Nekschotquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik download nu schatje mag ik je foto.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik download nu schatje mag ik je foto.
geen idee. Ze scheen wel knap te zijn. Maar het maakt niet echt een goede indruk als je plat op je smoel gaat midden in een uitgaansgelgenheid terwijl je bijna gehosseld word.quote:
IK MOEST LACHEN!!!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
wheheheheheWas Gerard Joling er ook dan whehehehehe
quote:
Zdarlight is ook gruwelijk hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das het enige nummer van Digitalism die ik leuk vind!!11
Wij zijn low dude!!1quote:
quote:
Niet eens Hilary Duffquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij zijn low dude!!1![]()
Music you have in common includes Foals, Late of the Pier, MGMT, Jimmy Eat World and The Kooks.
Waar hou jij dan van ? Neophyte?quote:
Laten we dit topic iig rock houden, en niet knuffelrock maken oke?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij zijn low dude!!1![]()
Music you have in common includes Foals, Late of the Pier, MGMT, Jimmy Eat World and The Kooks.
Het is iig niet The Kooks(quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Kashmir is beter, van LZ.
Ik luister the kooks ook niet echt veelquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is iig niet The Kooks() ofzo dus 14.gif
Ken je het meerendeel van de bands wel?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef Triptamine het volgende:
Te soft na mijn mening, maar ieder zijn ding
Nee dat beschouw ik niet als muziek.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waar hou jij dan van ? Neophyte?
Nee. Dat heb ik namelijk nietquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Laten we last.fm's uitwisselen.
We zijn nog maar medium.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik luister the kooks ook niet echt veelluister alleen goede muziek.
![]()
http://www.last.fm/user/CLP22
Vertel!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb mezelf kei hard gepwnd gisteren
Details!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb mezelf kei hard gepwnd gisteren
Zo als ik er snel overheen kijk ken ik het merendeel wel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ken je het meerendeel van de bands wel?
the kooks staan bij mij op 2quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is iig niet The Kooks() ofzo dus 14.gif
Tyf op bedorven kudtananas.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is echt een fag met z'n tyfusmuziek
Klopt. Maar hardstyle is ook tyfusmuziekquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:24 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is echt een fag met z'n tyfusmuziek
Whehequote:
KLIF HANGERRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef De_Ananas het volgende:
Vertel het in het volgende topic wel
Bloc part staat op 1quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar jij luistert ook bloc party, dus dan is er iig iets goed.
Het kan wel kutmuziek zijn maar tis niet voor flikkers zoals Hillary Duff muziek enzoquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt. Maar hardstyle is ook tyfusmuziek
Luisterenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het kan wel kutmuziek zijn maar tis niet voor flikkers zoals Hillary Duff muziek enzo!!
KOMOP, HOE DE FUCK KAN JE ALS VENT NAAR WIJVENMUZIEK LUISTEREN!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Don't know much about history,quote:
Het is verdoemme geen wijvenmuziek. Er luisteren nog meer jongens naar...quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Het kan wel kutmuziek zijn maar tis niet voor flikkers zoals Hillary Duff muziek enzo!!
KOMOP, HOE DE FUCK KAN JE ALS VENT NAAR WIJVENMUZIEK LUISTEREN!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Niks mis met wijvenmuziek, ik vind het zorgwekkender dat hij naar Fall Out Boy luistertquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat is het [HOMO] centraal topic ja.quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Het is verdoemme geen wijvenmuziek. Er luisteren nog meer jongens naar...
Check in ONZ, zit ergens zo`n centraal topic, daar zijn er ook een hoop jongens die ernaar luisteren
Kzou niet weten wat het is maar het klinkt echt heel nichterigquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Niks mis met wijvenmuziek, ik vind het zorgwekkender dat hij naar Fall Out Boy luistert![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |