken op beenlengteverschil etc. Het is me denk ik niet gegundquote:Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef computergirl het volgende:
Wat jammer! Heb je wel de juiste schoenen? Dus niet dure of met een leuk kleurtje maar met de juiste stevigheid, aangeschaft bij een hardloopwinkel?
Of te veel en te snel?
Ik heb ook blessures gehad in het begin die niet overgingen, maar werden veroorzaakt door een scheve heup. Toen dat gefixed was heb ik met rustig opbouwen eindelijk de 10 km kunnen lopen.
Dat was trouwens met een loopgroepje, waar je ook 'huiswerk' kreeg zodat je heel geleidelijk aan het opbouwen was.
Ongeveer 6quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
En dan komt nu het volgende punt: Is dat verantwoord en haalbaar voor mensen die gewoon een baan hebben?
4000 calorieen bewegen, man, hoeveel uur sporten is dat wel niet?!
en nog steeds pijn van een blessurequote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel je er wel bij dat je die 8 km binnen het uur hebt gedaan en na belachelijk weinig training?
Inderdaad. Als ik 11 km loop ben ik pas 500 Kcal verder.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
4000 calorieen bewegen, man, hoeveel uur sporten is dat wel niet?!
Ik vrees dat ik niet verder ga komen dan 2,5 uur sporten per dag. En dat is dan 2 uur fietsen en een paar keer per week een half uur hardlopen. En ik wil wat gaan doen om mijn taille strakker te krijgen. Dus misschien komt er ook nog wat sportschool biij.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ongeveer 6![]()
Alleen voor werklozen of huisvrouwen zònder kinderen
Ik verbaas me iedere keer zo over jouw gewicht! Op de meet leek je veel dunner.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:49 schreef Merel het volgende:
Schade na de feestdagen: 67,2Maar ik voel me 100 kilo ofzo, dus het valt nog wel mee. Opgeblazen gevoel in m'n buik begin langzaam weg te trekken, maar ik ben dus echt niet meer gewend om zulke grote hoeveelheden te eten. Kreeg er echt zo'n bol buikje van, niet fijn! Vanaf nu dus maar weer even streng gaan doen en flink gaan sporten.
Ik zou echt niet zonder m'n vlees kunnen trouwens! Varkensvlees probeer ik wel te vermijden, maar verder kan ik een lekker stukkie vlees echt niet laten staan
In Nederland? dat lijkt me wat klein...quote:
Ik haal het gemiddelde naar beneden, want ik ben toch 15 cm. korter dan 1.68! Blame me!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
In Nederland? dat lijkt me wat klein...
Klinkt goedquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritant![]()
Lijkt me een prima punt voor je to do list.
Ik heb mijn Rocky 5 pak klaar liggen voor morgenochtend. Incl dikke sjaal, handschoenen, thermobroek, earmuffs, thermoshirt en tape
Je zou denken dat ik op expeditie ga in Groenland, maar ik ga hardlopen![]()
En s' avonds naar de gym.
2 maanden lang een regime van elke ochtend hardlopen, elke avond trainen, elke dag rijst, elke dag veggies, elke dag brinta, elke dag kwark en elke dag lijnzaad.
Watch me sufferrrrrrrrrrrrr
Dat klinkt als goed nieuwsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.
En ik heb nieuws, want mail van Muis:
Ze was de afgelopen dagen erg moe, dus ze heeft veel geslapen, maar ze zou vandaag nog even iets van zich laten horen. Dus iedereen die zich zorgen maakte: zie je nou wel dat het nergens voor nodig was?.
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 @ 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.
Ze was de afgelopen dagen erg moe, dus ze heeft veel geslapen, maar ze zou vandaag nog even iets van zich laten horen. Dus iedereen die zich zorgen maakte: zie je nou wel dat het nergens voor nodig was?.
Maar ik woog ook zo veel op die meet of misschien 1kg lichter maar ik ben dan ook maar 1,74!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik verbaas me iedere keer zo over jouw gewicht! Op de meet leek je veel dunner.
Leuk filmpje wel. Maar wel typisch Hollands met die tietenquote:
Dat dacht m'n ma ook en daarom heeft ze een teefje. Dat dus bij elke boom, paal, muur of grasspriet blijft snuffelen en druppelen. En ja, ze tilt keurig haar poot op bij een paal.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:32 schreef Vivi het volgende:
Oh en SHE, leuk hoor, een ongecastreerde reu, als je bij elke paal, stoplicht, grasspriet of boom stil wil blijven staan omdat dat kreng wat druppels moet sprenkelen.
(Ik werd er zelf gek van iig) .
Heb je het tegen mij ofzo?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
Kijk, Kwak!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.
Ik heb een mailtje gestuurd aan Muis en haar reactie daarop heb ik gepost (op de vorige pagina).quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef kwakveense het volgende:
is er bericht van muis? dat heb ik echt helemaal gemist! kan t ook nergen svinden!
Jawel, maar de deur is open!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Is er geen verwarming in de galerie dan Co?
Ja echt, dan durven ze niet!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders lopen de klanten de galerie voorbij?
en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?quote:
Ja en recht op mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr.
Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewelis trouwens het gilet van het pak van H&M
En een geest orb op mijn hoofd
Hij probeerde te infiltreren in je brein, dus als je vd week gekke dingen gaat doen / zeggen, dan weten we hoe dat komtquote:
Er is idd onderzoek naar gedaan dat een dichte deur, óók met een verwelkomend bord, een psychologische drempel opwerpt waardoor mensen minder snel binnen komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?
Jazeker, het jasje had ik ook die avond aan (totdat ik het te warm kreeg)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
Jij zegt het, niet ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
F5!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
Ik voel me eigenlijk wel heel positief en allesquote:
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfectof hopelijk te groot
Dag poepie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe? Ik ga niet teruglezen denk ik
De broek valt gewoon. Ik heb een 38 en die is nu iets te groot. En dat klopt wel met de realiteit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
Kleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
Ja dat moet niet doen he, dat stressen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!![]()
En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!
Nou vooruit, maar volgende keer niet te erg dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Muis, zo ben ik nou eenmaal
Maar ik ben blij dat het goed met je gaat!
De laatste keer dat ik een H&M broek kocht, zat 38 prima en had ik 5 minuten later de 36 nodig. Maar dat was linnen, dus telt niet. Dan maar de 40 in m'n winkelmandje stoppen en kijken of hij te vermaken valt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
Zal misschien aan soort figuur liggen maar zeker voor H&M vond ik hem kleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
Ik probeer altijd die code die in de OP van het H&M topc staat en dat werkt meestal wel. Ik zal even mijn email kijken of daar nog wat in staat...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een H&M broek kocht, zat 38 prima en had ik 5 minuten later de 36 nodig. Maar dat was linnen, dus telt niet. Dan maar de 40 in m'n winkelmandje stoppen en kijken of hij te vermaken valt.
Heeft iemand nog een %kortingscode over?
Schijnt enorm pijnlijk te zijn. Als ze klein zijn moet je ze zelf uitplassen, pas als de arts vindt dat ze daarvoor te groot zijn, worden ze vergruisd. Mijn opa had het geregeld. Heb jij er zelf last van??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
WB Muis; goed je te zien
Iemand bekend met niersteentjes in een urinebuis?
Ja en om op te eten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Wat let je? Zolang je het vervolgens niet zelf opeet, is er niets aan de hand natuurlijk
Geen idee, maar ik werd daarnet wakker van de buikpijn. Ben even het bed uitgegaan, maar er snel weer in teruggegaan. Heb echt overwogen de dokter te bellen (en te gaan schreeuwen en te gaan kruipen van de pijn). Kruikje + paracetamol zetpil + even gaan plassen en ineens was het over.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef Phaidra het volgende:
Heb jij er zelf last van??
Cheesecakequote:
Chocolade muis nu met glow in ze dark?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik ben kant-en-klaar
Wat doe je hier eigenlijk als je ons komt verleiden met kapsalonnetjes en cheescakesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheesecake![]()
Ik merk trouwens dat ik op mijn werk echt moet afkicken van al die snaaidagen![]()
Heb heel de tijd trek in chocotofs en bolognesechips![]()
En kapsalonnetjes![]()
Gelukkig eten we die vanavond![]()
In Groningen kun je ook kapsalon halen zag ik laatstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
O! De feestdagen zijn voorbij, dus ik haal m'n oude Wicky ff terug. Als ik die nog heb, that is.
Daar had ik 't nog over met Mark, op oudejaarsdag. Dat kapsalon kennelijk iets typisch Rotterdams is, omdat ik het nog nooit op de kaart heb zien staan in Groningen of Frieslandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef neen het volgende:
[..]
In Groningen kun je ook kapsalon halen zag ik laatst
Het was ook de eerste keer dat ik het zag in het Noorden des Landsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar had ik 't nog over met Mark, op oudejaarsdag. Dat kapsalon kennelijk iets typisch Rotterdams is, omdat ik het nog nooit op de kaart heb zien staan in Groningen of Friesland.
Maar toch wel dus?
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij herkent iedereen dat wel hoor. Gelukkig werkt dat ook de andere kant op. Als je eenmaal in die trein van zelfliefde zit, dan ga je steeds meer voor purrrfection.
Kijk maar naar BJ
Je zei zelf dat je trek had in wat lekkersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk als je ons komt verleiden met kapsalonnetjes en cheescakes
Lijkt wel of het rechtstreeks uit de vuilnisbak komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat het precies is weet ik nietGreys is in ieder geval die-hard fan
Je bent weer een dametjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz, ik ben net bijna gestorven
Slank 2009 indoor! #424 - Sendung mit der Maus
Kan ik even wat welgemeende ohhh's en ahhh's krijgen?
O sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt wel of het rechtstreeks uit de vuilnisbak komt
Sorry Elies, ik lees altijd nogal vluchtig op mijn werk, even snel snelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Magoe; ik leef nog en jullie zijn zeer empathisch geweest, dus het is weer goed
Of iemand...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Zou Co al bevroren zijn, of zou ze iets gevonden hebben om d'r warm te houden?
Unox....hmm maar hoeveel heb ik op, kleine komquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Erwtensoep, geen idee, zelf gemaakt? Met veel vet varkensvleesJammie
Stevige erwtensoep van Unox b.v. bevat 85 cal per 100
Alleen mannen hebben iets te vrezen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Co nu durf ik niet meer langs te komen!
Proestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een vrij lekkere toerist verkracht!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Toevallig ook foto's gemaakt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Co nu durf ik niet meer langs te komen!
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen mannen hebben iets te vrezen!!
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.quote:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
Misschien op de beveiligingscamera's?? Ik zal straks eens kijken. Grote kans, want ik heb hem alle hoeken laten zien.
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkundequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmm Pindakaas Co... krijg dr trek van....
en Muis, herkenbaar probleem bij veel ziekenhuizen...
(hier in Hoogeveen is het trouwens heel prima geregeld en ook in Emmen ken ik het probleem niet... maar in Zwolle./ weezenlanden is het vreselijk.....)
Heel kundig heul veul tanden helen denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkunde?
Wat nou 'phew'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew!
tja het lijkt idd wat overdreven....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkunde?
Verstandig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...
Haha ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel kundig heul veul tanden helen denk ik
Nou...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...
Hoi DaD.. leuk gehad?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik ben weer in het Hollandsche. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Dat masker doet me denken aan Jasonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, voor wie zich afvroeg hoe de bestralingsruimte eruit ziet:
Het is een grote donkere kamer (je moet eerst door een gang met 2 bochten en 50 cm dikke muren voor je er bent) en daarin staan een tafel en een groot apparaat. Het lijkt nog het meest op zo'n enorm dermabrasie apparaat:
[ afbeelding ]
Die tafel waar ik op lig kan bewegen en ronddraaien en het apparaat zelf ook. Op het plaatje staat het apparaat bijna horizontaal, maar als je binnenkomt hangt hij verticaal. Tijdens de bestraling maakt het apparaat steeds een paar bogen om mijn hoofd heen, terwijl de tafel steeds iets anders staat. Het doet me zelf het meest denken aan een enorme droogkap
Dank je wel! Jij ook hè!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik ben weer in het Hollandsche. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ik heb het wel eens gezien en krijg het er spaans benauwd vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, voor wie zich afvroeg hoe de bestralingsruimte eruit ziet:
Het is een grote donkere kamer (je moet eerst door een gang met 2 bochten en 50 cm dikke muren voor je er bent) en daarin staan een tafel en een groot apparaat. Het lijkt nog het meest op zo'n enorm dermabrasie apparaat:
[ afbeelding ]
Die tafel waar ik op lig kan bewegen en ronddraaien en het apparaat zelf ook. Op het plaatje staat het apparaat bijna horizontaal, maar als je binnenkomt hangt hij verticaal. Tijdens de bestraling maakt het apparaat steeds een paar bogen om mijn hoofd heen, terwijl de tafel steeds iets anders staat. Het doet me zelf het meest denken aan een enorme droogkap
Ik vind het wel ontspannendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien en krijg het er spaans benauwd vanIk vind het altijd heel stoer dat mensen daar gewoon kunnen stilliggen. Ik hoop dat je dat ingebakken krijgt als je bestraald moet worden (als in: je doorstaat het gewoon, omdat het moet).
Om dan maar in de geest van deze SC te blijven:quote:
quote:Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew! Jammer!
Gniffel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Om dan maar in de geest van deze SC te blijven:
[..]
Al lurkende leert menquote:
Respect voor je gelatenheid en acceptatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het wel ontspannendhet is heel warm en tintelend dus ik doe altijd alsof ik bij de kapper zit en ze mijn haren aan het wassen zijn. En dan val ik bijna in slaap en zijn ze al klaar
![]()
En Vik, mijn masker ziet er inderdaad heel erg Jason uit.
Ik moet elke 3-4 weken. Dat gefrunnik aan je haarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik wil ook weer een keer naar de kapper. Is een jaar geleden ofzo
Dat gefrunnik aan je haar
Je moet niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet elke 3-4 weken. Dat gefrunnik aan je haar
O, het is een man.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef conleche het volgende:
Iemand krap bij kas?? daten voor een leuk geldbedrag
Dat klinkt weirdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik probeerde Donald Duck een gaseous interchange te geven dmv een balpentekening, maar het lijkt meer alsof hij een piemel in zijn kontje heeft. Toen zette ik er 'prrt' bij zodat het duidelijker zou zijn, maar nu lijkt het alsof hij een luidruchtige dildo in zijn kontje heeft.
Even een foto maken!
Als ik jou was zou ik mijn haar laten groeien. Heel lang!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet niks.
Ik ga 1 á 2 keer per jaar. Ben in juni voor het laatst geweest en dus zou ik nu weer moeten gaan, maar ik vind m'n haar niet lang genoeg, dus dat zal wel voorjaar worden voor ik weer ga.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn haar laten groeien. Heel lang!!
Ik denk dat je haar dan beter tot zijn recht komt. Het is mooi en dik. Halflang haar heeft de neiging snel tuttig te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben gewend aan haar op schouderlengte (of tot halverwege de schouders, dat is m'n langste lengte). Maar op een gegeven moment zakt het zo in, terwijl ik er op een nog enigszins bescheiden lengte een mooie slag in heb.
Het was een creatieve uitspatting.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
And why would you do something like that?.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar dan beter tot zijn recht komt. Het is mooi en dik. Halflang haar heeft de neiging snel tuttig te worden.
Ik dacht al dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ben niet tuttig.
Maar ik zal eens kijken ja.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wat een timing, moblo. Ik wilde nu, ja echt nu, gaan posten: Ik wil dat MoBlo terug komt. Nu!![]()
![]()
.
Ik wilde precies hetzelfde posten dus ik sluit me hierbij aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Mo, welkom terug en fijn dat je het leuk gehad hebt!
Kunnen jullie brains ook even interconnected zijn als Greys zich weer eens zorgen maakt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten dus ik sluit me hierbij aan!
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik probeerde Donald Duck een gaseous interchange te geven dmv een balpentekening, maar het lijkt meer alsof hij een piemel in zijn kontje heeft. Toen zette ik er 'prrt' bij zodat het duidelijker zou zijn, maar nu lijkt het alsof hij een luidruchtige dildo in zijn kontje heeft.
Even een foto maken!
Ik heb haar 06quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kunnen jullie brains ook even interconnected zijn als Greys zich weer eens zorgen maakt?.
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar 06
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oeh oeh, lekker bel-len met elkaar!
En jaaaa ik weet dat ik niet kan bellen![]()
SMS-sen dan. Of lekker pikante foto's van DD oversturenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb haar 06
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oeh oeh, lekker bel-len met elkaar!
En jaaaa ik weet dat ik niet kan bellen![]()
Van wie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SMS-sen dan. Of lekker pikante foto's van DD oversturen
whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mèn, ik had het zwaar zonder jou![]()
. Maar dat vertel ik morgen wel
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ej, wie zat er aan mijn kontje
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
Volgens de Wii Fit was ik afgevallen, raar ding
Wel weer 20 minuutjes gespeelt, het is een begin
Mijn goede voornemen was om er deze keer niets over te zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
lust!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.quote:
Dan kan je nog véél langer wachten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.
Ja maar... wij wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik kat niet zomaar even voor de lekker.
Nee dat kan je eten, gekkie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te lerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Smakelijk Greysie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Sterkte!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Abbadon het volgende:
Zobijna afgewassen...dus daarna kan ik weer koken
maar nu eerst even geestelijk voorbereiden...
...en morgen gaat m'n wekker om 6 uur...einde vakantie voor yours truly...
En dan ga je maar gewoon dit soort dingen roepen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigs.
Eet smakelijk.
Als je geen zin hebt in een rel, zoals je zegt, moet je ook geen dingen gaan zitten uitlokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te leren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |