Ik denk dat het dan is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Mja.. doe je ongeveer even lang over, dus de prijs per stoel per tijdseenheid is zo'n beetje gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystad![]()
Heb ik gedaan.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ja hoor Noek en t zal niet zo heel moeilijk zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef noekje het volgende:
Maar ik mag nog wel de afdeling raden?
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee.
Of dat, of eruit.
Geen plaats meer in de herberg.
Dat ze mij pikken is geheel willekeurig natuurlijk, als enige vrouw tussen al die mannen![]()
Yeah right, helemaal als je ziet waar ik terecht kom.
De hel op aarde voor mij en de meeste mannen![]()
Echt, wtf
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef Copycat het volgende:
Op wat voor een afdeling willen ze je plaatsen, Car0?
maar Niets doen, is ook iets doen...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan is....
* HiDiHo gaat maar eens pitten![]()
![]()
Dat is wel het standaard hypocriete geneuzel als ze iemand willen overplaatsen. Daar is geen eer meer te behalen met een volgend gesprekje inderdaad.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:26 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb ik gedaan.
Heb een gesprek gehad. Maar helaas.
En hij vond me reuze geschikt en wilde me graag houden.
En meer van die lullaria.
Dus.
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien raar, maar ik vind het nogal positief nieuws......als ik woorden lees als "Enthousiast, goeie kracht, harde werker, niet kwijt willen, geschikt zijn"
Gewoon even een paar weken proberen en als het echt niet gaat, gesprek aanvragen?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:28 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, verpest jij het enige leuke even aan dit nieuws. We mogen raden hoor!
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.
Charleroi FTW!
Nou, die mensen lopen er, die mag ik dan gaan helpen aan een......???quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik krijg beelden binnen van een servies en een steunkous/grote BH/in huidskleur.
Maar wat een achterlijkheid zeg en wanneer moet dit allemaal gaan plaatsvinden?
Dan moet je dat ook niet doen, Dat is zo klaar als een klontje. Niets zo levensverziekend als ergens zijn waar je niet op je plek bent. Zwaar kut, dat is het.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.
Ja, een heule grote.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef Copycat het volgende:
Dat is wel zuur. Maar ik dacht dat jij in een winkel werkte?
Bingo!quote:
Oh ja. Dat zijn die oudjes en mensen met kinderen. En dan mogen de eerste 99 incheckers naar binnen. Ik zit altijd in de allerlaatste groepquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:33 schreef Gert het volgende:
Ho ho, je hebt wél eerst nog de "priority boarders".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |