abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:32:28 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_64570736

Het vorige deel: Slank 2009 door! #423

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby
zwahiel = Wiel

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64570785
Bij Oprah nu een aflevering over het programma The Biggest Loser + afvaltips. Wie weet zeggen ze nog iets verrassends
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64570821
tvp
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:37:00 #4
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_64570900
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:33 schreef Isabeau het volgende:
Bij Oprah nu een aflevering over het programma The Biggest Loser + afvaltips. Wie weet zeggen ze nog iets verrassends
Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effect
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:38:26 #5
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64570952
Contact gehad met de rasvereniging van de Drentsche Patrijshund

We moeten even zeker weten of hun natuurlijk jacht instinct onze poezelige poesjes niet voor gewillig prooi aan ziet
Als dat met een pup geen probleem is, dan gaan we op de wachtlijst
Met een beetje geluk hebben we dan voor mijn verjaardag een nieuwe ster in huis

*traantje wegpinkt*

Nu nog een mooie, statige, Engelse naam verzinnen die niet vloekt bij Miyuki & Poekie
pi_64570999
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:37 schreef ElisaB het volgende:

Waarschijnlijk gaat Oprah waarschuwen voor het jojo-effect
De winnares van het laatste seizoen is superslank! Denk dat haar BMI onder de 20 zit... En ze was 106 kilo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:40:18 #7
33954 ElisaB
pi_64571019
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:38 schreef SHE het volgende:
Contact gehad met de rasvereniging van de Drentsche Patrijshund

We moeten even zeker weten of hun natuurlijk jacht instinct onze poezelige poesjes niet voor gewillig prooi aan ziet
Als dat met een pup geen probleem is, dan gaan we op de wachtlijst
Met een beetje geluk hebben we dan voor mijn verjaardag een nieuwe ster in huis

*traantje wegpinkt*

Nu nog een mooie, statige, Engelse naam verzinnen die niet vloekt bij Miyuki & Poekie
Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus wel

Lievvvvv

Hier, heb je vast een kleurplaat

vrijdag 2 januari 2009 @ 00:41:29 #8
33954 ElisaB
pi_64571057
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:39 schreef Isabeau het volgende:
De winnares van het laatste seizoen is superslank! Denk dat haar BMI onder de 20 zit... En ze was 106 kilo
Bizar!
pi_64571135
Volgens mij gaat een Drentse Patrijs niet achter je poezen aan hoor Niet als hij er mee opgroeit.

En de winnares blijkt dus 50 kilo te zijn afgevallen. En sport bizar veel.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:44:32 #10
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571151
En wat een top prestatie van die chick.

Het bewijst mijn stelling: IEDEREEN kan ultra skinny zijn.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:45:06 #11
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571165
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Mijn baas had een drentsche patrijs. Mijn baas was dierenarts en hond lag hele dagen gewoon rustig in de behandelkamer. Het kan dus wel

Lievvvvv

Hier, heb je vast een kleurplaat

[ afbeelding ]
*potloden pakt*
pi_64571195
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:

Ze is echt beeldschoon geworden, een totaal andere vrouw! Echt een hot chick nu en ze was gewoon chubby.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:46:47 #13
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571213
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij gaat een Drentse Patrijs niet achter je poezen aan hoor Niet als hij er mee opgroeit.

En de winnares blijkt dus 50 kilo te zijn afgevallen. En sport bizar veel.
Van wat ik had gelezen lijken ze achter katten aan te gaan en willen herplaatsers ze niet plaatsen bij gezinnen met katten

Maar ik heb de fam Hoeksema al gemaild of dat met een pup te omzeilen valt. Ik wil nl wel een reu en god mag weten wat ie gaat doen als ie hitsig wordt. Ik weet nl nog niet of ik castratie wil doen ( is zonde van de vacht )
pi_64571233
Ze is afgevallen op een dieet van 1200 kcal eten en 4000 kcal bewegen per dag Ik denk niet dat ik die 4000 aan zou kunnen.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:51:38 #15
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571357
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze is afgevallen op een dieet van 1200 kcal eten en 4000 kcal bewegen per dag Ik denk niet dat ik die 4000 aan zou kunnen.
WRONG

Zij heeft geen 3 tieten. Geen extra brain. Ze heeft NIETS wat jij ook niet hebt.

Niet zo negatief over jezelf. Jij kan alles wat zij ook kan en then some!
pi_64571424
Het is wel een erg motiverende Oprah aflevering
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:55:42 #17
33954 ElisaB
pi_64571454
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:44 schreef SHE het volgende:

Ik heb vandaag een accountje aangemaakt om in het lijstje van de OP te komen

Moet alleen nog ff wegen voor het startbod Streef moet iets van 57 worden in elk geval

ElisaB wil niet ultraskinny zijn
pi_64571533
ok, ze gaan nu naar de losers van The Biggest Loser....winnaar 55 kilo afgevallen, een jaar later alweer 45 aangekomen...
pi_64571570
En dit verhaal herken ik wel
"Dan kwam ik 2 kilo aan en dacht: ach, ben nog steeds 66 kilo afgevallen...en dat werd 5 kilo en 9...etc"
  vrijdag 2 januari 2009 @ 00:59:43 #20
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571575
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:54 schreef Isabeau het volgende:
Het is wel een erg motiverende Oprah aflevering
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritant

Lijkt me een prima punt voor je to do list.

Ik heb mijn Rocky 5 pak klaar liggen voor morgenochtend. Incl dikke sjaal, handschoenen, thermobroek, earmuffs, thermoshirt en tape
Je zou denken dat ik op expeditie ga in Groenland, maar ik ga hardlopen

En s' avonds naar de gym.

2 maanden lang een regime van elke ochtend hardlopen, elke avond trainen, elke dag rijst, elke dag veggies, elke dag brinta, elke dag kwark en elke dag lijnzaad.

Watch me sufferrrrrrrrrrrrr
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:00:01 #21
33954 ElisaB
pi_64571580
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:58 schreef Isabeau het volgende:
ok, ze gaan nu naar de losers van The Biggest Loser....winnaar 55 kilo afgevallen, een jaar later alweer 45 aangekomen...
Ow....
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:01:07 #22
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571615
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef Isabeau het volgende:
En dit verhaal herken ik wel
"Dan kwam ik 2 kilo aan en dacht: ach, ben nog steeds 66 kilo afgevallen...en dat werd 5 kilo en 9...etc"
Volgens mij herkent iedereen dat wel hoor. Gelukkig werkt dat ook de andere kant op. Als je eenmaal in die trein van zelfliefde zit, dan ga je steeds meer voor purrrfection.

Kijk maar naar BJ
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:01:15 #23
33954 ElisaB
pi_64571621
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:59 schreef SHE het volgende:
Als jij hier nou blijft posten, dan komt die motivatie vanzelf wel. Zoals je weet ben ik heeeeel irritant

Ik heb mijn Rocky 5 pak klaar liggen voor morgenochtend. Incl dikke sjaal, handschoenen, thermobroek, earmuffs, thermoshirt en tape

2 maanden lang een regime van elke ochtend hardlopen, elke avond trainen, elke dag rijst, elke dag veggies, elke dag brinta, elke dag kwark en elke dag lijnzaad.

Ik ben een luie donder
Word al moe als ik eraan denk
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:02:05 #24
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571651
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:00 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow....
Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelf
pi_64571659
quote:

Sterkte Ik moet morgenvroeg eigenlijk ook naar de fitness en weet nu al dat ik denk: ach, ik moet slapen. Vervolgens slaap ik niet tot 1 uur 's middags en word ik wakker om 21:00 en dan kan ik niet meer fitnessen omdat ik weer naar mijn werk moet
pi_64571692
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:02 schreef SHE het volgende:

Tja, afvallen is keihard werken, maar de echte queste is pas het onderhoud. Het eraf houden is zo mogelijk nog zwaarder dan het afvallen zelf
Die 30 kilo's waren er bi mij zo af Dus afvallen is voor mij niet het obstakel. Als je eenmaal in het goede ritme zit tenminste, maar het eraf houden Echt! Een ramp. Is dus ook niet gelukt.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:03:29 #27
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571694
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:01 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ben een luie donder
Word al moe als ik eraan denk
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.
pi_64571730
Mijn obstakel is trouwens vooral dat ik hardlopen heel erg leuk vind en dat zorgt voor snel afvallen en een fijne conditie, maar ik krijg èlke keer blessures Sportfysio heeft ook niet geholpen en zijn oefeningen ook niet. Nu durf ik niet zo goed weer te beginnen met hardlopen.
pi_64571804
Leuke tip van één van de moeders: als haar zoontje in de speeltuin aan het spelen is doet zij er oefeningen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:08:18 #30
33954 ElisaB
pi_64571821
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef SHE het volgende:
Ik ook hoor; maar ik ben ook verslaafd aan adrenaline, dus de keuze is best te doen.
Dat was ik ook wel een beetje, maar sinds ik twee keer achter elkaar echt stevig in de prak gelegen heb, ben ik niet meer op gang gekomen.

Maarrrr.... een goed voornemen: in elkk geval weer gaan lopen!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:08:19 #31
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64571822
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die 30 kilo's waren er bi mij zo af Dus afvallen is voor mij niet het obstakel. Als je eenmaal in het goede ritme zit tenminste, maar het eraf houden Echt! Een ramp. Is dus ook niet gelukt.
Ik zeg het altijd tegen mijn kiddies. Je moet een plan hebben.
Het afvallen zelf is idd een kwestie van doen, maar ik ken bijna geen mensen die niet in een groot gat vallen als het gewicht er af is. En bijna altijd is dat een gevolg van het ontbreken van een goed onderhoudsplan.
Ze zijn niet voorbereid.

De enige mensen die dat niet hebben, zijn de mensen die nooit echt dik zijn geweest.
Ik heb zelf nooit echt heel hard moeten knokken, omdat ik genetisch gezien niet echt zwaarder kan worden dan 80kg. Of ik moet echt als een gans geforce-feed worden.
Dat maakt dat mijn plan eigenlijk altijd voorspelbaar is.

Als je echter ineens te maken krijgt met een nieuw lijf, een nieuw metabolisme en nieuwe gewoonten, dan kun je snel verrast worden.
En het is een fucking zonde...al dat werk zo weer down te drain.

En hoe ouder je wordt, hoe sneller je in dat afvoerputje bent.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:08:52 #32
33954 ElisaB
pi_64571836
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:07 schreef Isabeau het volgende:
Leuke tip van één van de moeders: als haar zoontje in de speeltuin aan het spelen is doet zij er oefeningen
Nou de kinderen nog ze ver krijgen (10 en 15)

vrijdag 2 januari 2009 @ 01:12:26 #33
33954 ElisaB
pi_64571927
We hebben een trio in it topic; waar is iedereen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:12:43 #34
33954 ElisaB
pi_64571934
Drie op een rij: ik ga even naar bed (kom wel weer terug hoor )
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:16:11 #35
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572019
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Mijn obstakel is trouwens vooral dat ik hardlopen heel erg leuk vind en dat zorgt voor snel afvallen en een fijne conditie, maar ik krijg èlke keer blessures Sportfysio heeft ook niet geholpen en zijn oefeningen ook niet. Nu durf ik niet zo goed weer te beginnen met hardlopen.
Je eist dan teveel van jezelf.

Ik ben zelf in theorie niet eens tot hardlopen in staat. Officieel zou ik niet eens moeten kunnen lopen; en toch kan ik sporten.
Omdat ik mijn lat heb aangepast. Ik probeer er niet meer overheen te springen, maar ik limbo er zo onderdoor.

Begin eerst eens met flinke stukken in tempo hard wandelen, of interval hardlopen, pas je tijden aan, zoek naar het juiste schoeisel.

Als ik als gehandicapte kan hardlopen, dan kan iedereen het. Het is gewoon even zoeken naar het voor jou lichaam beste plan.
Komt ie weer ' plan '

Meh
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:16:50 #36
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572034
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Smeerkees!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:17:40 #37
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572053
Ik word helemaal hyper van mezelf

Ik ga maar eens even douchen alvast
pi_64572080
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:12 schreef ElisaB het volgende:
Je gaat éven naar bed? Nou, eh, tot zo dan

En je hebt gelijk hoor SHE, ik had geen plan Ik dacht steeds: ja maar, ik ben heul veel afgevallen Wat knap
En dan een kilo erbij, maar die gaat er heus wel weer af En dan 2...3...4...etc end an ga je je grenzen verleggen. 75 en niet meer! ok, 80 en niet meer dan! ik begin volgende week wel weer...down the drain like you said

En mijn motivatie was de afgelopen maanden volledig afwezig, en dat zie je ook op de weegschaal. Daarbij heb ik steeds het gevoel dat ik hier niet meer hoor, daarvoor ben ik te zwaar geworden en in de dieetclub gebeurt nauwelijks iets. Maar waarschijnlijk zijn dat gewoon smoesjes, zoals Miss S dat altijd zo fraai wist te omschrijven
pi_64572099
We maken 'Een Plan hebben!' gewoon tot dieettip nummer 1
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:23:02 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572159
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:19 schreef Isabeau het volgende:
We maken 'Een Plan hebben!' gewoon tot dieettip nummer 1
Sterker nog, een plan hebben is zelfs nr 1 op de lijst ' hoe word ik een gelukkig en fit mens '

Voor veel dingen in je leven, zowel carriere als prive leven, heb je een goed plan nodig.
Mijn succesjes waren altijd een gevolg van een goed doordacht plan. Ik heb nog nooit iets bereikt met gissen/afwachten.

En die dieetclub is geen must he, er posten hier wel meer mensen die officieel in de andere reeks thuishoren.
Daarbij zijn er ook een hoop cross-posters.
Who cares.

Voorwaarde is wel dat je voor de zomer weer fit bent, anders pesten we je weg.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 01:23:38 #41
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572172
Oh ja, mijn plan was douchen

Brb,.
pi_64572200
Ik vind het gezellig dat je hier meepost Isa!! En met deze woorden ga ik slapen!! Trusten!!
pi_64572213
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:23 schreef SHE het volgende:

Voorwaarde is wel dat je voor de zomer weer fit bent, anders pesten we je weg.
Deal

Ik wilde eigenlijk voor eind van de zomer weer op het gewicht van 1 januari 2008 zitten
Dat moet lukken!
pi_64572223
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:25 schreef conleche het volgende:
Ik vind het gezellig dat je hier meepost Isa!! En met deze woorden ga ik slapen!! Trusten!!
Slaap lekker en bedankt voor je lieve afsluitende woorden
pi_64572309
Ik heb trouwens een nieuwe site gevonden waar motivational speeches op staan van mensen die echt iets betekenen in de wereld. Ik heb er nog maar een paar gezien, maar hier was ik echt van onder de indruk: http://www.ted.com/index.(...)sic_and_passion.html Het is ècht de moeite waard en ik moest een traantje wegpinken bij zijn verhaal. Die man is echt te leuk om naar te luisteren, maar dan niet 'cabaretleuk', maar intelligent leuk. Als iemand me begrijpt

Benjamin Zander is een beroemd componist die in dat filmpje spreekt over klassieke muziek (en passie) met zoveel passie dat ik geneigd ben morgen allemaal cd's met klassieke muziek aan te schaffen
pi_64572377
Hij heeft ook een erg leuk hoofd

Deed me denken aan:

(als je het filmpje kijkt dan begrijp je het wel )
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:10:59 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64572828
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:35 schreef Isabeau het volgende:
Hij heeft ook een erg leuk hoofd
[ afbeelding ]
Deed me denken aan:
[ afbeelding ]

(als je het filmpje kijkt dan begrijp je het wel )
pi_64572868
Lekker gedoesjt?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:19:16 #49
33954 ElisaB
pi_64572898
Ben d'r weer

(en ik heb gewonnen )
pi_64572917
Hoi! Ik kijk een documentaire over de bijlmerramp op National Geographic
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 02:24:59 #51
70532 loveli
N
pi_64572935
Happy New Year iedereen!!

Beetje laat, maar ben net pas thuis.
crap in = crap out
pi_64572942
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:24 schreef loveli het volgende:
Happy New Year iedereen!!

Beetje laat, maar ben net pas thuis.
Mag nog tot Drie Koningen joh, dus niks laat Jij ook gelukkig nieuwjaar!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:32:06 #53
33954 ElisaB
pi_64572990
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:26 schreef Isabeau het volgende:
Mag nog tot Drie Koningen joh, dus niks laat Jij ook gelukkig nieuwjaar!
En wanneer is dat ongeveer?
pi_64573056
6 januari, toch?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:49:07 #55
33954 ElisaB
pi_64573102
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:41 schreef Isabeau het volgende:
6 januari, toch?
Je kan goed gelijk hebben
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:50:53 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_64573110
Zijn er hier nog lekker wijven te spotten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:51:54 #57
33954 ElisaB
pi_64573113
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:50 schreef golfer het volgende:
Zijn er hier nog lekker wijven te spotten?
Nee, ze slapen allemaal
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:53:55 #58
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64573124
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:14 schreef Isabeau het volgende:
Lekker gedoesjt?
Heerlijk heet!

En nu ben ik rozig en warm en moet ik slapen, want de wekker gaat over 6 uur want ik moet laufen.

*koud*

*ril*

Slaap zacht dames !
  vrijdag 2 januari 2009 @ 02:55:05 #59
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64573136
Slaap zacht poppetjes.
Ik doe nog 1 rondje KoL en dan duik ik ook mn bedje in. .
Fok!bejaarde
pi_64573158
Slaap lekker allemaal Ik houd de wacht wel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:04:57 #61
33954 ElisaB
pi_64573188
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 02:58 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker allemaal Ik houd de wacht wel
Ben je aan het werk?
pi_64573230
voor een collega die graag nog met zijn vriendin naar Parijs wilde.
Ik kan zulke romantiek toch niet in de weg staan
  vrijdag 2 januari 2009 @ 03:18:26 #63
33954 ElisaB
pi_64573285
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Nee, dat zou ik ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen

Ik wens je een goede dienst. Met jouw welnemen ga ik nu maar een tukje doen

Laterssss
pi_64573317
Slaap lekker, ElisaB
pi_64574442
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 01:04 schreef Isabeau het volgende:
Wat jammer! Heb je wel de juiste schoenen? Dus niet dure of met een leuk kleurtje maar met de juiste stevigheid, aangeschaft bij een hardloopwinkel?
Of te veel en te snel?
Ik heb ook blessures gehad in het begin die niet overgingen, maar werden veroorzaakt door een scheve heup. Toen dat gefixed was heb ik met rustig opbouwen eindelijk de 10 km kunnen lopen.
Dat was trouwens met een loopgroepje, waar je ook 'huiswerk' kreeg zodat je heel geleidelijk aan het opbouwen was.
pi_64574642
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 03:10 schreef Isabeau het volgende:
Oh, wat een lieve collega ben jij!

Nou, vandaag nog even werken en dan weer lekker weekend Al staat er een opruimweekend gepland. Maar zelfs daar heb ik zin in
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64574701
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:47 schreef Isabeau het volgende:
En dan komt nu het volgende punt: Is dat verantwoord en haalbaar voor mensen die gewoon een baan hebben?
4000 calorieen bewegen, man, hoeveel uur sporten is dat wel niet?!

Goedemorgen overigens. Ik ben wat aangekomen de afgelopen maanden. Ik ga zo maar een rondje rennen, kijken of ik het nog kan.
pi_64574726
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 08:47 schreef computergirl het volgende:

Wat jammer! Heb je wel de juiste schoenen? Dus niet dure of met een leuk kleurtje maar met de juiste stevigheid, aangeschaft bij een hardloopwinkel?
Of te veel en te snel?
Ik heb ook blessures gehad in het begin die niet overgingen, maar werden veroorzaakt door een scheve heup. Toen dat gefixed was heb ik met rustig opbouwen eindelijk de 10 km kunnen lopen.
Dat was trouwens met een loopgroepje, waar je ook 'huiswerk' kreeg zodat je heel geleidelijk aan het opbouwen was.
Mijn hardloopschoenen zijn oerlelijk en ik heb er voor moeten hardlopen in de hardloopwinkel. Ik heb ook een cursus gevolgd, ik heb een sportfysiotherapeut èn ik ben nagekeken op beenlengteverschil etc. Het is me denk ik niet gegund Zou ook zo graag 10 km kunnen hardlopen, verder dan 8 km ben ik niet gekomen.
pi_64574737
Vertel je er wel bij dat je die 8 km binnen het uur hebt gedaan en na belachelijk weinig training?
pi_64574738
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:
En dan komt nu het volgende punt: Is dat verantwoord en haalbaar voor mensen die gewoon een baan hebben?
Ongeveer 6

Alleen voor werklozen of huisvrouwen zònder kinderen
pi_64574746
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:26 schreef Liejannuh het volgende:
Vertel je er wel bij dat je die 8 km binnen het uur hebt gedaan en na belachelijk weinig training?
en nog steeds pijn van een blessure

Maar ik wilde jou achterna rennen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:27:51 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64574758
Goed streven Isabeau! Gaat je vast lukken.

Hier is de planning voor de komende maand (deeltijd) vegafood. Ben helemaal misselijk van al dat vlees en wil nu een tijdje alleen maar (bio)groente en eventueel vis binnenkrijgen. Mocht ik me erg zwakjes gaan voelen dan is een goede biefstuk of een stukje kip ook een mogelijkheid, maar het mag voorlopig geen standaard worden.

De halve extra kilo is er ook al weer af (was waarschijnlijk vocht door al het zout ed), dus het op gewicht blijven gaat -tot nu toe- eigenlijk wel goed.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_64574782
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:22 schreef Liejannuh het volgende:

[..]
Inderdaad. Als ik 11 km loop ben ik pas 500 Kcal verder.
Ik lees op Am. hardloopsites vaak over mensen die om 4.30 opstaan om voor het werk nog een enorm eind te kunnen hardlopen. Moet ik toch echt niet aan denken.
pi_64574865
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ongeveer 6

Alleen voor werklozen of huisvrouwen zònder kinderen
Ik vrees dat ik niet verder ga komen dan 2,5 uur sporten per dag. En dat is dan 2 uur fietsen en een paar keer per week een half uur hardlopen. En ik wil wat gaan doen om mijn taille strakker te krijgen. Dus misschien komt er ook nog wat sportschool biij.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:49:10 #75
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64574993
Goedemorgen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:49:13 #76
331 Merel
Be here now.
pi_64574994
Schade na de feestdagen: 67,2 Maar ik voel me 100 kilo ofzo, dus het valt nog wel mee. Opgeblazen gevoel in m'n buik begin langzaam weg te trekken, maar ik ben dus echt niet meer gewend om zulke grote hoeveelheden te eten. Kreeg er echt zo'n bol buikje van, niet fijn! Vanaf nu dus maar weer even streng gaan doen en flink gaan sporten.

Ik zou echt niet zonder m'n vlees kunnen trouwens! Varkensvlees probeer ik wel te vermijden, maar verder kan ik een lekker stukkie vlees echt niet laten staan
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:52:07 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64575031
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:49 schreef Merel het volgende:
Schade na de feestdagen: 67,2 Maar ik voel me 100 kilo ofzo, dus het valt nog wel mee. Opgeblazen gevoel in m'n buik begin langzaam weg te trekken, maar ik ben dus echt niet meer gewend om zulke grote hoeveelheden te eten. Kreeg er echt zo'n bol buikje van, niet fijn! Vanaf nu dus maar weer even streng gaan doen en flink gaan sporten.

Ik zou echt niet zonder m'n vlees kunnen trouwens! Varkensvlees probeer ik wel te vermijden, maar verder kan ik een lekker stukkie vlees echt niet laten staan
Ik verbaas me iedere keer zo over jouw gewicht! Op de meet leek je veel dunner.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 09:56:59 #80
331 Merel
Be here now.
pi_64575098
1,76 maar hoor
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:02:51 #82
331 Merel
Be here now.
pi_64575179
Nee maar gewoon gemiddeld vind ik
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:08:05 #83
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64575238
Gemiddeld is 1.68 ofzo geloof ik.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 10:15:36 #84
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64575333
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 10:08 schreef Tinkepink het volgende:
Gemiddeld is 1.68 ofzo geloof ik.
In Nederland? dat lijkt me wat klein...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64575367
Goedemorgen
Wordt die aflevering van Oprah vandaag nog herhaalt?

Dit jaar ga ik onder de 70
pi_64575427
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat 2009 jullie veel moois mag brengen!

Ben nog moe en dankzij het onregelmatige en niet altijd gezonde eten speelt mijn spastische darm weer op. auw. Maar die pijnlijke darm zorgt er wel voor dat ik nooit echt lang slecht kan eten, dus ik ben 'm dankbaar
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_64575439
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 10:15 schreef Abbadon het volgende:

[..]

In Nederland? dat lijkt me wat klein...
Ik haal het gemiddelde naar beneden, want ik ben toch 15 cm. korter dan 1.68! Blame me!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:04:19 #88
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64575512
2 uur sporten

en ik ben ongesteld.

Als jullie me kwijt zijn, dan ben ik ergens aan het sterven
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:05:24 #89
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64575540
Iemand al iets gehoord van muis eigenlijk? Of heb ik, gezien de topictitel, iets gemist in het vorige topic?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:06:10 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64575559
Hee, hij doet het weer.
En ik heb nieuws, want mail van Muis:

Ze was de afgelopen dagen erg moe, dus ze heeft veel geslapen, maar ze zou vandaag nog even iets van zich laten horen. Dus iedereen die zich zorgen maakte: zie je nou wel dat het nergens voor nodig was? .
Niet meer actief op Fok!
pi_64575594
quote:

[..]

Klinkt goed
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:09:37 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64575637
Gemiddelde lengte Nederland
Man 181,2
Vrouw 168,3

Gemiddeld gewicht Nederland
Man 82
Vrouw 69

Bron: http://www.statbel.fgov.be/fiGurEs/d25_nl.asp
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:10:25 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_64575653
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.

Ze was de afgelopen dagen erg moe, dus ze heeft veel geslapen, maar ze zou vandaag nog even iets van zich laten horen. Dus iedereen die zich zorgen maakte: zie je nou wel dat het nergens voor nodig was? .
Dat klinkt als goed nieuws
pi_64575681
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ik heb de afgelopen dagen alleen maar geschaatst , dus die 1,5 kilo erbij zal wel alleen maar spieren zijn .
Maar net als Merel voel ik me ook weer 100 kilo. Eigen schuld, sinds Barcelona eigenlijk niet meer dan af en toe eens een dagje gezond gedaan, verder alleen maar gegeten en gedronken waar ik zin in had. En weinig gesport. Maar goed, met frisse moed weer 2009 in!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:12:11 #95
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_64575693
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 @ 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.

Gelukkig maar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_64575717
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 09:52 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik verbaas me iedere keer zo over jouw gewicht! Op de meet leek je veel dunner.
Maar ik woog ook zo veel op die meet of misschien 1kg lichter maar ik ben dan ook maar 1,74!
Dus 67 is niet veel
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:14:15 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64575747
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 00:19 schreef Adelante het volgende:

[..]

En?
Leuk filmpje wel. Maar wel typisch Hollands met die tieten . Er zaten ook kennissen van mij in als figurant, maar die heb ik niet kunnen ontdekken .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:15:48 #98
41427 Anosmie
G.R.A.S.002
pi_64575784
Vanochtend 62,9. En dat na Kerst, Oud & Nieuw en alle bijbehorende borrels. *hips*

Nog steeds zen. En KoL staat op repeat want ik moet even poetsen.

Kusje voor Muis!

Tot later allemaal!
Fok!bejaarde
pi_64575886
Nog steeds 65 en een beetje! Woehoe
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 13:20:59 #100
70532 loveli
N
pi_64575916
Gewcht is zo overgewaardeerd. Ik heb jaren 63 gewogen. Toen ik zwaarder werd, deed ik m'n schoenen uit om nog 63 te wegen (ik fop mezelf graag). Een paar kilo verder stabiliseerde het, maar ivm minder sporten werden m'n kleren strakker en m'n buik dikker.
Inmiddels heb ik er weer een paar pond af, maar who cares. M'n taille is centimeters geslonken en daar gaat het om. Als ik mezelf voor de gek blijf houden met de weegschaal ruil ik zo weer een paar kilo spieren in voor vet.

Goed voornemen voor '09: vetmeter aanschaffen (zo'n huidplooi-ding).
crap in = crap out
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:26:53 #101
236335 neen
schone schijn
pi_64576088
tot nu toe:
O: 2 sneetjes bruin brood, gekookt ei, beker halfvolle melk
T: Koffie

[ Bericht 94% gewijzigd door neen op 02-01-2009 13:39:32 ]
het lijkt niet wat het is
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:32:51 #102
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576271
Hello

Zo, ik ben actief geweest want ik heb vanochtend mijn kerstboom afgetuigd En weggemieterd.

Als mini straks klaar is met slapies doen ga ik eens even wat gezallige bloembolletjes en lente-achtige aanverwanten scoren en een nieuwe kalender waar alleen maar leuke dingen op mogen komen te staan! Verder heb ik mijn financieen eens bekeken en hoewel het nog steeds dramatisch is blijkt dat ik al heel veel verder ben met het aflossen van een oude schuld (zo'n 50% verder dan ik dacht) dus als het zo doorgaat ben ik daar volgend jaar al mee klaar ipv over 2 jaar. Poeh, dan valt er een last van me af zeg. Op een houtje bijten loont dus .

He, alles weer lekker frips en fruitig dus vandaag .

Oh en SHE, leuk hoor, een ongecastreerde reu, als je bij elke paal, stoplicht, grasspriet of boom stil wil blijven staan omdat dat kreng wat druppels moet sprenkelen .

(Ik werd er zelf gek van iig ) .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:35:00 #103
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64576343
same here... ben aan t bakken voor mn verjaardag en voor dinertje vanavond
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 13:35:58 #104
70532 loveli
N
pi_64576367
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:32 schreef Vivi het volgende:
Oh en SHE, leuk hoor, een ongecastreerde reu, als je bij elke paal, stoplicht, grasspriet of boom stil wil blijven staan omdat dat kreng wat druppels moet sprenkelen .

(Ik werd er zelf gek van iig ) .
Dat dacht m'n ma ook en daarom heeft ze een teefje. Dat dus bij elke boom, paal, muur of grasspriet blijft snuffelen en druppelen. En ja, ze tilt keurig haar poot op bij een paal.
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:43:22 #105
163650 Greys
pi_64576581
Ik ben aan het werk maar ik kwam even loeren of er nieuws van Muis was.
Ben helemaal blij en opgelucht

Tot later leukerds!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64576649
Ook hier vanaf het werk, waar het echt stervenskoud is!! Heb medelijden met mij!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:45:41 #107
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576670
Je moet gewoon meer eten Co .
pi_64576741
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:45 schreef Vivi het volgende:
Je moet gewoon meer eten Co .
Ik ben vergeten lunch mee te nemen en moet nu een pot pindakaas leegeten!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:48:39 #109
163650 Greys
pi_64576752
Is er geen verwarming in de galerie dan Co?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:49:28 #110
331 Merel
Be here now.
pi_64576784
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:49:58 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64576794
Heeft Koekie wel zijn coltrui aan?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:55:22 #112
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64576948
is er bericht van muis? dat heb ik echt helemaal gemist! kan t ook nergen svinden!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:26 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577012
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
Ik brn blij dat ik niet hoef te werken vandaag, ben nog veel te moe! Maar ik vraag me wel af hoe mensen zonder studie/werk hun dagen doorkomen, ik begin me alweer te vervelen.. Zoveel leuks is er in huis toch niet te doen?
Heb je het tegen mij ofzo? . Ach, het went, maar ik moet zeggen dat er dagen zijn dat ik tegen de muren opvlieg. Nu niet, want nu is het vakantie en heb ik een vakantiegevoel en volgende week ga ik gelukkig beginnen bij Humanitas .
Normaliter word ik ook gestoord van vakanties. Ik moet dan ook altijd weg in de zomer, anders word ik gek.
Niet meer actief op Fok!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:30 #114
163650 Greys
pi_64577015
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:06 schreef Viking84 het volgende:
Hee, hij doet het weer.

Kijk, Kwak!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:57:53 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577022
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:55 schreef kwakveense het volgende:
is er bericht van muis? dat heb ik echt helemaal gemist! kan t ook nergen svinden!
Ik heb een mailtje gestuurd aan Muis en haar reactie daarop heb ik gepost (op de vorige pagina).
Niet meer actief op Fok!
pi_64577025
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:48 schreef Greys het volgende:
Is er geen verwarming in de galerie dan Co?
Jawel, maar de deur is open!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:58:45 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577053
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Jawel, maar de deur is open!
Anders lopen de klanten de galerie voorbij?
Niet meer actief op Fok!
pi_64577062
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Vivi het volgende:
Heeft Koekie wel zijn coltrui aan?
Nee, die ligt gewikkeld in zijn roze puppeldeken
  vrijdag 2 januari 2009 @ 13:59:48 #119
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64577082
hoera!
bale voor dr dat ze zo moe is, maar dan nog, hoera...
pi_64577094
Mijn eerste eigen sushi:

En tijdens O&N genoeg gedronken
pi_64577095
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Anders lopen de klanten de galerie voorbij?
Ja echt, dan durven ze niet!!
pi_64577121
Leuke foto's Miss!!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:01:34 #123
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64577139
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja echt, dan durven ze niet!!
en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:03:48 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577211
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr .
Niet meer actief op Fok!
pi_64577227
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Leuke foto's Miss!!
Dankjewel is trouwens het gilet van het pak van H&M
En een geest orb op mijn hoofd
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:04:49 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577249
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:04 schreef Miss_S het volgende:
.
Niet meer actief op Fok!
pi_64577255
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:03 schreef Viking84 het volgende:
Er staat ook een orb op de laatste foto.
Bibberrrr .
Ja en recht op mijn hoofd kennelijk hadden die ook een feestje bij ons thuis
pi_64577263
quote:

[..]

Dankjewel is trouwens het gilet van het pak van H&M
Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:05:30 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577273
quote:

[..]

Ja en recht op mijn hoofd
Hij probeerde te infiltreren in je brein, dus als je vd week gekke dingen gaat doen / zeggen, dan weten we hoe dat komt .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:06:18 #130
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64577310
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:01 schreef kwakveense het volgende:

[..]

en een leuke geschilderde sign "De deur is open, welkom binnen!" helpt niet?
Er is idd onderzoek naar gedaan dat een dichte deur, óók met een verwelkomend bord, een psychologische drempel opwerpt waardoor mensen minder snel binnen komen.
pi_64577320
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:05 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zag het!! Staat de smoking zelf ook goed?
Jazeker, het jasje had ik ook die avond aan (totdat ik het te warm kreeg)
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfect of hopelijk te groot

En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:08:43 #132
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577393
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
En Vik je bedoelt als ik opeens aardige dingen zeg?
Jij zegt het, niet ik .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:09:52 #133
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64577434
Hoi!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:10:21 #134
70532 loveli
N
pi_64577442
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 13:49 schreef Merel het volgende:
F5!
crap in = crap out
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:10:39 #135
148689 Muis006
pi_64577452
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe ? Ik ga niet teruglezen denk ik
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:11:43 #136
148689 Muis006
pi_64577501
Laat maar!

vrijdag 2 januari 2009 @ 14:11:52 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64577504
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
.
Niet meer actief op Fok!
pi_64577558
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Jij zegt het, niet ik .
Ik voel me eigenlijk wel heel positief en alles
Misschien omdat ik besloten heb hier weer serieus bezig te gaan met afvallen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:15:56 #139
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64577636
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:09 schreef Muis006 het volgende:
Hoi!
Hey!

Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:20:24 #140
70532 loveli
N
pi_64577816
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:06 schreef Miss_S het volgende:
De broek is alleen ietsje te strak (maat te groot was veelste groot) dus volgend jaar met de feestdagen zit ie perfect of hopelijk te groot
Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
crap in = crap out
pi_64577829
Muissie!!! Gelukkig nieuwjaar meisje!!
  Vis een optie? vrijdag 2 januari 2009 @ 14:20:52 #142
70532 loveli
N
pi_64577838
Hoi Muis!!
crap in = crap out
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:16 #143
148689 Muis006
pi_64577852
Greysie, Vik vertelt met net van Bink!
Geef hem maar een dikke knuffel van mij!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:38 #144
163650 Greys
pi_64577866
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:10 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, mag ik een linkje naar Maria's gedoe ? Ik ga niet teruglezen denk ik
Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!

En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:21:58 #145
148689 Muis006
pi_64577875
Gelukkig nieuwjaar!

En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!
pi_64577887
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Valt de broek groot of klein? Hij is er in de sale alleen nog in een maat te groot voor me.
De broek valt gewoon. Ik heb een 38 en die is nu iets te groot. En dat klopt wel met de realiteit.
pi_64577906
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Klein dus als ik jou was zou ik die maat te groot proberen
  vrijdag 2 januari 2009 @ 14:23:01 #148
148689 Muis006
pi_64577907
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Greys het volgende:

[..]

Dag poepie!
Gaat het weer een beetje? Happy New Year met lots of McArmy!
Ik heb me een partij lopen stressen om je!

En wat bedoel je met Maria's gedoe? Oh je bedoelt in het McArmy topic!
Ja dat moet niet doen he, dat stressen! Stresskip ben je ook af en toe
Ik was gewoon doodop en ik had koppijn dus ik heb even 2 dagen vrijwel niets gedaan.
pi_64577940
quote:
Op vrijdag 2 januari 2009 14:21 schreef Muis006 het volgende:
Gelukkig nieuwjaar!

En excusez-moi dat ik niets van me heb laten horen :$. Alles gaat in ieder geval prima!

Daar hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, moppie!! Ben blij dat het goed gaat!!
pi_64577973
O Loveli, ik zie dat Miss_S er anders over denkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')