Top!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest improviseren
Dat gaat nog wel even durenquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
Mja en toen sliep iedereen opeens?
Nah, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:24 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Kan ik iets doen om je op te vrolijken?
quote:
Slaap lekker liesquote:
kabeltje gevonden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten liesje![]()
Ik heb de foto's bijna online![]()
![]()
Ik was plots toch alweer klaarwakker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten liesje![]()
Ik heb de foto's bijna online![]()
![]()
Zou het hem dan toch nog lukken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was plots toch alweer klaarwakker!![]()
Ik wacht wel even!
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.quote:
We wachten vol spanning af!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.
Zo laatquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.
Dat lijkt me een prima bank!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
ook ff fototje doet
*hidi bij pa & ma achter lappie van pappie
[ afbeelding ]
jawel hoor, alleen blijf ik mijn eigen pc missen. laptop is ook niet allesquote:
Wat doe je? Mijn laptop kijkt nu heul boos naar je!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen blijf ik mijn eigen pc missen. laptop is ook niet alles
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je er wel een losse muis bij? pad isquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe je? Mijn laptop kijkt nu heul boos naar je!![]()
Neuh pad, en ik kan nu al niet eens meer met een muis omgaan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je er wel een losse muis bij? pad is [ afbeelding ]
Ach ja, het gaat wel, alleen scrollen en tekst selecteren is minder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh pad, en ik kan nu al niet eens meer met een muis omgaan!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dank voor alle complimenten. Met plezier!![]()
Bonus-materiaal (nooit eerder uitgebracht):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan mijn technische team achter de schermen.![]()
Dank voor alle complimenten. Met plezier!![]()
Bonus-materiaal (nooit eerder uitgebracht):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zo kan ie wel weer hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:23 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wtf bonusmateriaal, je hebt gewoon mijn schilderij gefotografeerd!
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou zo kan ie wel weer hè?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?
Moet je daarom lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, je ziet het niet, maar hij is ranzig!
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, vertel.
Was je echt kind aan huis bij de Dees?
Slaap lekkerquote:
Ik ga morgen naar de Clownquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen, en ik had fases je weetz, zo kwamen we ook een tijdje in de clown, stonden we nog in het fotoboek!
![]()
Serieus, als je dat doet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Clown![]()
Welterusten liesje.![]()
quote:
Hoezo?quote:
Hehe neequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Hoi pullup.![]()
Is de bank waar je werkt net omgevallen ofzo?
Dat was kort maar krachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef FANN het volgende:hebben jullie nog niet geslapen.........?
goed ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......
![]()
De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe neeIk werk als roeicoach en dat gaat een beetje moeilijk met een dikke ijslaag
Ik maak een schematje per week voor op de roeimachine, vertel op welke hartslag ze moeten zitten en klaar. Er is een krachtrainer dus dat gaat ook wel prima, Ik verveel me nu al.quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?
Een dagje na het laatste trainingskamp en toen bleek dat ik met mijn accreditatie als assistent coach nergens bij kwam, het was een loos stuk plastic. Ik ben toen maar gewoon thuis wezen kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Geef je training op topniveau? Ben je in Beijing geweest?
Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:07 schreef pullup het volgende:
- 7 alweeren hier in Amsterdam vertrouw ik het ijs voor geen meter voorlopig
Goed gedachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh jammer![]()
Ik dacht al, zo heel veel professionele roeicoaches zullen er wel niet zijn, dus het was een gokje waard.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen in![]()
Goedemorgen overigens....
Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
GoedemorgenOm de een of andere reden heb ik zelfs geen zin in ijs om te eten. Ik ga wel even kijken of de schaatsen nog in werkbare toestand verkeren en het stof er vanaf kloppen.
Ik was net even kijken hoe ze er bij liggen. Het ligt nog vrijwel open en wat er ligt mag net de naam vliesje hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...
Morgen,quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:46 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
is het erg koud in nederland, kunnen we al schaatsen.
hall.oquote:
Verwijzing naar George Orwell - 1984 (boekquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef hondjes het volgende:
war is peace,,staat onder je naam, zie net de beelden in midden -oosten...en geluiden uit Amerika dat Iran er ook wel eens bij betrokken raakt..
Geen flauw benul, er zijn vast keukenprinsessen aanwezig die 't wel wetenquote:oh beetje te zwaar op de vroege morgen,,,,.dit onderwerp..denk ik
dus ... hoe lan ik mijn oudbakken croissants kanpperig krijgen..in de magnetron niet, denk ik
ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verwijzing naar George Orwell - 1984 (boek)
[..]
Geen flauw benul, er zijn vast keukenprinsessen aanwezig die 't wel weten.
Ik zag net een rondvaartboot langkomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Roeien daarentegen lijkt nog geen probleem.
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boekquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:51 schreef hondjes het volgende:
ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..
ben het allemaal alweer vergeten
daarom. lijkt het me wel eens goed , het weer te lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boek. Wel een akelige link naar 't heden
.
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbakquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:03 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
1. in de magnetron worden ze klef
2. gooi ze in de vriezer
3. of in de vuilnisbak
Je moet kiezen!
Een oven is niet aanwezig ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
*klapt in handjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Gewoon op de een na laatste dag Kutnieuws met een hoofdletter K.
neen,,kut vakantie appartement..quote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Echt, denk je dat het jaar niet kutter kan: JAWEL!!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Zeg mij niet dat je ontslagen bent met ingang van 1 januari vanwege te oranje haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystadquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
"VLIEGPRIJZEN IN VRIJE VAL" meldt De Telegraaf op zijn site vandaag.
Mooooooooi!! Was toch al van plan vroeg te boeken, lekker veel keus nog.
Nou, die überkale ticketprijs is inderdaad bizar laag. Maar dat wordt ruimschoots 'rechtgetrokken'. Want wat er daarná nog overheen komt, aan graaitax en om dat megalomane schiphol in stand te houden....![]()
Kostenoverzicht heenvlucht
Volwassene 17,29 EUR
Luchthavenbelastingen en overige kosten 87,43 EUR
Totaalbedrag 104,72 EUR
En dit is dan alleen nog maar de héénvlucht. Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ik denk dat het dan is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Mja.. doe je ongeveer even lang over, dus de prijs per stoel per tijdseenheid is zo'n beetje gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystad![]()
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ja hoor Noek en t zal niet zo heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Maar ik mag nog wel de afdeling raden?
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Of dat, of eruit.
Geen plaats meer in de herberg.
Dat ze mij pikken is geheel willekeurig natuurlijk, als enige vrouw tussen al die mannen![]()
Yeah right, helemaal als je ziet waar ik terecht kom.
De hel op aarde voor mij en de meeste mannen![]()
Echt, wtf
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Op wat voor een afdeling willen ze je plaatsen, Car0?
maar Niets doen, is ook iets doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan is....
* HiDiHo gaat maar eens pitten![]()
![]()
Dat is wel het standaard hypocriete geneuzel als ze iemand willen overplaatsen. Daar is geen eer meer te behalen met een volgend gesprekje inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Heb een gesprek gehad. Maar helaas.
En hij vond me reuze geschikt en wilde me graag houden.
En meer van die lullaria.
Dus.
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"
Gewoon even een paar weken proberen en als het echt niet gaat, gesprek aanvragen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.
Charleroi FTW!
Nou, die mensen lopen er, die mag ik dan gaan helpen aan een......???quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.
Maar wat een achterlijkheid zeg en wanneer moet dit allemaal gaan plaatsvinden?
Dan moet je dat ook niet doen, Dat is zo klaar als een klontje. Niets zo levensverziekend als ergens zijn waar je niet op je plek bent. Zwaar kut, dat is het.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.
Ja, een heule grote.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel zuur. Maar ik dacht dat jij in een winkel werkte?
Bingo!quote:
Oh ja. Dat zijn die oudjes en mensen met kinderen. En dan mogen de eerste 99 incheckers naar binnen. Ik zit altijd in de allerlaatste groepquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Gert het volgende:
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".
Frits! Ouwe hoffotograaf!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?
Het is niet grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, er mag gelachen worden.
Heel even, dat dan wel. Daarna gewoon weer meeklagen en weeklagen.
Gast!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:![]()
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Bijna, nog 1 maand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De tering, maar je zit er toch net een half jaar of zo
.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Dank je.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.
Ga je dát toch doen?quote:
Eindejaars traditie in Twente.quote:
Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gast!![]()
Ben jij aan de speed of zo?![]()
Of slaap jij eens per maand een week bij?
Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.
maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je.
Echt. Wat MOET ik daar?!![]()
Ja, dat ga ik doen, ooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dát toch doen?![]()
ach- en weeklaagt weer mee![]()
Daar heb je zeker een punt, hoe klote ook, ze hadden je gewoon op straat kunnen zetten. Doet er niks aan af dat je ergens naar toe moet waar 't kut isquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?
Maar goed, daar heb je ook allemaal niet veel aan als je zoveel weerstand voelt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.
Is het ook niet handig als daar mensen werken die verstand hebben van dat soort zaken? Krijg je klanten op je dak die praten over de pk van een staafmixer en omwentelingen per minuut en dan sta je daar zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, ooit.
En dan een ouwe mixer als hoofdprijs. Uit het magazijn van de huishoudafdeling
Als Caroo niet eens weet wat voor stofzuiger ze heeft, dan is het wel een verdomd leerzaam traject voor d'r op die andere afdelingquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.
Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar zonder speed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waarom ook niet, als je je er lekker bij voelt. Omgerekend pak je evenveel slaap als iemand met een standaard bioritme.
mijn stofzuiger heet Henry en hij lacht altijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
Mijn stofzuiger is limoengroen met pistache. Meer weet ik ook niet. CarO, doe maar niet.
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?
Muziek, films, en games.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meer![]()
eN ondertussen zoeken naar een andere baan, wie weet komt er wel weer een plaatsje vrij op de tofste afdelong.
Wat wordt er verkocht op de tofste afdeling??
Nee niks, die hébben over een half jaar geen "ouwe mixers" meer. Die hebben dan dankzij jouw vernieuwingsdrift en inititatief alleen nog maar swingende domestics, waar leuke jonge hippe mensen de winkel voor plat lopen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Een Henry die zuigt en tegelijkertijd lachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef blomst het volgende:
[..]
mijn stofzuiger heet Henry en hij lacht altijd
gewoon de duurste aanbevelen, en wel of geen stofzakken zal wel op de doos staanquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Muziek, films, en games.
Precies dàt wat ik het allerleukste vind.
Blomst, ik ben totaaaaal niet huishoudelijk aangelegd. Niets, het interesseert me niet, (ja ik houd het netjes bij hoor, maar liever niet) ik heb een hekel aan koken, ben mijn 14 jaar oude mixer al sinds de verhuizing kwijt en ik heb 1 senseo en verder geen koffie zetters omdat ik mijn koffie toch vergup met sloten melk en zoetjes. Dus al staan er 12 verschillende soorten, voor mij is het geen verschil.
Hoe moet ik dan óóit al die verschillende soorten enthousiast aan staan prijzen? Want dàt is wat ie leuk vond, mijn enthousiasme. Ja! Voor de Wii! Of voor een of andere serie, want díe heb ik gezien, en dáár kan ik over vertellen!
Echt, wat maakt mij het uit of er een stofzuiger mét of zonder zak is? Who cares? Ik niet.
Dus. Dat zal wel snel einde verhaal worden. Ik heb gister al op t werk gekeken naar vacatures in andere filialen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.
Appeltje, eitje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een Henry die zuigt en tegelijkertijd lacht
Ja, daar komt Noek met dr Hoolies wel van pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee niks, die hébben over een half jaar geen "ouwe mixers" meer. Die hebben dan dankzij jouw vernieuwingsdrift en inititatief alleen nog maar swingende domestics, waar leuke jonge hippe mensen de winkel voor plat lopen!![]()
En als je daar niet in gelooft: het is heel raar toch, hoe collega's van je huidige afdeling ineens een raar ongeluk kunnen krijgen waardoor ze heel lang uit de roulatie zijn? [ afbeelding ]
Een staafmixer schat, de nieuwste uitvoeringquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat voor monserlijk ding?!?!![]()
Ja dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, ik zie visioenen, allemaal Duitsers Tukkers die straks met een stofzuiger de aardappelpuree staan te mixen.....
Caroo did it
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat voor monserlijk ding?!?!![]()
quote:
Haha, nog meer tips?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.
Appeltje, eitje.
Ben je niet in de war met zijn zus?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem want zuigen kon die voor geen meter. Echt zo'n heroïnestofzuiger vond ik dat.
Wat een rotzooi komt erin he, als je maar hard genoeg zuigt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
![]()
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem want zuigen kon die voor geen meter. Echt zo'n heroïnestofzuiger vond ik dat.
Nee, Henry was groen. Hetty is gay.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met zijn zus?
[ afbeelding ]
Neeee!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schwenkende haushaltliche Apparatur!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar komt Noek met dr Hoolies wel van pas![]()
Wat zijn swingende domestics?
dat hoef je niet te weten, er zit een boekje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nog meer tips?![]()
Iets met magnetrons?
Fuk it, nou moet ik leren hoe die dingen in de winkel werken, mn eigen met grill (geloof ik) en zooi weet ik niet eens.
Belachelijk.
Ik vraag mij dan altijd af welke seniele ontwerper/designer zoiets bedenkt.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, hou eens op met dat engels, je weet toch dat duitsers geen engels kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
schwenkende haushaltliche Apparatur! [ afbeelding ]
volgens mij een Broerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee!!![]()
Hebben ze ook nog kinderen?!
Volgens mij heb ik die gefrituurdquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
dat hoef je niet te weten, er zit een boekje bij.
En dat vond Henry niet leuk! Of wacht, nee die bleef gewoon lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem
Neeeeequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij een Broer
[ afbeelding ]
Goed zo! En je leefde nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh en noek, mn schoenen lopen lekker, eindelijk geen zere voeten of zere rug.
Maar ja, hoe lang loop ik daar nog he![]()
En ze staan echt tof vind ik. Vind ik he
Ja, zo was Henry. God, ik mis hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat vond Henry niet leuk! Of wacht, nee die bleef gewoon lachen.
Ja, tis echt schokkend he, ik op de huishoudafdeling.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't nu serieus al 20 posts over stofzuigers, komkommertijd.
Ik heb al 2 jaar een strijkbout, gekregen van m'n moeder want "ooit kan je niet zonder", die tijd is nog niet gekomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Maar vertel eens écht wat leuks Pietje.
Oh en je snapt, nu ga ik het met je over ladyshaves en strijkbouten hebben
Zeer gaarne.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed zo! En je leefde nog lang en gelukkig.![]()
Anders mag je mijn baan wel hebben. Neem ik de jouwe, dan kan ik de klanten uitleggen dat een rode espressomachine echt een sieraad voor elke keuken is. Een beertender is een don't.
Ja?
Ik heb een strijkster.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar een strijkbout, gekregen van m'n moeder want "ooit kan je niet zonder", die tijd is nog niet gekomen.
Ik heb een kutbaan hoor. Ik ga het niet eens uitleggen, zo kut is het. Ik mocht "iets" anders doen binnen het bedrijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeer gaarne.
Dan mag je zelfs! mijn muiltjes aan
Heeft het te maken met huishouddingen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb een kutbaan hoor. Ik ga het niet eens uitleggen, zo kut is het. Ik mocht "iets" anders doen binnen het bedrijf.
Ik werk nog in NL Hondjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
is nu je contract met een half jaar verlengd of.....vaste baan
want denk meer dat het daar inzit..
weet niet hoe bedrijf ervoor staat, maar met de krediet crisis willen ze graag half jaar contracten.
weet niet hoe dat zit in duitsland, maar misschien is het zo, dat ze op die manier,,,dus, door je op een andere
afdeling te zetten, omzeilen je een vaste baan te geven...
zal het straks eens vragen aan mannetje,,die is werkgever...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik werk nog in NL Hondjes.
Ik weet niet eens wat voor contract ik krijg.
Heb er niet eens naar gevraagd, ik was té geschokt![]()
En ja, dat omzeilen, heb ik ook aangedacht. Maar ik weet het dus nog niet.
Wat is het toch een markant figuur die Trabelsi. Oud-profvoetballer ook nog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Gert het volgende:
Een terroríst die Dutroúx wil vermoorden. Wat een samenballing van slechtheid.![]()
[ link | afbeelding ]
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van m'n ogen bekijken.![]()
Als Die Ene nu een beetje blijft repeteren, dan zal hij het wel zijn.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie de lapo gaat zetten in dit topic.
Heb je 58 ook al vast geopend?quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik was eerder: [RLS SC #057] Maximaliseren van minimalisatie
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=142&jaar=2008&maand=12quote:en wie mod wil worden moet maar even mailen naar huubvanballegooy at gmail.com
Veel plezier Cc en doe voorzichtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:31 schreef Copycat het volgende:
Zo. Ik ga aanstalten maken om richting Belgenland te vertrekken.
Allemaal alvast de beste wensen en oliebollen voor 2009.
Tot volgend jaar.
Toen hadden ze de krantquote:Op dinsdag 30 december 2008 13:36 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe deden de mensen dat vroeger eigenlijk?
Opstaan zonder internet.
Mijn digitale Volkskrant (die 3 keer zo goedkoop is als de papieren versie) staat om 4 uur `s nachts al online.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toen hadden ze de krant
Oe bedankt voor de tip! Het begon al weer te kriebelen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Gert, Huub zoekt nog een moderator voor zijn site.
[..]
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=142&jaar=2008&maand=12
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
Oooohw zo tof, ik heb een brief gekregen, een geschreven brief, van iemand van vroeger, van 5 pagina's met alleen maar vage shit die we uithaalde, en ik ben er helemaal blij mee!![]()
![]()
Ik denk dat je erbij had moeten zijn, maar vooruit, ik zal een klein stukje quoten:quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Leuk voor je.![]()
Vertel eens wat meer over die 'vage shit'.
Goede herinneringen zijn idd om te koesteren.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, zoals ik al zei, voor jullie niet veel aan, maar ik huilde net tranen van het lachen, aan die herinnering!
Yup, van zulke dingen kan ik overigens echt heel blij worden.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Goede herinneringen zijn idd om te koesteren.
Leuk! Dat ga ik morgen doen. Kijk hoe mijn moeder oliebollen bakt. Ik hoorde van mijn vader dat ze ervan baalde dus ik zeg morgen heel vaak,'God wat is dit toch gezellig, mam. Volgend jaar weer!'quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:47 schreef blomst het volgende:
goedemiddag![]()
Ik heb mijn huisvrouwenplicht weer gedaan en allemaal oliebollen en appelflappen gebakken![]()
nu ben ik moe.
eerst maar
Friet!quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen.
Mensen, die dingen heten appelbeignets, appelflappen zijn die driehoekdingessen [ afbeelding ]!
Amen.quote:
Appelflappen zijn lief en beignets zijn gay.quote:
't Zal ook eens niet, als het commercieel is dan koop je een kat in de zakquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen koop je bij de makro, appelbeigneits maak je zelf. Appelflappen zijn vrijwel leeg van binnen, appelbeigneits niet.
Nu heb ik er nog langer over nagedacht. Soms heb je het opeens hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen koop je bij de makro, appelbeigneits maak je zelf. Appelflappen zijn vrijwel leeg van binnen, appelbeigneits niet.
Heb je dat niet in huis dan? De AH is nog open hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bladerdeeg, dat zocht ik!
Dat zou verdomme eens tijd wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk idd, ben al bezig met terugschrijven!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Nu heb ik er nog langer over nagedacht. Soms heb je het opeens hè?
Patat!
Nee! Ja wel bij de fit dus aan de batterijen ligt het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Heb je je board al aangesloten?
En wat weet jij van de vorm van mijn flappenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door 't bakken zet dat omhulseldeeg (damn hoe noem je dat) uit, daardoor is dat altijd, meneer chefkok.
Heb jij mijn brief nooit gekregen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou verdomme eens tijd worden![]()
Zit al weken te wachten hier
Je gaat op 30dec toch geen echte appelflappen bakken, oh meeen, je valt van de ene in de andere verbazingquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
En wat weet jij van de vorm van mijn flappen
oke, je hebt gelijk, maar hier worden ze al zo lang ik leef appelflappen genoemd .quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat op 30dec toch geen echte appelflappen bakken, oh meeen, je valt van de ene in de andere verbazing.
"Whoot whoot"..... hmm, dat klinkt een beetje als de solo in het nummer Necessary Evil, van de band Napalm Death. Je maakt vorderingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Ja wel bij de fit dus aan de batterijen ligt het niet.
Maar dat geeft niks, heb ik wat meer tijd om guitar hero te spelen. whoot whoot
Als ze maar lekker zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
oke, je hebt gelijk, maar hier worden ze al zo lang ik leef appelflappen genoemd .
Is dat eigenlijk boerenkool alleen dan niét die van de Aldi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
en wie eet met oud en nieuw een Nonnevot ?
Sowieso vorder ik enorm maar ik denk dat die whoot whoot jouw schuld is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Whoot whoot"..... hmm, dat klinkt een beetje als de solo in het nummer Necessary Evil, van de band Napalm Death. Je maakt vorderingen.
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoopquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk boerenkool alleen dan niét die van de Aldi?
* meldt
Op 1 januari van die snijbonenstampot, een of andere vage traditiequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
en wie eet met oud en nieuw een Nonnevot ?
Ja, hebben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoop
[ afbeelding ]
Nee joh erwtensoep met roggebrood en spek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op 1 januari van die snijbonenstampot, een of andere vage traditie.
Dus whoot whoot is een soort wiep wiep alleen dan met de gitaar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Sowieso vorder ik enorm maar ik denk dat die whoot whoot jouw schuld is.
OliebollenBingoquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus whoot whoot is een soort wiep wiep alleen dan met de gitaar?
Ja hè?![]()
Of wordt dit een appelflap versus -benjet verhaal.
Nee, dat eet men hier niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoop
[ afbeelding ]
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Dementor het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand?
WTF is een query, ben een digibeet. Je weetzzzz.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossen
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
ppfff dacht al dat ik alleen was met het probleem
wat is query
![]()
Eet ze, lekker boerenkool, hier een salade met makreel en rijst
Lekker lullig, wie doet zoiets nou? Bright misschien?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?
Om het ff simpel te zeggen.
Gedoe dus...........maar gelukkig kan ik rustig aan de warme hapquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?
Om het ff simpel te zeggen.
Zal geen user geweest zijn.. Ik doe het ook wel es maar dan moet je toch echt op de server aanloggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker lullig, wie doet zoiets nou? Bright misschien?
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
Zal geen user geweest zijn.. Ik doe het ook wel es maar dan moet je toch echt op de server aanloggen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier ff zitten genieten. Je kent ze wel, de kat in het donker knijpers en zondags op de eerste rij in de kerk. Het gaat om zijn posthistory.
nee niet gefietst vandaag de warme sportschoolquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.
Hoi Sporti, nog gefietst vandaag?
Welke ?? Sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.
Oh van die kids die voor god zingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze Souryquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier ff zitten genieten. Je kent ze wel, de kat in het donker knijpers en zondags op de eerste rij in de kerk. Het gaat om zijn posthistory.
Linkjequote:
Ja kon niet missenquote:
Groot gelijk, veuls te koud buiten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef Sporti het volgende:
nee niet gefietst vandaag de warme sportschool
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja kon niet missenHij heeft echt overal verstand van te wijd of te nauw, vraag B maar gauw, halleluja
Ben je kleurenblind of heb je je ogen (bril) niet op?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef Soury het volgende:
LinkjeOeps sorry zie het .. Blauw en zwart daar zie ik bijn geen verschil in..
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Sporti het volgende:
Ja kon niet missenHij heeft echt overal verstand van te wijd of te nauw, vraag B maar gauw, halleluja
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind of heb je je ogen (bril) niet op?
Em s'morgens kids naar school brengen uiteraard De school met de BIjbel, zum kotzenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk, veuls te koud buiten.
Echt hè, gasten die pretenderen zo gelovig te zijn, de(zeer gelovige) buren in huis halen om hun kindje te tonen bij de kerstboom( ja, ik heb een stukje film gekeken). Ach gossie en 's avonds maar fappen als moederlief op bed ligt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersHeb wel es afgesproken bij een roze huisje en bleek gewoon blank hout te zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjes
lakschoentjes en witte sportkousjes.......![]()
![]()
humor.......
Het is een typische mannenafwijking, ben je bi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef Soury het volgende:
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersHeb wel es afgesproken bij een roze huisje en bleek gewoon blank hout te zijn
Ach toe gooi nog wat olie op het vuurquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijk anti-godsdienstig sfeertje hangt er hier.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BIquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een typische mannenafwijking, ben je bi?
Roze huisje.....oeh, kijk maar uit dat Amanda niet binnenzit.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Had ik ook zwarte lakschoentjes die ik met spuug schoonmaakte als er een stofje opzat
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef FANN het volgende:
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjes
lakschoentjes en witte sportkousjes.......![]()
![]()
humor.......
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BI
Het bramenbosje dovenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach toe gooi nog wat olie op het vuur
ik heb ze allemaal bekeerd inmiddelsquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.![]()
Ben mijn ouders tot op de dag van vandaag nog dankbaar dat wij geen geloof aanhangen.![]()
Weet ik toch muis, ik tease maar wat. Hoest met de kater's gruis en zulks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Soury het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BI
Wil niet zeggen dat ik niet van je houquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik niet van je hou
Bij ons precies zo, dat schoonmaken deed ik ook uit angst, want het waren tenslotte zondagse klerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had écht een pokkehekel aan die ''zondagse'' kleren...... ik moest ze ook altijd gelijk weer uit
als we van de kerk terugkwamen want daarna ging ik weer vrolijk bomen klimmen en dan ging
alles stuk![]()
dat was dan wel weer een voordeel, mijn moeder dacht dat het een straf was als ik die zooi weer uit moest
maar ik was altijd blij als het weer uit was.......
Goed die is weer bijna de oude.. (gelukkig) .. Maar nog ff medicijnen. Vind ie heul niet erg. Gaat door lekker blikvoerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch muis, ik tease maar wat. Hoest met de kater's gruis en zulks.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij ons precies zo, dat schoonmaken deed ik ook uit angst, want het waren tenslotte zondagse kleren
Ach, gun dat beessie zijn vleesjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef Soury het volgende:
Goed die is weer bijna de oude.. (gelukkig) .. Maar nog ff medicijnen. Vind ie heul niet erg. Gaat door lekker blikvoer
Ik was 2 dagen voljarig toen zat ik al bij de gemeente en de kerk om me uit te laten schrijven, heerlijk gevoel was datquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.![]()
Ben mijn ouders tot op de dag van vandaag nog dankbaar dat wij geen geloof aanhangen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |