Muziek, films, en games.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meer![]()
eN ondertussen zoeken naar een andere baan, wie weet komt er wel weer een plaatsje vrij op de tofste afdelong.
Wat wordt er verkocht op de tofste afdeling??
Nee niks, die hébben over een half jaar geen "ouwe mixers" meer. Die hebben dan dankzij jouw vernieuwingsdrift en inititatief alleen nog maar swingende domestics, waar leuke jonge hippe mensen de winkel voor plat lopen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, ooit.
En dan een ouwe mixer als hoofdprijs. Uit het magazijn van de huishoudafdeling
Een Henry die zuigt en tegelijkertijd lachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:48 schreef blomst het volgende:
[..]
mijn stofzuiger heet Henry en hij lacht altijd
gewoon de duurste aanbevelen, en wel of geen stofzakken zal wel op de doos staanquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Muziek, films, en games.
Precies dàt wat ik het allerleukste vind.
Blomst, ik ben totaaaaal niet huishoudelijk aangelegd. Niets, het interesseert me niet, (ja ik houd het netjes bij hoor, maar liever niet) ik heb een hekel aan koken, ben mijn 14 jaar oude mixer al sinds de verhuizing kwijt en ik heb 1 senseo en verder geen koffie zetters omdat ik mijn koffie toch vergup met sloten melk en zoetjes. Dus al staan er 12 verschillende soorten, voor mij is het geen verschil.
Hoe moet ik dan óóit al die verschillende soorten enthousiast aan staan prijzen? Want dàt is wat ie leuk vond, mijn enthousiasme. Ja! Voor de Wii! Of voor een of andere serie, want díe heb ik gezien, en dáár kan ik over vertellen!
Echt, wat maakt mij het uit of er een stofzuiger mét of zonder zak is? Who cares? Ik niet.
Dus. Dat zal wel snel einde verhaal worden. Ik heb gister al op t werk gekeken naar vacatures in andere filialen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.
Appeltje, eitje.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een Henry die zuigt en tegelijkertijd lacht
Ja, daar komt Noek met dr Hoolies wel van pasquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee niks, die hébben over een half jaar geen "ouwe mixers" meer. Die hebben dan dankzij jouw vernieuwingsdrift en inititatief alleen nog maar swingende domestics, waar leuke jonge hippe mensen de winkel voor plat lopen!![]()
En als je daar niet in gelooft: het is heel raar toch, hoe collega's van je huidige afdeling ineens een raar ongeluk kunnen krijgen waardoor ze heel lang uit de roulatie zijn? [ afbeelding ]
Een staafmixer schat, de nieuwste uitvoeringquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat voor monserlijk ding?!?!![]()
Ja dat zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oh God, ik zie visioenen, allemaal Duitsers Tukkers die straks met een stofzuiger de aardappelpuree staan te mixen.....
Caroo did it
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat is dat voor monserlijk ding?!?!![]()
quote:
Haha, nog meer tips?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.
Appeltje, eitje.
Ben je niet in de war met zijn zus?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem want zuigen kon die voor geen meter. Echt zo'n heroïnestofzuiger vond ik dat.
Wat een rotzooi komt erin he, als je maar hard genoeg zuigt.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
![]()
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem want zuigen kon die voor geen meter. Echt zo'n heroïnestofzuiger vond ik dat.
Nee, Henry was groen. Hetty is gay.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met zijn zus?
[ afbeelding ]
Neeee!!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
schwenkende haushaltliche Apparatur!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:54 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar komt Noek met dr Hoolies wel van pas![]()
Wat zijn swingende domestics?
dat hoef je niet te weten, er zit een boekje bij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha, nog meer tips?![]()
Iets met magnetrons?
Fuk it, nou moet ik leren hoe die dingen in de winkel werken, mn eigen met grill (geloof ik) en zooi weet ik niet eens.
Belachelijk.
Ik vraag mij dan altijd af welke seniele ontwerper/designer zoiets bedenkt.....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:58 schreef blomst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, hou eens op met dat engels, je weet toch dat duitsers geen engels kunnenquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:59 schreef Gert het volgende:
[..]
schwenkende haushaltliche Apparatur! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |