Nekschotquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik download nu schatje mag ik je foto.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Silentalarm het volgende:
Ik download nu schatje mag ik je foto.
geen idee. Ze scheen wel knap te zijn. Maar het maakt niet echt een goede indruk als je plat op je smoel gaat midden in een uitgaansgelgenheid terwijl je bijna gehosseld word.quote:
IK MOEST LACHEN!!!!!quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:09 schreef Triptamine het volgende:
[..]
wheheheheheWas Gerard Joling er ook dan whehehehehe
quote:
Zdarlight is ook gruwelijk hoorquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:12 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Das het enige nummer van Digitalism die ik leuk vind!!11
Wij zijn low dude!!1quote:
quote:
Niet eens Hilary Duffquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij zijn low dude!!1![]()
Music you have in common includes Foals, Late of the Pier, MGMT, Jimmy Eat World and The Kooks.
Waar hou jij dan van ? Neophyte?quote:
Laten we dit topic iig rock houden, en niet knuffelrock maken oke?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wij zijn low dude!!1![]()
Music you have in common includes Foals, Late of the Pier, MGMT, Jimmy Eat World and The Kooks.
Het is iig niet The Kooks(quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
Kashmir is beter, van LZ.
Ik luister the kooks ook niet echt veelquote:Op donderdag 1 januari 2009 15:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is iig niet The Kooks() ofzo dus 14.gif
Ken je het meerendeel van de bands wel?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:22 schreef Triptamine het volgende:
Te soft na mijn mening, maar ieder zijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |