Je kent het vast wel. Feesten met kerst, na kerst veel feesten, Oud&Nieuw supergezellig en dan is het 1 januari. Wat een kutzooi, ik verlang weer naar 1 week geleden waar ik nog leuke vooruitzichten had, maar ik zit hier nu een beetje verdrietig achter mijn pctje terugdenkend aan die gisteravond waar ik tijdens "schatje mag ik je foto" een klaptafel op een groepje meisjes liet vallen.. Geweldige avond was dat. Ik denk weer terug aan de helse fietsrit naar een feest op 2e kerstdag waar we de hele tijd vielen en iemand nog in een sloot reed. En dan was er afgelopen maandag, een top100 hier in het dorpscafé waar het gewoon vanaf 18:00 tot laat vol aan zuipen was met jong

en oud. Of gewoon het weekend tussen kerst en Oud&Nieuw, naar een discotheek waar ik de hele avond met een kerstmuts liep en waar ik nogal intiem werd met een vriendinnetje van mijn zusje.
Natuurlijk, het weekend staat alweer voor de deur en dan zullen de nodige en vooral onnodige gerstennatten ook wel weer vloeien, maar het is toch niet zo speciaal als de laatste week van December
Ik voel me miserabel, verlang weer terug naar die geweldige tijd

Het is nu weer tijd om het normale leventje op te pakken, morgen werken en straks weer eens naar school. Nu is het weer aftellen naar de lente, dan fleur ik weer een beetje op met leuke feesten voor de boeg en kan ik me verheugen op de vakantie.
En ik ben niet depressief ofzo, als ik morgenavond in mijn stamkroeg met een biertje in de hand mee zing op Frans Duyts zal ik wel weer een beetje opfleuren, maar die leegte die ik nu voel is kut
Het lijkt wel een R&P verhaal zo
Klacht: lees het maar.
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?