ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verwijzing naar George Orwell - 1984 (boek)
[..]
Geen flauw benul, er zijn vast keukenprinsessen aanwezig die 't wel weten.
Ik zag net een rondvaartboot langkomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Roeien daarentegen lijkt nog geen probleem.
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boekquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:51 schreef hondjes het volgende:
ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..
ben het allemaal alweer vergeten
daarom. lijkt het me wel eens goed , het weer te lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boek. Wel een akelige link naar 't heden
.
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbakquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:03 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
1. in de magnetron worden ze klef
2. gooi ze in de vriezer
3. of in de vuilnisbak
Je moet kiezen!
Een oven is niet aanwezig ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
*klapt in handjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Gewoon op de een na laatste dag Kutnieuws met een hoofdletter K.
neen,,kut vakantie appartement..quote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Echt, denk je dat het jaar niet kutter kan: JAWEL!!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Zeg mij niet dat je ontslagen bent met ingang van 1 januari vanwege te oranje haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystadquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
"VLIEGPRIJZEN IN VRIJE VAL" meldt De Telegraaf op zijn site vandaag.
Mooooooooi!! Was toch al van plan vroeg te boeken, lekker veel keus nog.
Nou, die überkale ticketprijs is inderdaad bizar laag. Maar dat wordt ruimschoots 'rechtgetrokken'. Want wat er daarná nog overheen komt, aan graaitax en om dat megalomane schiphol in stand te houden....![]()
Kostenoverzicht heenvlucht
Volwassene 17,29 EUR
Luchthavenbelastingen en overige kosten 87,43 EUR
Totaalbedrag 104,72 EUR
En dit is dan alleen nog maar de héénvlucht. Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ik denk dat het dan is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Mja.. doe je ongeveer even lang over, dus de prijs per stoel per tijdseenheid is zo'n beetje gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystad![]()
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ja hoor Noek en t zal niet zo heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Maar ik mag nog wel de afdeling raden?
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Of dat, of eruit.
Geen plaats meer in de herberg.
Dat ze mij pikken is geheel willekeurig natuurlijk, als enige vrouw tussen al die mannen![]()
Yeah right, helemaal als je ziet waar ik terecht kom.
De hel op aarde voor mij en de meeste mannen![]()
Echt, wtf
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Op wat voor een afdeling willen ze je plaatsen, Car0?
maar Niets doen, is ook iets doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan is....
* HiDiHo gaat maar eens pitten![]()
![]()
Dat is wel het standaard hypocriete geneuzel als ze iemand willen overplaatsen. Daar is geen eer meer te behalen met een volgend gesprekje inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Heb een gesprek gehad. Maar helaas.
En hij vond me reuze geschikt en wilde me graag houden.
En meer van die lullaria.
Dus.
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"
Gewoon even een paar weken proberen en als het echt niet gaat, gesprek aanvragen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.
Charleroi FTW!
Nou, die mensen lopen er, die mag ik dan gaan helpen aan een......???quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.
Maar wat een achterlijkheid zeg en wanneer moet dit allemaal gaan plaatsvinden?
Dan moet je dat ook niet doen, Dat is zo klaar als een klontje. Niets zo levensverziekend als ergens zijn waar je niet op je plek bent. Zwaar kut, dat is het.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.
Ja, een heule grote.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel zuur. Maar ik dacht dat jij in een winkel werkte?
Bingo!quote:
Oh ja. Dat zijn die oudjes en mensen met kinderen. En dan mogen de eerste 99 incheckers naar binnen. Ik zit altijd in de allerlaatste groepquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Gert het volgende:
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".
Frits! Ouwe hoffotograaf!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
![]()
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?
Het is niet grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, er mag gelachen worden.
Heel even, dat dan wel. Daarna gewoon weer meeklagen en weeklagen.
Gast!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:![]()
[..]
![]()
![]()
Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Bijna, nog 1 maand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De tering, maar je zit er toch net een half jaar of zo
.
Sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Dank je.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.
Ga je dát toch doen?quote:
Eindejaars traditie in Twente.quote:
Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gast!![]()
Ben jij aan de speed of zo?![]()
Of slaap jij eens per maand een week bij?
Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.
maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je.
Echt. Wat MOET ik daar?!![]()
Ja, dat ga ik doen, ooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dát toch doen?![]()
ach- en weeklaagt weer mee![]()
Daar heb je zeker een punt, hoe klote ook, ze hadden je gewoon op straat kunnen zetten. Doet er niks aan af dat je ergens naar toe moet waar 't kut isquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?
Maar goed, daar heb je ook allemaal niet veel aan als je zoveel weerstand voelt
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.
Is het ook niet handig als daar mensen werken die verstand hebben van dat soort zaken? Krijg je klanten op je dak die praten over de pk van een staafmixer en omwentelingen per minuut en dan sta je daar zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, ooit.
En dan een ouwe mixer als hoofdprijs. Uit het magazijn van de huishoudafdeling
Als Caroo niet eens weet wat voor stofzuiger ze heeft, dan is het wel een verdomd leerzaam traject voor d'r op die andere afdelingquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.
Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar zonder speed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar waarom ook niet, als je je er lekker bij voelt. Omgerekend pak je evenveel slaap als iemand met een standaard bioritme.
mijn stofzuiger heet Henry en hij lacht altijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
Mijn stofzuiger is limoengroen met pistache. Meer weet ik ook niet. CarO, doe maar niet.
"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?
Muziek, films, en games.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef blomst het volgende:
[..]
maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meer![]()
eN ondertussen zoeken naar een andere baan, wie weet komt er wel weer een plaatsje vrij op de tofste afdelong.
Wat wordt er verkocht op de tofste afdeling??
Nee niks, die hébben over een half jaar geen "ouwe mixers" meer. Die hebben dan dankzij jouw vernieuwingsdrift en inititatief alleen nog maar swingende domestics, waar leuke jonge hippe mensen de winkel voor plat lopen!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |