Gevonden!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is verdoemme geen wijvenmuziek. Er luisteren nog meer jongens naar...
Check in ONZ, zit ergens zo`n centraal topic, daar zijn er ook een hoop jongens die ernaar luisteren
Die grap maakte ik al in het vorige topicquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
Ohquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die grap maakte ik al in het vorige topic
Fout. The Bluesquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef BigKahuna het volgende:
Overigens, het moge duidelijk zijn dat echte mannen naar '50s en '60s Soul Music luisteren.
The Temptations
Motown.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fout. The BluesMuddy Waters en Howlin Wolf
Muddy waters is wel coolquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Fout. The BluesMuddy Waters en Howlin Wolf
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:38 schreef Triptamine het volgende:
Het bekendste nummer van Muddy Waters, en heerlijk om mee te zingen:
Als dat nummer op feesten wordt gedraaid, is het altijd zoeen chaosquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:
WAKKER WORDUH!
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!
![]()
Het gaat echt super slecht met hem hoorde ik gister van mijn ma. Zit in een rolstoel enzoquote:
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:41 schreef Triptamine het volgende:
WAKKER WORDUH!
FUCK YOU I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!
![]()
Heerlijk om te beuken en te springen en dan met 1000-den man het refrein mee te schreeuwenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:42 schreef afcajos het volgende:
[..]
Als dat nummer op feesten wordt gedraaid, is het altijd zoeen chaos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |