Nou vooruit, maar volgende keer niet te erg dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:25 schreef Greys het volgende:
Muis, zo ben ik nou eenmaal
Maar ik ben blij dat het goed met je gaat!
De laatste keer dat ik een H&M broek kocht, zat 38 prima en had ik 5 minuten later de 36 nodig. Maar dat was linnen, dus telt niet. Dan maar de 40 in m'n winkelmandje stoppen en kijken of hij te vermaken valt.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
Zal misschien aan soort figuur liggen maar zeker voor H&M vond ik hem kleinquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:24 schreef conleche het volgende:
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
Ik probeer altijd die code die in de OP van het H&M topc staat en dat werkt meestal wel. Ik zal even mijn email kijken of daar nog wat in staat...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een H&M broek kocht, zat 38 prima en had ik 5 minuten later de 36 nodig. Maar dat was linnen, dus telt niet. Dan maar de 40 in m'n winkelmandje stoppen en kijken of hij te vermaken valt.
Heeft iemand nog een %kortingscode over?
Schijnt enorm pijnlijk te zijn. Als ze klein zijn moet je ze zelf uitplassen, pas als de arts vindt dat ze daarvoor te groot zijn, worden ze vergruisd. Mijn opa had het geregeld. Heb jij er zelf last van??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:34 schreef ElisaB het volgende:
WB Muis; goed je te zien
Iemand bekend met niersteentjes in een urinebuis?
Ja en om op te eten natuurlijkquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Phaidra het volgende:
Wat let je? Zolang je het vervolgens niet zelf opeet, is er niets aan de hand natuurlijk
Geen idee, maar ik werd daarnet wakker van de buikpijn. Ben even het bed uitgegaan, maar er snel weer in teruggegaan. Heb echt overwogen de dokter te bellen (en te gaan schreeuwen en te gaan kruipen van de pijn). Kruikje + paracetamol zetpil + even gaan plassen en ineens was het over.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:35 schreef Phaidra het volgende:
Heb jij er zelf last van??
Cheesecakequote:
Chocolade muis nu met glow in ze dark?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoek niet verder, ik ben kant-en-klaar
Wat doe je hier eigenlijk als je ons komt verleiden met kapsalonnetjes en cheescakesquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Cheesecake![]()
Ik merk trouwens dat ik op mijn werk echt moet afkicken van al die snaaidagen![]()
Heb heel de tijd trek in chocotofs en bolognesechips![]()
En kapsalonnetjes![]()
Gelukkig eten we die vanavond![]()
In Groningen kun je ook kapsalon halen zag ik laatstquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:02 schreef Viking84 het volgende:
O! De feestdagen zijn voorbij, dus ik haal m'n oude Wicky ff terug. Als ik die nog heb, that is.
Daar had ik 't nog over met Mark, op oudejaarsdag. Dat kapsalon kennelijk iets typisch Rotterdams is, omdat ik het nog nooit op de kaart heb zien staan in Groningen of Frieslandquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:04 schreef neen het volgende:
[..]
In Groningen kun je ook kapsalon halen zag ik laatst
Het was ook de eerste keer dat ik het zag in het Noorden des Landsquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Daar had ik 't nog over met Mark, op oudejaarsdag. Dat kapsalon kennelijk iets typisch Rotterdams is, omdat ik het nog nooit op de kaart heb zien staan in Groningen of Friesland.
Maar toch wel dus?
quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Volgens mij herkent iedereen dat wel hoor. Gelukkig werkt dat ook de andere kant op. Als je eenmaal in die trein van zelfliefde zit, dan ga je steeds meer voor purrrfection.
Kijk maar naar BJ
Je zei zelf dat je trek had in wat lekkersquote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat doe je hier eigenlijk als je ons komt verleiden met kapsalonnetjes en cheescakes
Lijkt wel of het rechtstreeks uit de vuilnisbak komtquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:12 schreef neen het volgende:
[ afbeelding ]
Wat het precies is weet ik nietGreys is in ieder geval die-hard fan
Je bent weer een dametjequote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Guyzzz, ik ben net bijna gestorven
Slank 2009 indoor! #424 - Sendung mit der Maus
Kan ik even wat welgemeende ohhh's en ahhh's krijgen?
O sorryquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lijkt wel of het rechtstreeks uit de vuilnisbak komt
Sorry Elies, ik lees altijd nogal vluchtig op mijn werk, even snel snelquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:23 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:31 schreef ElisaB het volgende:
Magoe; ik leef nog en jullie zijn zeer empathisch geweest, dus het is weer goed
Of iemand...quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
Zou Co al bevroren zijn, of zou ze iets gevonden hebben om d'r warm te houden?
Unox....hmm maar hoeveel heb ik op, kleine komquote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Erwtensoep, geen idee, zelf gemaakt? Met veel vet varkensvleesJammie
Stevige erwtensoep van Unox b.v. bevat 85 cal per 100
Alleen mannen hebben iets te vrezen!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 15:52 schreef Muis006 het volgende:
Co nu durf ik niet meer langs te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |