Proestquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef conleche het volgende:
Ik heb net een vrij lekkere toerist verkracht!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Proest
Toevallig ook foto's gemaakt?
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Co nu durf ik niet meer langs te komen!
Oh gelukkig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Alleen mannen hebben iets te vrezen!!
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.quote:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
Misschien op de beveiligingscamera's?? Ik zal straks eens kijken. Grote kans, want ik heb hem alle hoeken laten zien.
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkundequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
hmmmm Pindakaas Co... krijg dr trek van....
en Muis, herkenbaar probleem bij veel ziekenhuizen...
(hier in Hoogeveen is het trouwens heel prima geregeld en ook in Emmen ken ik het probleem niet... maar in Zwolle./ weezenlanden is het vreselijk.....)
Heel kundig heul veul tanden helen denk ikquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkunde?
Wat nou 'phew'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:58 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew!
tja het lijkt idd wat overdreven....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk belachelijk. Ik ben zo blij dat ik niet tijdens bezoekuur bestraald hoef te worden, want dan staat echt alles vol. En wat moet je met een gebouw van 6 verdiepingen, voor Tandheelkunde?
Verstandig!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...
Haha ja!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heel kundig heul veul tanden helen denk ik
Nou...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:59 schreef conleche het volgende:
Dat en trio's is ook niet zo mijn ding...
Hoi DaD.. leuk gehad?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik ben weer in het Hollandsche. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Dat masker doet me denken aan Jasonquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, voor wie zich afvroeg hoe de bestralingsruimte eruit ziet:
Het is een grote donkere kamer (je moet eerst door een gang met 2 bochten en 50 cm dikke muren voor je er bent) en daarin staan een tafel en een groot apparaat. Het lijkt nog het meest op zo'n enorm dermabrasie apparaat:
[ afbeelding ]
Die tafel waar ik op lig kan bewegen en ronddraaien en het apparaat zelf ook. Op het plaatje staat het apparaat bijna horizontaal, maar als je binnenkomt hangt hij verticaal. Tijdens de bestraling maakt het apparaat steeds een paar bogen om mijn hoofd heen, terwijl de tafel steeds iets anders staat. Het doet me zelf het meest denken aan een enorme droogkap
Dank je wel! Jij ook hè!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dag dames! Ik ben weer in het Hollandsche. Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!
Ik heb het wel eens gezien en krijg het er spaans benauwd vanquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:11 schreef Muis006 het volgende:
Trouwens, voor wie zich afvroeg hoe de bestralingsruimte eruit ziet:
Het is een grote donkere kamer (je moet eerst door een gang met 2 bochten en 50 cm dikke muren voor je er bent) en daarin staan een tafel en een groot apparaat. Het lijkt nog het meest op zo'n enorm dermabrasie apparaat:
[ afbeelding ]
Die tafel waar ik op lig kan bewegen en ronddraaien en het apparaat zelf ook. Op het plaatje staat het apparaat bijna horizontaal, maar als je binnenkomt hangt hij verticaal. Tijdens de bestraling maakt het apparaat steeds een paar bogen om mijn hoofd heen, terwijl de tafel steeds iets anders staat. Het doet me zelf het meest denken aan een enorme droogkap
Ik vind het wel ontspannendquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens gezien en krijg het er spaans benauwd vanIk vind het altijd heel stoer dat mensen daar gewoon kunnen stilliggen. Ik hoop dat je dat ingebakken krijgt als je bestraald moet worden (als in: je doorstaat het gewoon, omdat het moet).
Om dan maar in de geest van deze SC te blijven:quote:
quote:Oeh, ik ben door het oog van de naald gekropen.
Hoewel, toen was het helemaal niet koud. Phew! Jammer!
Gniffel.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:20 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Om dan maar in de geest van deze SC te blijven:
[..]
Al lurkende leert menquote:
Respect voor je gelatenheid en acceptatiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind het wel ontspannendhet is heel warm en tintelend dus ik doe altijd alsof ik bij de kapper zit en ze mijn haren aan het wassen zijn. En dan val ik bijna in slaap en zijn ze al klaar
![]()
En Vik, mijn masker ziet er inderdaad heel erg Jason uit.
Ik moet elke 3-4 weken. Dat gefrunnik aan je haarquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
Oh ik wil ook weer een keer naar de kapper. Is een jaar geleden ofzo
Dat gefrunnik aan je haar
Je moet niks.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet elke 3-4 weken. Dat gefrunnik aan je haar
O, het is een man.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef conleche het volgende:
Iemand krap bij kas?? daten voor een leuk geldbedrag
Dat klinkt weirdquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik probeerde Donald Duck een gaseous interchange te geven dmv een balpentekening, maar het lijkt meer alsof hij een piemel in zijn kontje heeft. Toen zette ik er 'prrt' bij zodat het duidelijker zou zijn, maar nu lijkt het alsof hij een luidruchtige dildo in zijn kontje heeft.
Even een foto maken!
Als ik jou was zou ik mijn haar laten groeien. Heel lang!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je moet niks.
Ik ga 1 á 2 keer per jaar. Ben in juni voor het laatst geweest en dus zou ik nu weer moeten gaan, maar ik vind m'n haar niet lang genoeg, dus dat zal wel voorjaar worden voor ik weer ga.
Waarom?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn haar laten groeien. Heel lang!!
Ik denk dat je haar dan beter tot zijn recht komt. Het is mooi en dik. Halflang haar heeft de neiging snel tuttig te worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ben gewend aan haar op schouderlengte (of tot halverwege de schouders, dat is m'n langste lengte). Maar op een gegeven moment zakt het zo in, terwijl ik er op een nog enigszins bescheiden lengte een mooie slag in heb.
Het was een creatieve uitspatting.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
And why would you do something like that?.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar dan beter tot zijn recht komt. Het is mooi en dik. Halflang haar heeft de neiging snel tuttig te worden.
Ik dacht al dat je dat ging zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]ik ben niet tuttig.
Maar ik zal eens kijken ja.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:43 schreef Viking84 het volgende:
Zo, wat een timing, moblo. Ik wilde nu, ja echt nu, gaan posten: Ik wil dat MoBlo terug komt. Nu!![]()
![]()
.
Ik wilde precies hetzelfde posten dus ik sluit me hierbij aan!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:47 schreef Greys het volgende:
Mo, welkom terug en fijn dat je het leuk gehad hebt!
Kunnen jullie brains ook even interconnected zijn als Greys zich weer eens zorgen maakt?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde precies hetzelfde posten dus ik sluit me hierbij aan!
Inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Ik probeerde Donald Duck een gaseous interchange te geven dmv een balpentekening, maar het lijkt meer alsof hij een piemel in zijn kontje heeft. Toen zette ik er 'prrt' bij zodat het duidelijker zou zijn, maar nu lijkt het alsof hij een luidruchtige dildo in zijn kontje heeft.
Even een foto maken!
Ik heb haar 06quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kunnen jullie brains ook even interconnected zijn als Greys zich weer eens zorgen maakt?.
Ik wilde net zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb haar 06
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oeh oeh, lekker bel-len met elkaar!
En jaaaa ik weet dat ik niet kan bellen![]()
SMS-sen dan. Of lekker pikante foto's van DD oversturenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb haar 06
Lekker bellen met hem
Lekker bellen met haar
Oeh oeh, lekker bel-len met elkaar!
En jaaaa ik weet dat ik niet kan bellen![]()
Van wie?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
SMS-sen dan. Of lekker pikante foto's van DD oversturen
whehequote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mèn, ik had het zwaar zonder jou![]()
. Maar dat vertel ik morgen wel
.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ej, wie zat er aan mijn kontje
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:01 schreef Miss_S het volgende:
Volgens de Wii Fit was ik afgevallen, raar ding
Wel weer 20 minuutjes gespeelt, het is een begin
Mijn goede voornemen was om er deze keer niets over te zeggenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nog een goed voornemen voor het nieuwe jaar: eindelijk je d's en t's eens goed schrijven.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
lust!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:06 schreef Muis006 het volgende:
Mijn voornemen is om te vragen of je worst lusdt!
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.quote:
Dan kan je nog véél langer wachten!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook een goed voornemen van jou: niet altijd zo überlief zijn, maar ook een keertje lekker meekatten.
Ja maar... wij wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]dan kan je heel lang gaan wachten
Ik zit er namelijk niet zo erg mee, sorry
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En ik kat niet zomaar even voor de lekker.
Nee dat kan je eten, gekkie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te lerenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:13 schreef Beessie-Jen het volgende:
t kofschip Miss-S, dan leer je het zo
of t fokschaap?
Smakelijk Greysie!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ligt serieus wakker van die d's en t's?
Da's nog erger
Nou toedeloe, tot later als ik weer thuis ben.
Na mijn kapsalonnetje, bakkie prullenbak Elisa
Sterkte!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Abbadon het volgende:
Zobijna afgewassen...dus daarna kan ik weer koken
maar nu eerst even geestelijk voorbereiden...
...en morgen gaat m'n wekker om 6 uur...einde vakantie voor yours truly...
En dan ga je maar gewoon dit soort dingen roepen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik erger me eigenlijk aan iets anders bij Miss_S, maar ik heb geen zin in een grote rel en ik schiet er toch niks mee op, dus ga ik even zeuren over iets oppervlakkigs.
Eet smakelijk.
Als je geen zin hebt in een rel, zoals je zegt, moet je ook geen dingen gaan zitten uitlokken.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 17:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Miss_S is al volmaakt, dus die hoeft niks te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |