Wat een kutgrapquote:Op donderdag 1 januari 2009 19:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Mijn schoonouders schoppen omdat ze geen kinderen konden krijgen
whehe
Ik ben heul geen kindje.quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zie je! Ik wist het wel!
Een kinderhand is gauw gevult!
Brakke kuthumor hequote:
quote:
Okee man!11quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De uitdrukking is niet per definitie een uitdrukking die je letterlijk moet nemen!
Wat gaat U doen dan vanavond??
Vuurwerk opruimen, zoals een brave burger betaamt!!11!!11!quote:Op donderdag 1 januari 2009 19:37 schreef Smart_ass het volgende:
En staan er nog spannende dingen in de planning voor vanavond mensen?
Kansloos FOK!en?quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Okee man!11
Geen reet eigenlijk.
Dolf Jansen.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef Triptamine het volgende:
Wat denken jullie, Dolf Jansen of Javier Guzman?
Dat hadden ze hier al gedaan toen ik nog sliep.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Vuurwerk opruimen, zoals een brave burger betaamt!!11!!11!
Gmail FTW!quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:09 schreef Paaskonijn het volgende:
GVD kuthotmail wil allemaal gare mailtjes die ongewenst zijn niet naar ongewenst verplaatsen.
Wat kom jij nou weer haten?quote:
Iemand stuurde me dat plaatje, vond 'm wel komisch.quote:Op donderdag 1 januari 2009 20:06 schreef Marurk het volgende:
Bah Smart_ass wat heb je nou weer voor ranzig topic geopend.
Is wel aan te zien dat je je verveelt.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |