Jullie houden van Hilary Duff?quote:Op donderdag 1 januari 2009 15:33 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Gevonden!
[HOMO] #2265 - Nog meer sterretjes en roze champagne
Hej heeft Britney een metamorfose gehad?quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:11 schreef Ang3l het volgende:
En ik van geen van beide!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 januari 2009 17:13 schreef linebear het volgende:
is dat tori amos ?
Hoi sterretje! ik hoop dat mijn wensen uitkomen en ook die van jou!quote:Op donderdag 1 januari 2009 18:43 schreef mike_hunt het volgende:
mogguh handtasjes
GELUKKIG NIEUWJAAR!![]()
![]()
en moge de voornemens uitkomen
ziek geworden? teveel gezopen gisteren?quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:01 schreef linebear het volgende:
Lig de hele dag op de bank... en vanavond vroeg naar bed toe.
Net voor de laatste keer naar de snackbar geweest, had geen zin om te koken
dus je bent weer helemaal los gegaan in Edequote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb heel de kroeg afgeknuffeld. En kreeg te horen dat ik op de mavo altijd heel zelfverzekerd en eigenzinnig overkwam, terwijl ik mij in die periode mij echt niet zo voelde.
Maar het is wel grappig hoe andere mensen een andere kijk kunnen hebben op dingen.
quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:30 schreef hierissieweer het volgende:
Ik heb heel de kroeg afgeknuffeld. En kreeg te horen dat ik op de mavo altijd heel zelfverzekerd en eigenzinnig overkwam, terwijl ik mij in die periode mij echt niet zo voelde.
Maar het is wel grappig hoe andere mensen een andere kijk kunnen hebben op dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |