Sommige dingen zullen nooit veranderen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lig in bed om het warm te krijgen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen nooit veranderen.
Neem het HBO en zijn organisatie
FYI: ik was/ben serieus.quote:
NEEEEEquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
He ja, laten we het daar over hebben nu....
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEE
*Trauma![]()
Oliebollen zijn een beter onderwerp.
Tot hoelaat heb je dienst?
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werken
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef gers het volgende:
owja en een klacht me linkerpink doet zeer
durf ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een topic!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet![]()
ben bang dat ze me uitlachen
Opzich snap ik weer het positieve aan het princiepe van zomer... nadeel van winter is niet alleen dat het koud is.... je ziet verdorie erg weinig meiden zo rondlopen als het koud is.... (op de breezzah sletjes na dan...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |