quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Echt, denk je dat het jaar niet kutter kan: JAWEL!!!
Gewoon op de een na laatste dag Kutnieuws met een hoofdletter K.
Zeg mij niet dat je ontslagen bent met ingang van 1 januari vanwege te oranje haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Echt, denk je dat het jaar niet kutter kan: JAWEL!!!
Gewoon op de een na laatste dag Kutnieuws met een hoofdletter K.
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystadquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
"VLIEGPRIJZEN IN VRIJE VAL" meldt De Telegraaf op zijn site vandaag.
Mooooooooi!! Was toch al van plan vroeg te boeken, lekker veel keus nog.
Nou, die überkale ticketprijs is inderdaad bizar laag. Maar dat wordt ruimschoots 'rechtgetrokken'. Want wat er daarná nog overheen komt, aan graaitax en om dat megalomane schiphol in stand te houden....![]()
Kostenoverzicht heenvlucht
Volwassene 17,29 EUR
Luchthavenbelastingen en overige kosten 87,43 EUR
Totaalbedrag 104,72 EUR
En dit is dan alleen nog maar de héénvlucht. Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ik denk dat het dan is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Nee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?
Geweldig. Terwijl groep A uit het vliegtuig stapt, staat groep B te dringen totdat het vliegtuigje weer is volgetankt en schoongemaakt om er vervolgens op een drafje naartoe te lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Mja.. doe je ongeveer even lang over, dus de prijs per stoel per tijdseenheid is zo'n beetje gelijk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystad![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |