SBS 6 ftwquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wel aangezien de enige werkende zenders op dat brakke tvtje naast mijn pc MTV TMF national geographic discovery SBS6 en rtl4 zijn
Nee.quote:Op donderdag 1 januari 2009 16:52 schreef Seam het volgende:
[..]
Heb je nog niet gegeten ofzo vandaag![]()
En nog zoeen.quote:
Ja maar die documentaires heb ik ook allemaal al 10 keer gezienquote:Op donderdag 1 januari 2009 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Boh, dan kan ik zo 2 leukere zenders opnoemen als MTV. Hee, nu het over tv enzo gaat, ik moet Afkicken nog even kijken.![]()
Dan is hetquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
quote:
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondagquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen iets voor school te gaan doen, maar ik heb alsnog geen reet gedaan..Verdomme.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik ga het ook maar uitstellen tot zondag
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... jaquote:Op donderdag 1 januari 2009 17:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Was je serieus van plan iets te gaan doen aan school dan vandaag??
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Serieus als in: jezelf voornemen iets te gaan doen terwijl je toch al weet dat je er niks aan gaat doen ... ja
Winter.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
BEK DICHT HOERquote:
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alles heeft zo zijn voor en nadelen
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:15 schreef BigKahuna het volgende:
TYFUSWINTER OPTYFEN GODVERDOMME![]()
![]()
![]()
![]()
Zomer![]()
Hai!quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Al moet ik zo heel hard nadenken over sommige dingen, wat daar de voordelen van zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |