Ja en recht op mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr.
 kennelijk hadden die ook een feestje bij ons thuis
 kennelijk hadden die ook een feestje bij ons thuis  

Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewelis trouwens het gilet van het pak van H&M
En een geest orb op mijn hoofd

Hij probeerde te infiltreren in je brein, dus als je vd week gekke dingen gaat doen / zeggen, dan weten we hoe dat komtquote:
 .
.

Er is idd onderzoek naar gedaan dat een dichte deur, óók met een verwelkomend bord, een psychologische drempel opwerpt waardoor mensen minder snel binnen komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef kwakveense het volgende:
[..]
en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?

Jazeker, het jasje had ik ook die avond aan (totdat ik het te warm kreeg)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
 of hopelijk te groot
 of hopelijk te groot 

Jij zegt het, niet ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
 .
 .

F5!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?

Ik voel me eigenlijk wel heel positief en allesquote:

Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfectof hopelijk te groot

Dag poepie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe? Ik ga niet teruglezen denk ik

De broek valt gewoon. Ik heb een 38 en die is nu iets te groot. En dat klopt wel met de realiteit.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.

Kleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:
[..]
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
 dus als ik jou was zou ik die maat te groot proberen
 dus als ik jou was zou ik die maat te groot proberen

Ja dat moet niet doen he, dat stressen!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!
En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
 Stresskip ben je ook af en toe
 Stresskip ben je ook af en toe   

quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!
En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |