SBS 6 ftwquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijn
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten ofzo vandaag![]()
En nog zoeen.quote:
Ja maar die documentaires heb ik ook allemaal al 10 keer gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh, dan kan ik zo 2 leukere zenders opnoemen als MTV. Hee, nu het over tv enzo gaat, ik moet Afkicken nog even kijken.![]()
Dan is hetquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
quote:
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondagquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen iets voor school te gaan doen, maar ik heb alsnog geen reet gedaan..Verdomme.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondag
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was je serieus van plan iets te gaan doen aan school dan vandaag??
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... ja
Winter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
BEK DICHT HOERquote:
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles heeft zo zijn voor en nadelen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
Hai!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.
Sommige dingen zullen nooit veranderen.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik lig in bed om het warm te krijgen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige dingen zullen nooit veranderen.
Neem het HBO en zijn organisatie
FYI: ik was/ben serieus.quote:
NEEEEEquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
He ja, laten we het daar over hebben nu....
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEE
*Trauma![]()
Oliebollen zijn een beter onderwerp.
Tot hoelaat heb je dienst?
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werkenquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
2200.....dus mijn eerste dag is er meteen weer een om niet snel te vergeten....ik ben een partij rot dat wil je niet weten!!!!....0830 vanochtend ging ik pas liggen, heb daarna weinig geslapen omdat al het kleine grut naarstig op zoek ging naar vuurwerk en dat dan meteen op het pleintje onder mijn raam ging afsteken..
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij ook verrot lijkt is 2 diensten achter elkaar werken
Jij ookquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:02 schreef gers het volgende:
owja en een klacht me linkerpink doet zeer
durf ik nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 18:05 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig op een topic!
quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:06 schreef gers het volgende:
[..]
durf ik niet![]()
ben bang dat ze me uitlachen
Opzich snap ik weer het positieve aan het princiepe van zomer... nadeel van winter is niet alleen dat het koud is.... je ziet verdorie erg weinig meiden zo rondlopen als het koud is.... (op de breezzah sletjes na dan...)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |