Yeah, ik ben een onuitputtelijke bron van inspiratie at the momentquote:
haha heerlijkquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:57 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Yeah, ik ben een onuitputtelijke bron van inspiratie at the moment![]()
Oh, ik heb een tijd terug een epic hossel fail gehad. Ik wilde half dronken effe stoer leunen op een richel die er niet was, gevolg: Staantafel @ feest omgevallen
Pleurde gewoon zo half door/over/met de tafel mee ofzoquote:
zo zondequote:Op donderdag 1 januari 2009 14:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pleurde gewoon zo half door/over/met de tafel mee ofzo![]()
Al dat bier
Ik weet nog wel. Toen ik in groep 7 zat moesten we een dansje doen en toen moesten we stapjes opzij zetten op begeven moment doen. Dus wij op dat podium de stapjes opzij te zetten en ik stond aan de buitenkant. Donder ik zo dat podium af was ik had niet door dat het podium al ophieldquote:Op donderdag 1 januari 2009 14:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Pleurde gewoon zo half door/over/met de tafel mee ofzo![]()
Al dat bier
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]weet je jos, helaas moet ik mij daarbij aan sluiten
Ik zat ook aan de heineken gisterquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:02 schreef Triptamine het volgende:
Klein voordeel: Het was maarHeineken
Ja dat ik laatst in een volle aula met een stoel en een verhoging van een halve meterquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:03 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik weet nog wel. Toen ik in groep 7 zat moesten we een dansje doen en toen moesten we stapjes opzij zetten op begeven moment doen. Dus wij op dat podium de stapjes opzij te zetten en ik stond aan de buitenkant. Donder ik zo dat podium af was ik had niet door dat het podium al ophield![]()
Heinekenquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:02 schreef Triptamine het volgende:
Klein voordeel: Het was maarHeineken
Pics?quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:54 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had trouwens ook best wel een hosselfaal. Sta op het punt een blonde dame te regelen. val ik om. Kut bier.
gelukkig niet? Ze was fugly?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
gelukkig niet![]()
En gelukkig heeft bijna niemand het gezien die ik ken.
wheheheheheWas Gerard Joling er ook dan whehehehehequote:Op donderdag 1 januari 2009 15:08 schreef BigKahuna het volgende:
Door de drank werd ik bijna zelf gehosseld maar ik heb het afgeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |