abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:26:53 #101
236335 neen
schone schijn
pi_64576088
tot nu toe:
O: 2 sneetjes bruin brood, gekookt ei, beker halfvolle melk
T: Koffie

[ Bericht 94% gewijzigd door neen op 02-01-2009 13:39:32 ]
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:32:51 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576271
Hello

Zo, ik ben actief geweest want ik heb vanochtend mijn kerstboom afgetuigd En weggemieterd.

Als mini straks klaar is met slapies doen ga ik eens even wat gezallige bloembolletjes en lente-achtige aanverwanten scoren en een nieuwe kalender waar alleen maar leuke dingen op mogen komen te staan! Verder heb ik mijn financieen eens bekeken en hoewel het nog steeds dramatisch is blijkt dat ik al heel veel verder ben met het aflossen van een oude schuld (zo'n 50% verder dan ik dacht) dus als het zo doorgaat ben ik daar volgend jaar al mee klaar ipv over 2 jaar. Poeh, dan valt er een last van me af zeg. Op een houtje bijten loont dus .

He, alles weer lekker frips en fruitig dus vandaag .

Oh en SHE, leuk hoor, een ongecastreerde reu, als je bij elke paal, stoplicht, grasspriet of boom stil wil blijven staan omdat dat kreng wat druppels moet sprenkelen .

(Ik werd er zelf gek van iig ) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:35:00 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64576343
same here... ben aan t bakken voor mn verjaardag en voor dinertje vanavond
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 13:35:58 #104
70532 loveli
N
pi_64576367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:32 schreef Vivi het volgende:
Oh en SHE, leuk hoor, een ongecastreerde reu, als je bij elke paal, stoplicht, grasspriet of boom stil wil blijven staan omdat dat kreng wat druppels moet sprenkelen .

(Ik werd er zelf gek van iig ) .
Dat dacht m'n ma ook en daarom heeft ze een teefje. Dat dus bij elke boom, paal, muur of grasspriet blijft snuffelen en druppelen. En ja, ze tilt keurig haar poot op bij een paal.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:43:22 #105
163650 Greys
pi_64576581
Ik ben aan het werk maar ik kwam even loeren of er nieuws van Muis was.
Ben helemaal blij en opgelucht

Tot later leukerds!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64576649
Ook hier vanaf het werk, waar het echt stervenskoud is!! Heb medelijden met mij!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:45:41 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576670
Je moet gewoon meer eten Co .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64576741
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:45 schreef Vivi het volgende:
Je moet gewoon meer eten Co .
Ik ben vergeten lunch mee te nemen en moet nu een pot pindakaas leegeten!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:48:39 #109
163650 Greys
pi_64576752
Is er geen verwarming in de galerie dan Co?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:49:28 #110
331 Merel
Be here now.
pi_64576784
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:49:58 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576794
Heeft Koekie wel zijn coltrui aan?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:55:22 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64576948
is er bericht van muis? dat heb ik echt helemaal gemist! kan t ook nergen svinden!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:26 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577012
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
Heb je het tegen mij ofzo? . Ach, het went, maar ik moet zeggen dat er dagen zijn dat ik tegen de muren opvlieg. Nu niet, want nu is het vakantie en heb ik een vakantiegevoel en volgende week ga ik gelukkig beginnen bij Humanitas .
Normaliter word ik ook gestoord van vakanties. Ik moet dan ook altijd weg in de zomer, anders word ik gek.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:30 #114
163650 Greys
pi_64577015
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.
En ik heb nieuws, want mail van Muis:

Ze was de afgelopen dagen erg moe, dus ze heeft veel geslapen, maar ze zou vandaag nog even iets van zich laten horen. Dus iedereen die zich zorgen maakte: zie je nou wel dat het nergens voor nodig was? .
Kijk, Kwak!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:53 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577022
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef kwakveense het volgende:
is er bericht van muis? dat heb ik echt helemaal gemist! kan t ook nergen svinden!
Ik heb een mailtje gestuurd aan Muis en haar reactie daarop heb ik gepost (op de vorige pagina).
Niet meer actief op Fok!
pi_64577025
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Is er geen verwarming in de galerie dan Co?
Jawel, maar de deur is open!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:58:45 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577053
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel, maar de deur is open!
Anders lopen de klanten de galerie voorbij?
Niet meer actief op Fok!
pi_64577062
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Vivi het volgende:
Heeft Koekie wel zijn coltrui aan?
Nee, die ligt gewikkeld in zijn roze puppeldeken
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:48 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64577082
hoera!
bale voor dr dat ze zo moe is, maar dan nog, hoera...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_64577094
Mijn eerste eigen sushi:




En tijdens O&N genoeg gedronken
pi_64577095
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anders lopen de klanten de galerie voorbij?
Ja echt, dan durven ze niet!!
pi_64577121
Leuke foto's Miss!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:01:34 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64577139
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja echt, dan durven ze niet!!
en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:03:48 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577211
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr .
Niet meer actief op Fok!
pi_64577227
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Miss!!
Dankjewel is trouwens het gilet van het pak van H&M
En een geest orb op mijn hoofd
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:04:49 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577249
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
En een geest orb op mijn hoofd
.
Niet meer actief op Fok!
pi_64577255
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr .
Ja en recht op mijn hoofd kennelijk hadden die ook een feestje bij ons thuis
pi_64577263
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dankjewel is trouwens het gilet van het pak van H&M
En een geest orb op mijn hoofd
Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:05:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577273
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ja en recht op mijn hoofd
Hij probeerde te infiltreren in je brein, dus als je vd week gekke dingen gaat doen / zeggen, dan weten we hoe dat komt .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:06:18 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64577310
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?
Er is idd onderzoek naar gedaan dat een dichte deur, óók met een verwelkomend bord, een psychologische drempel opwerpt waardoor mensen minder snel binnen komen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64577320
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
Jazeker, het jasje had ik ook die avond aan (totdat ik het te warm kreeg)
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfect of hopelijk te groot

En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:08:43 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577393
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
Jij zegt het, niet ik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:09:52 #133
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577434
Hoi!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:10:21 #134
70532 loveli
N
pi_64577442
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
F5!
crap in = crap out
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:10:39 #135
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577452
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe ? Ik ga niet teruglezen denk ik
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:11:43 #136
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577501
Laat maar!

Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:11:52 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577504
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
.
Niet meer actief op Fok!
pi_64577558
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij zegt het, niet ik .
Ik voel me eigenlijk wel heel positief en alles
Misschien omdat ik besloten heb hier weer serieus bezig te gaan met afvallen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:15:56 #139
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64577636
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Hey!

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:20:24 #140
70532 loveli
N
pi_64577816
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfect of hopelijk te groot
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
crap in = crap out
pi_64577829
Muissie!!! Gelukkig nieuwjaar meisje!!
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:20:52 #142
70532 loveli
N
pi_64577838
Hoi Muis!!
crap in = crap out
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:16 #143
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577852
Greysie, Vik vertelt met net van Bink!
Geef hem maar een dikke knuffel van mij!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:38 #144
163650 Greys
pi_64577866
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe ? Ik ga niet teruglezen denk ik
Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!

En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:58 #145
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577875
Gelukkig nieuwjaar!

En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64577887
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
De broek valt gewoon. Ik heb een 38 en die is nu iets te groot. En dat klopt wel met de realiteit.
pi_64577906
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
Klein dus als ik jou was zou ik die maat te groot proberen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:23:01 #148
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!

En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
Ja dat moet niet doen he, dat stressen! Stresskip ben je ook af en toe
Ik was gewoon doodop en ik had koppijn dus ik heb even 2 dagen vrijwel niets gedaan.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64577940
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!

En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!

Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, moppie!! Ben blij dat het goed gaat!!
pi_64577973
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')