quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:25 schreef Paaskonijn het volgende:
Mijn moeder bakt alweer oliebollen![]()
Ik dacht ook eerst dat het een vrouw wasquote:
Nu dan maar over op appelflappen of wafelsquote:
Appelbeignets worden ook gemaaktquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Nu dan maar over op appelflappen of wafels?
Hehe dat is Smart_Ass met zijn oliebollenquote:
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.quote:
Je moeder heeft het wel druk zegquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Appelbeignets worden ook gemaakt![]()
![]()
whaaaaaa die whahahahaquote:
Haha royal sadnessquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.
Overigens zat er gisteren iemand helemaal zieligjes alleen vuurwerk af te steken uit een grote plastic tas. Het beste had hij voor het laatst bewaard en toen ging hij helemaal juich-bewegingen maken.
Satéoliebollen?quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een ontelbare hoeveelheid olibollen naar binnen gewerkt.
Overigens zat er gisteren iemand helemaal zieligjes alleen vuurwerk af te steken uit een grote plastic tas. Het beste had hij voor het laatst bewaard en toen ging hij helemaal juich-bewegingen maken.
En terechtquote:
Ik lees trouwens jouw username als Sesam ipv Seam.quote:
quote:
Stond jij er afgelopen nacht ook zo bijquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En terecht! oliebollen met oud en nieuw moet ze bakken
[ afbeelding ]
Is van een bandquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees trouwens jouw username als Sesam ipv Seam.
Hoe kom je op die username, eigenlijk?
Die site is echt prachtig hequote:
Lol wacht effe bestaan die?quote:
Ik hoop het niet.quote:
Nee, ik was maar even de stad in, wat mensen groeten en toen thuis verder gegaan. Was toch 10 man bezoek die ik bijna nooit zie.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Stond jij er afgelopen nacht ook zo bij?
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Er bestaat wel zoiets als pizza met patat/friet/gefrituurde aardappel
Achja volgend jaar beter dan maarquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, ik was maar even de stad in, wat mensen groeten en toen thuis verder gegaan. Was toch 10 man bezoek die ik bijna nooit zie.
Zieke combinatiequote:Op donderdag 1 januari 2009 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop het niet.
Er bestaat wel zoiets als pizza met patat/friet/gefrituurde aardappel
Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:29 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Hehe dat is Smart_Ass met zijn oliebollen
Hartaanval in een ronde vorm...quote:
Ja duhquote:
Liever niet.quote:
Dadelijk de appelbeignetsquote:
Hoe moet ik dat nou weten dan, alsof ik het hele weekend MTV kijk.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:45 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Tis de hele tijd super sweet sixteen cribs en made op MTV de laatste dagen..
Gisteren was er wel een Fur TV marathon
Heb je nog niet gegeten ofzo vandaagquote:
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijnquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nou weten dan, alsof ik het hele weekend MTV kijk.![]()
Ik ookquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:53 schreef Lakitu het volgende:
En ik ben net een uurtje wakker, dus blijf uit m'n buurt ja.
Boh, dan kan ik zo 2 leukere zenders opnoemen als MTV. Hee, nu het over tv enzo gaat, ik moet Afkicken nog even kijken.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |