Appelflappen zijn lief en beignets zijn gay.quote:
't Zal ook eens niet, als het commercieel is dan koop je een kat in de zakquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen koop je bij de makro, appelbeigneits maak je zelf. Appelflappen zijn vrijwel leeg van binnen, appelbeigneits niet.
Nu heb ik er nog langer over nagedacht. Soms heb je het opeens hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Appelflappen koop je bij de makro, appelbeigneits maak je zelf. Appelflappen zijn vrijwel leeg van binnen, appelbeigneits niet.
Heb je dat niet in huis dan? De AH is nog open hoorquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bladerdeeg, dat zocht ik!
Dat zou verdomme eens tijd wordenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja leuk idd, ben al bezig met terugschrijven!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:20 schreef noekje het volgende:
Nu heb ik er nog langer over nagedacht. Soms heb je het opeens hè?
Patat!
Nee! Ja wel bij de fit dus aan de batterijen ligt het niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Heb je je board al aangesloten?
En wat weet jij van de vorm van mijn flappenquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Door 't bakken zet dat omhulseldeeg (damn hoe noem je dat) uit, daardoor is dat altijd, meneer chefkok.
Heb jij mijn brief nooit gekregen dan?quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zou verdomme eens tijd worden![]()
Zit al weken te wachten hier
Je gaat op 30dec toch geen echte appelflappen bakken, oh meeen, je valt van de ene in de andere verbazingquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
En wat weet jij van de vorm van mijn flappen
oke, je hebt gelijk, maar hier worden ze al zo lang ik leef appelflappen genoemd .quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat op 30dec toch geen echte appelflappen bakken, oh meeen, je valt van de ene in de andere verbazing.
"Whoot whoot"..... hmm, dat klinkt een beetje als de solo in het nummer Necessary Evil, van de band Napalm Death. Je maakt vorderingen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 15:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Ja wel bij de fit dus aan de batterijen ligt het niet.
Maar dat geeft niks, heb ik wat meer tijd om guitar hero te spelen. whoot whoot
Als ze maar lekker zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 15:58 schreef blomst het volgende:
oke, je hebt gelijk, maar hier worden ze al zo lang ik leef appelflappen genoemd .
Is dat eigenlijk boerenkool alleen dan niét die van de Aldi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
en wie eet met oud en nieuw een Nonnevot ?
Sowieso vorder ik enorm maar ik denk dat die whoot whoot jouw schuld is.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
"Whoot whoot"..... hmm, dat klinkt een beetje als de solo in het nummer Necessary Evil, van de band Napalm Death. Je maakt vorderingen.
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoopquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk boerenkool alleen dan niét die van de Aldi?
* meldt
Op 1 januari van die snijbonenstampot, een of andere vage traditiequote:Op dinsdag 30 december 2008 16:05 schreef blomst het volgende:
en wie eet met oud en nieuw een Nonnevot ?
Ja, hebben!quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoop
[ afbeelding ]
Nee joh erwtensoep met roggebrood en spek.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op 1 januari van die snijbonenstampot, een of andere vage traditie.
Dus whoot whoot is een soort wiep wiep alleen dan met de gitaar?quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Sowieso vorder ik enorm maar ik denk dat die whoot whoot jouw schuld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |