Gevonden!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is verdoemme geen wijvenmuziek. Er luisteren nog meer jongens naar...
Check in ONZ, zit ergens zo`n centraal topic, daar zijn er ook een hoop jongens die ernaar luisteren
Die grap maakte ik al in het vorige topicquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
Ohquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al in het vorige topic
Fout. The Bluesquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens, het moge duidelijk zijn dat echte mannen naar '50s en '60s Soul Music luisteren.
The Temptations
Motown.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fout. The BluesMuddy Waters en Howlin Wolf
Muddy waters is wel coolquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fout. The BluesMuddy Waters en Howlin Wolf
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:38 schreef Triptamine het volgende:
Het bekendste nummer van Muddy Waters, en heerlijk om mee te zingen:
Als dat nummer op feesten wordt gedraaid, is het altijd zoeen chaosquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:
WAKKER WORDUH!
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!
![]()
Het gaat echt super slecht met hem hoorde ik gister van mijn ma. Zit in een rolstoel enzoquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:
WAKKER WORDUH!
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!
![]()
Heerlijk om te beuken en te springen en dan met 1000-den man het refrein mee te schreeuwenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als dat nummer op feesten wordt gedraaid, is het altijd zoeen chaos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het gaat echt super slecht met hem hoorde ik gister van mijn ma. Zit in een rolstoel enzo
Ach ja, als je jarenlang zo met je lichaam omgaat is het niks gek. Ik vind datnummer in dat spookhuis van hem wel coolquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het gaat echt super slecht met hem hoorde ik gister van mijn ma. Zit in een rolstoel enzo
Ziektequote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:45 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ziekte aids van zon klein jongetje
quote:
nee. bagger is ban.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:47 schreef Marurk het volgende:
Nou ik kom ook weer eens even baggeren als dat mag.Verveel me toch de tering.
Nee, anders hadden we al niet meer op fok gezetenquote:
oh tochquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, anders hadden we al niet meer op fok gezeten
Oh wacht:quote:
Rrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiightquote:
Boemswa lauw bredrenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ben ook weer wakker.
...quote:
HET IS FR...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
...
gister was ik echt te brak, nu alleen moe.. en ik heb zin in friet
frietquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
...
gister was ik echt te brak, nu alleen moe.. en ik heb zin in friet
Vanhetzelfde. Wat was het leuk gister!!1! Nu alleen al het bezoek wegquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
HET IS FR...
oh
gelukkig nieuwjaar
Bezoek weg is ook wel chill hoor als je kenkahbrak bentquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vanhetzelfde. Wat was het leuk gister!!1! Nu alleen al het bezoek weg
Mwah gister was ik fucking brak, vandaag valt het wel mee. En het was gewoon relax met hunquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bezoek weg is ook wel chill hoor als je kenkahbrak bent
Op dit moment ben ik nog te dood om een shaggie te draaienquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mwah gister was ik fucking brak, vandaag valt het wel mee. En het was gewoon relax met hun
Altijd doen over Kwantumfysica, tenminste als je nog middelbare doetquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
Moet voor maandag een presentatie maken over een onderwerp wat ik nog moet verzinnen en ik moet nog 2x een deel van een verslag afmaken![]()
Nee het moet een onderwerp zijn dat bij mijn studie (technische bedrijfskunde) past en ik zou niet weten waar ik het dan over moet doenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Altijd doen over Kwantumfysica, tenminste als je nog middelbare doet
Ja kut ik moet ook nog veel voor maandag.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef MouzurX het volgende:
Moet voor maandag een presentatie maken over een onderwerp wat ik nog moet verzinnen en ik moet nog 2x een deel van een verslag afmaken en dan de week erna alweer tentamens![]()
waarom?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Altijd doen over Kwantumfysica, tenminste als je nog middelbare doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dan weet ik het ook niet meng. Op de Middelbare pakte ik altijd Kwantumfysica omdat zelfs de leraren dat niet snapte, je er een hoop dure woorden doorheen mengde, slim overkwam, en een 10 oogsttequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nee het moet een onderwerp zijn dat bij mijn studie (technische bedrijfskunde) past en ik zou niet weten waar ik het dan over moet doen
Na je verhaal gelezen te hebben kom ik tot de conclusie:quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
-knip-
Ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik nog te dood om een shaggie te draaien
Doe effe draaien en brengen danquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef Triptamine het volgende:
Idioten op de achtergrond
briljant topic lol
Omdat ie naar dezelfde muziek luisterd als juicyn00bquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heb ik nog nooit een verhaaltje van PK over het verleiden van dames gehoord?
Psst: PK houdt van harige mannenbillenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:10 schreef BigKahuna het volgende:
Waarom heb ik nog nooit een verhaaltje van PK over het verleiden van dames gehoord?
Kan ik niet.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Doe effe draaien en brengen dan
Helemaal nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat ie naar dezelfde muziek luisterd als juicyn00b
Goed verhaal +10 kudo's.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:05 schreef De_Ananas het volgende:
Naja
Ik vertrok dus naar friettent Emmanuel, echt mênnus lekker gegeten daar (alhoewel de kaassouffle ietsje te lang in de pan had gezeten) en wenste hem nog gelukkig nieuwjaar (waar ik serieus een hekel aan heb). Daarna naar mijn huis met een maat, we gingen tanken en Harold & Kumar kijken [ afbeelding ] (met plastic bekers weer
Er kwamen nog meer matne en we gingen ''Dude where is my car'' kijken, mênnus filmpke zoals jullie weten. Naja tanken etc.
Toen naar m'n vereniging voor nieuwjaar, Youp van het hek stond op maar ik verstond er geen ene tyfus van, de oliebollen waren ook fucking ranzigMaar d'r was wel weer bier
. Toen kwam nieuwjaar, ik heb er echt altijd een tyfushekel aan om mensen te feliciteren
! Je propedeuse halen is een grotere prestatie en dat zegt al iets. Ik wilde dus niemand feliciteren en dat ging goed totdat het wazig begon te worden. Buiten waar we vuurwerk stonden te kijken had ik toch iemand gefeliciteerd, zelfpwn numero 1. Vond het mênnus kut
. Daarna binnen nog een vrouwke gefeliciteerd wat ik ook niet wilde
Naja, zoals atlijd vraag ik de hele avond happy hardcore aan maar ze hadden het niet zeiden ze, wat ik uiteraard niet geloofde. Toen er opeens wel happy hardcore werd gedraaid ging natuurlijk heel de tent los, er lief zelfs een mênnus lekker vrouwke naar het midden om te hakken![]()
![]()
. Ik wilde dus indruk maken met m'n dancemoves, het stoere hakken dus.
En daar komt het, ik ging dus mênnus los om mênnus te hakken maar ik had niet door dat het mênnus glad wasIk ging dus mênnus hard op m'n bakkes
Zoals het een echte stoere boy beaamd stond ik gewoon op en deed alsof er niks aan de hand was, ik pakte m'n biertje weer en luisterde naar de mooie beats van de Party Animals. Ik merkte echter dat m'n poot mênnus zeer deed
Fucking kut dus. Ik ging dus ff zitten, werd het alleen maar erger
Kwam er opeens een knul naar me toe die aan m'n poot ging zitten e nvragen wat er pijn deed (waarom weet ik ook niet
) en ik besloot het maar rustiger aan te doen voor zover dat kon, mênnus kut dus
M'n knie was ook mênnus hard vernaggeld
Nu ik een kleine 2 uur geleden wakker werd doet m'n poot dus nog steeds mênnus zeer, hij is verzwikt ofzo. Tevens stinkt heel m'n kamer naar allemaal troep en heb ik geen avondeten in huis. En oja, gisterne vroeg iemand aan mij of ik een Aziatenfetish heb
!!!! stiekem heb ik dat ook
![]()
Maar ik was dus sinds 3 weken weer aan het trainen sinds een jaar tijd ofzo en het ging wel goed, dan is het wel grappig dat ik nu dus door m'n eigen fout heel m'n voet en knie verneukt heb voor een week tijd ofzo![]()
![]()
quote:
Ik ga daar een beetje mee prutsenquote:
Lucky Strikequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik ga daar een beetje mee prutsenChesterfield ftw.
M'kay.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Lucky StrikeMaar ik ben po' dus moet rustig aan doen met de do'
jewaids11
hehehe wat zal die gespoten hebbenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]Die kop links is echt epic!!
En Dude.... dat is ook een classicquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh, das wel kut ja.Maar Harold & Kumar!11
![]()
![]()
Dan begon je avond iig leuk.
Ik vind dat dat bruine crème hoofd nog bijna grappiger.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]Die kop links is echt epic!!
Ik moet er gewoon weer hardop om lachenquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
hehehe wat zal die gespoten hebben
Dat heb ik bij jou sig altijdquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik moet er gewoon weer hardop om lachen!!
ghihiquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:21 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dat heb ik bij jou sig altijdwhehehe
Ginger kidsquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:18 schreef Triptamine het volgende:
[ afbeelding ]
Mwehehe die dikke ginger kid
Ja opzich wel mee eens, Cartman had een puntquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn moeder bakt alweer oliebollen![]()
Ik dacht ook eerst dat het een vrouw wasquote:
Nu dan maar over op appelflappen of wafelsquote:
Appelbeignets worden ook gemaaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Nu dan maar over op appelflappen of wafels?
Hehe dat is Smart_Ass met zijn oliebollenquote:
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.quote:
Je moeder heeft het wel druk zegquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Appelbeignets worden ook gemaakt![]()
![]()
whaaaaaa die whahahahaquote:
Haha royal sadnessquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.
Overigens zat er gisteren iemand helemaal zieligjes alleen vuurwerk af te steken uit een grote plastic tas. Het beste had hij voor het laatst bewaard en toen ging hij helemaal juich-bewegingen maken.
Satéoliebollen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.
Overigens zat er gisteren iemand helemaal zieligjes alleen vuurwerk af te steken uit een grote plastic tas. Het beste had hij voor het laatst bewaard en toen ging hij helemaal juich-bewegingen maken.
En terechtquote:
Ik lees trouwens jouw username als Sesam ipv Seam.quote:
quote:
Stond jij er afgelopen nacht ook zo bijquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En terecht! oliebollen met oud en nieuw moet ze bakken
[ afbeelding ]
Is van een bandquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees trouwens jouw username als Sesam ipv Seam.
Hoe kom je op die username, eigenlijk?
Die site is echt prachtig hequote:
Lol wacht effe bestaan die?quote:
Ik hoop het niet.quote:
Nee, ik was maar even de stad in, wat mensen groeten en toen thuis verder gegaan. Was toch 10 man bezoek die ik bijna nooit zie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Stond jij er afgelopen nacht ook zo bij?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Er bestaat wel zoiets als pizza met patat/friet/gefrituurde aardappel
Achja volgend jaar beter dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik was maar even de stad in, wat mensen groeten en toen thuis verder gegaan. Was toch 10 man bezoek die ik bijna nooit zie.
Zieke combinatiequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Er bestaat wel zoiets als pizza met patat/friet/gefrituurde aardappel
Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe dat is Smart_Ass met zijn oliebollen
Hartaanval in een ronde vorm...quote:
Ja duhquote:
Liever niet.quote:
Dadelijk de appelbeignetsquote:
Hoe moet ik dat nou weten dan, alsof ik het hele weekend MTV kijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Tis de hele tijd super sweet sixteen cribs en made op MTV de laatste dagen..
Gisteren was er wel een Fur TV marathon
Heb je nog niet gegeten ofzo vandaagquote:
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten dan, alsof ik het hele weekend MTV kijk.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
En ik ben net een uurtje wakker, dus blijf uit m'n buurt ja.
Boh, dan kan ik zo 2 leukere zenders opnoemen als MTV. Hee, nu het over tv enzo gaat, ik moet Afkicken nog even kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijn
SBS 6 ftwquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijn
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten ofzo vandaag![]()
En nog zoeen.quote:
Ja maar die documentaires heb ik ook allemaal al 10 keer gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh, dan kan ik zo 2 leukere zenders opnoemen als MTV. Hee, nu het over tv enzo gaat, ik moet Afkicken nog even kijken.![]()
Dan is hetquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
quote:
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondagquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen iets voor school te gaan doen, maar ik heb alsnog geen reet gedaan..Verdomme.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondag
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was je serieus van plan iets te gaan doen aan school dan vandaag??
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... ja
Winter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
BEK DICHT HOERquote:
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles heeft zo zijn voor en nadelen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
Hai!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.
Sommige dingen zullen nooit veranderen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lig in bed om het warm te krijgen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen nooit veranderen.
Neem het HBO en zijn organisatie
FYI: ik was/ben serieus.quote:
NEEEEEquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
He ja, laten we het daar over hebben nu....
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEE
*Trauma![]()
Oliebollen zijn een beter onderwerp.
Tot hoelaat heb je dienst?
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werken
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef gers het volgende:
owja en een klacht me linkerpink doet zeer
durf ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een topic!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet![]()
ben bang dat ze me uitlachen
Opzich snap ik weer het positieve aan het princiepe van zomer... nadeel van winter is niet alleen dat het koud is.... je ziet verdorie erg weinig meiden zo rondlopen als het koud is.... (op de breezzah sletjes na dan...)quote:
Gast serieus hoeveel zuip jij in een week ?quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast serieus hoeveel zuip jij in een week ?
fout het juiste antwoord is te weinigquote:
Teveelquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Gast serieus hoeveel zuip jij in een week ?
Dan denk ik; had ik maar een tijdmachinequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:01 schreef GasTurbine het volgende:
Als ik denk aan al die dagen, dat ik mij zo heb misdragen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan denk ik; had ik maar een tijdmachine.
Tijdmachine. Maar die heb ik niet, dus zal ik mij gedragenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan denk ik; had ik maar een tijdmachine.
Toch snel gefixed danquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:23 schreef afcajos het volgende:
Het forum is vanwege een query die al 5 dagen loopt tijdelijk gesloten. De db server is volgelopen, dus het forum staat even uit tot die weer redelijk leeg is. Sorry voor het ongemak. Danny.
mtv made sletjesquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:16 schreef Triptamine het volgende:
Subklacht: Stomme hoer bij MTV's Made
("haha, jij kijkt mtv)
Beetje PLORKquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
huh als je post staat er gewoon 1 januari 2009
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
Cool, maar niet zoals de mijne, die is Oldskool(jeweet!)quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef GasTurbine het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van mijn avatar. Helemaal 2009 dacht ik zelf.
Jij verwachtte de milleniumbug nu nog?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:25 schreef Silentalarm het volgende:
Om dat gifje heb ik zo hard moeten lachenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef GasTurbine het volgende:
Hijs wel tof ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:26 schreef GasTurbine het volgende:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:32 schreef GasTurbine het volgende:
bwheheehe
Overigens kregen alleen de bazen net de foutmelding.
Uitzonderingen daargelatenquote:
quote:
Een film kijken met familie!!1quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
En staan er nog spannende dingen in de planning voor vanavond mensen?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
om 9 uur naar bed.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
quote:
Mijn schoonouders schoppen omdat ze geen kinderen konden krijgenquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een kutgrapquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn schoonouders schoppen omdat ze geen kinderen konden krijgen
whehe
Ik ben heul geen kindje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het wel!
Een kinderhand is gauw gevult!
Brakke kuthumor hequote:
quote:
Okee man!11quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De uitdrukking is niet per definitie een uitdrukking die je letterlijk moet nemen!
Wat gaat U doen dan vanavond??
Vuurwerk opruimen, zoals een brave burger betaamt!!11!!11!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
Kansloos FOK!en?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Okee man!11
Geen reet eigenlijk.
Dolf Jansen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Triptamine het volgende:
Wat denken jullie, Dolf Jansen of Javier Guzman?
Dat hadden ze hier al gedaan toen ik nog sliep.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vuurwerk opruimen, zoals een brave burger betaamt!!11!!11!
Gmail FTW!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD kuthotmail wil allemaal gare mailtjes die ongewenst zijn niet naar ongewenst verplaatsen.
Wat kom jij nou weer haten?quote:
Iemand stuurde me dat plaatje, vond 'm wel komisch.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:06 schreef Marurk het volgende:
Bah Smart_ass wat heb je nou weer voor ranzig topic geopend.
Is wel aan te zien dat je je verveelt.
Nee.quote:
Ik ook, maar gebruik het nooit.quote:
Mag ik mee ghihihihihihiquote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga maar eens douchen ofzo denk ik.
+quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga maar eens douchen ofzo denk ik.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:24 schreef Smart_ass het volgende:
Nou 't is hier nog even saai als toen ik wegging.
Neuh, maar dat is toch ook zo? Ik ben zelf ook saai hoor.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hiermee geef je indirect aan dat jij het verschil dus ook niet maakt!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Neuh, maar dat is toch ook zo? Ik ben zelf ook saai hoor.
Bohh hee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 21:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt vannacht...
Oh sorry, daar zouden we het niet meer over hebben he??
boh bohquote:
heb ik uit gezet werd gek van 100 schermen met happy new yearquote:
HAHA!quote:
wat dan capi?quote:
Ik val in herhaling, steeds.quote:
quote:
wat dan capi?quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |