Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effectquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Bij Oprah nu een aflevering over het programma The Biggest Loser + afvaltips. Wie weet zeggen ze nog iets verrassends
De winnares van het laatste seizoen is superslank!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effect
Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus welquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
Contact gehad met de rasvereniging van de Drentsche Patrijshund
We moeten even zeker weten of hun natuurlijk jacht instinct onze poezelige poesjes niet voor gewillig prooi aan ziet![]()
Als dat met een pup geen probleem is, dan gaan we op de wachtlijst![]()
Met een beetje geluk hebben we dan voor mijn verjaardag een nieuwe ster in huis
*traantje wegpinkt*
Nu nog een mooie, statige, Engelse naam verzinnen die niet vloekt bij Miyuki & Poekie
Bizar!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef Isabeau het volgende:
De winnares van het laatste seizoen is superslank!Denk dat haar BMI onder de 20 zit... En ze was 106 kilo
*potloden pakt*quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus wel
Lievvvvv
Hier, heb je vast een kleurplaat
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:
En wat een top prestatie van die chick.
Het bewijst mijn stelling: IEDEREEN kan ultra skinny zijn.
Van wat ik had gelezen lijken ze achter katten aan te gaan en willen herplaatsers ze niet plaatsen bij gezinnen met kattenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij gaat een Drentse Patrijs niet achter je poezen aan hoorNiet als hij er mee opgroeit.
En de winnares blijkt dus 50 kilo te zijn afgevallen. En sport bizar veel.
WRONGquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze is afgevallen op een dieet van 1200 kcal eten en 4000 kcal bewegen per dagIk denk niet dat ik die 4000 aan zou kunnen.
Ik heb vandaag een accountje aangemaakt om in het lijstje van de OP te komenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:
En wat een top prestatie van die chick.
Het bewijst mijn stelling: IEDEREEN kan ultra skinny zijn.
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritantquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een erg motiverende Oprah aflevering
Ow....quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
ok, ze gaan nu naar de losers van The Biggest Loser....winnaar 55 kilo afgevallen, een jaar later alweer 45 aangekomen...
Volgens mij herkent iedereen dat wel hoor. Gelukkig werkt dat ook de andere kant op. Als je eenmaal in die trein van zelfliefde zit, dan ga je steeds meer voor purrrfection.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Isabeau het volgende:
En dit verhaal herken ik wel
"Dan kwam ik 2 kilo aan en dacht: ach, ben nog steeds 66 kilo afgevallen...en dat werd 5 kilo en 9...etc"
Ik ben een luie donderquote:Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef SHE het volgende:
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritant![]()
Lijkt me een prima punt voor je to do list.
Ik heb mijn Rocky 5 pak klaar liggen voor morgenochtend. Incl dikke sjaal, handschoenen, thermobroek, earmuffs, thermoshirt en tape
Je zou denken dat ik op expeditie ga in Groenland, maar ik ga hardlopen![]()
En s' avonds naar de gym.
2 maanden lang een regime van elke ochtend hardlopen, elke avond trainen, elke dag rijst, elke dag veggies, elke dag brinta, elke dag kwark en elke dag lijnzaad.
Watch me sufferrrrrrrrrrrrr
Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelfquote:
Sterktequote:
Die 30 kilo's waren er bi mij zo afquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef SHE het volgende:
Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelf
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een luie donder![]()
Word al moe als ik eraan denk
Dat was ik ook wel een beetje, maar sinds ik twee keer achter elkaar echt stevig in de prak gelegen heb, ben ik niet meer op gang gekomen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef SHE het volgende:
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.
Ik zeg het altijd tegen mijn kiddies. Je moet een plan hebben.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die 30 kilo's waren er bi mij zo afDus afvallen is voor mij niet het obstakel. Als je eenmaal in het goede ritme zit tenminste, maar het eraf houden
Echt! Een ramp. Is dus ook niet gelukt.
Nou de kinderen nog ze ver krijgen (10 en 15)quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Leuke tip van één van de moeders: als haar zoontje in de speeltuin aan het spelen is doet zij er oefeningen
Je eist dan teveel van jezelf.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn obstakel is trouwens vooral dat ik hardlopen heel erg leuk vind en dat zorgt voor snel afvallen en een fijne conditie, maar ik krijg èlke keer blessuresSportfysio heeft ook niet geholpen en zijn oefeningen ook niet. Nu durf ik niet zo goed weer te beginnen met hardlopen.
Smeerkees!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Drie op een rij: ik ga even naar bed (kom wel weer terug hoor)
Je gaat éven naar bed?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Drie op een rij: ik ga even naar bed (kom wel weer terug hoor)
Sterker nog, een plan hebben is zelfs nr 1 op de lijst ' hoe word ik een gelukkig en fit mens 'quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef Isabeau het volgende:
We maken 'Een Plan hebben!' gewoon tot dieettip nummer 1
Dealquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef SHE het volgende:
Voorwaarde is wel dat je voor de zomer weer fit bent, anders pesten we je weg.
Slaap lekker en bedankt voor je lieve afsluitende woordenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind het gezellig dat je hier meepost Isa!! En met deze woorden ga ik slapen!! Trusten!!
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft ook een erg leuk hoofd
[ afbeelding ]
Deed me denken aan:
[ afbeelding ]
(als je het filmpje kijkt dan begrijp je het wel)
Mag nog tot Drie Koningen joh, dus niks laatquote:Op vrijdag 2 januari 2009 02:24 schreef loveli het volgende:
Happy New Year iedereen!!
Beetje laat, maar ben net pas thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |