Top!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest improviseren
Dat gaat nog wel even durenquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:19 schreef liesje1979 het volgende:
Mja en toen sliep iedereen opeens?
Nah, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:24 schreef liesje1979 het volgende:![]()
[..]
Kan ik iets doen om je op te vrolijken?
quote:
Slaap lekker liesquote:
kabeltje gevonden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten liesje![]()
Ik heb de foto's bijna online![]()
![]()
Ik was plots toch alweer klaarwakker!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welterusten liesje![]()
Ik heb de foto's bijna online![]()
![]()
Zou het hem dan toch nog lukken?quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was plots toch alweer klaarwakker!![]()
Ik wacht wel even!
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.quote:
We wachten vol spanning af!quote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.
Zo laatquote:Op dinsdag 30 december 2008 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze ge-sms'd naar iemand met een kabeltje.
Dat lijkt me een prima bank!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
ook ff fototje doet
*hidi bij pa & ma achter lappie van pappie
[ afbeelding ]
jawel hoor, alleen blijf ik mijn eigen pc missen. laptop is ook niet allesquote:
Wat doe je? Mijn laptop kijkt nu heul boos naar je!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
jawel hoor, alleen blijf ik mijn eigen pc missen. laptop is ook niet alles
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je er wel een losse muis bij? pad isquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat doe je? Mijn laptop kijkt nu heul boos naar je!![]()
Neuh pad, en ik kan nu al niet eens meer met een muis omgaan!quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je er wel een losse muis bij? pad is [ afbeelding ]
Ach ja, het gaat wel, alleen scrollen en tekst selecteren is minder.quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh pad, en ik kan nu al niet eens meer met een muis omgaan!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dank voor alle complimenten. Met plezier!![]()
Bonus-materiaal (nooit eerder uitgebracht):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan mijn technische team achter de schermen.![]()
Dank voor alle complimenten. Met plezier!![]()
Bonus-materiaal (nooit eerder uitgebracht):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou zo kan ie wel weer hè?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:23 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wtf bonusmateriaal, je hebt gewoon mijn schilderij gefotografeerd!
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nou zo kan ie wel weer hè?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?
Moet je daarom lachenquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, je ziet het niet, maar hij is ranzig!
Nee, vertel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nah, ik vind het gewoon tof! Weet je hoeveel lachkicks ik gehad heb om dat schilderij?
quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, vertel.
Was je echt kind aan huis bij de Dees?
Slaap lekkerquote:
Ik ga morgen naar de Clownquote:Op dinsdag 30 december 2008 05:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Morgen, en ik had fases je weetz, zo kwamen we ook een tijdje in de clown, stonden we nog in het fotoboek!
![]()
Serieus, als je dat doet?quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik ga morgen naar de Clown![]()
Welterusten liesje.![]()
quote:
Hoezo?quote:
Hehe neequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Hoi pullup.![]()
Is de bank waar je werkt net omgevallen ofzo?
Dat was kort maar krachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef FANN het volgende:hebben jullie nog niet geslapen.........?
goed ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......
![]()
De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe neeIk werk als roeicoach en dat gaat een beetje moeilijk met een dikke ijslaag
Ik maak een schematje per week voor op de roeimachine, vertel op welke hartslag ze moeten zitten en klaar. Er is een krachtrainer dus dat gaat ook wel prima, Ik verveel me nu al.quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?
Een dagje na het laatste trainingskamp en toen bleek dat ik met mijn accreditatie als assistent coach nergens bij kwam, het was een loos stuk plastic. Ik ben toen maar gewoon thuis wezen kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Geef je training op topniveau? Ben je in Beijing geweest?
Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:07 schreef pullup het volgende:
- 7 alweeren hier in Amsterdam vertrouw ik het ijs voor geen meter voorlopig
Goed gedachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh jammer![]()
Ik dacht al, zo heel veel professionele roeicoaches zullen er wel niet zijn, dus het was een gokje waard.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen in![]()
Goedemorgen overigens....
Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
GoedemorgenOm de een of andere reden heb ik zelfs geen zin in ijs om te eten. Ik ga wel even kijken of de schaatsen nog in werkbare toestand verkeren en het stof er vanaf kloppen.
Ik was net even kijken hoe ze er bij liggen. Het ligt nog vrijwel open en wat er ligt mag net de naam vliesje hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...
Morgen,quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:46 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
is het erg koud in nederland, kunnen we al schaatsen.
hall.oquote:
Verwijzing naar George Orwell - 1984 (boekquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:43 schreef hondjes het volgende:
war is peace,,staat onder je naam, zie net de beelden in midden -oosten...en geluiden uit Amerika dat Iran er ook wel eens bij betrokken raakt..
Geen flauw benul, er zijn vast keukenprinsessen aanwezig die 't wel wetenquote:oh beetje te zwaar op de vroege morgen,,,,.dit onderwerp..denk ik
dus ... hoe lan ik mijn oudbakken croissants kanpperig krijgen..in de magnetron niet, denk ik
ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Verwijzing naar George Orwell - 1984 (boek)
[..]
Geen flauw benul, er zijn vast keukenprinsessen aanwezig die 't wel weten.
Ik zag net een rondvaartboot langkomenquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Roeien daarentegen lijkt nog geen probleem.
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boekquote:Op dinsdag 30 december 2008 09:51 schreef hondjes het volgende:
ga het boek nog maar eens opnieuw lezen, lijkt me wel interessant om te zien , wat er uitgekomen is..
ben het allemaal alweer vergeten
daarom. lijkt het me wel eens goed , het weer te lezen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 'm laatst pas voor 't eerst gelezen, wel een tof beschrijvend boek. Wel een akelige link naar 't heden
.
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbakquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:03 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
1. in de magnetron worden ze klef
2. gooi ze in de vriezer
3. of in de vuilnisbak
Je moet kiezen!
Een oven is niet aanwezig ?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
*klapt in handjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:06 schreef hondjes het volgende:
[..]
zo snel al,,,kiezen..en het moet...dan de vuilnisbak
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Gewoon op de een na laatste dag Kutnieuws met een hoofdletter K.
neen,,kut vakantie appartement..quote:
Wat is er?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Echt, denk je dat het jaar niet kutter kan: JAWEL!!!
quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Zeg mij niet dat je ontslagen bent met ingang van 1 januari vanwege te oranje haarquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:07 schreef CarOnline het volgende:
Haha dat plaatje Noekje![]()
Mogge.
Voor 17 euro zit ik met de trein net in Lelystadquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:17 schreef Gert het volgende:
"VLIEGPRIJZEN IN VRIJE VAL" meldt De Telegraaf op zijn site vandaag.
Mooooooooi!! Was toch al van plan vroeg te boeken, lekker veel keus nog.
Nou, die überkale ticketprijs is inderdaad bizar laag. Maar dat wordt ruimschoots 'rechtgetrokken'. Want wat er daarná nog overheen komt, aan graaitax en om dat megalomane schiphol in stand te houden....![]()
Kostenoverzicht heenvlucht
Volwassene 17,29 EUR
Luchthavenbelastingen en overige kosten 87,43 EUR
Totaalbedrag 104,72 EUR
En dit is dan alleen nog maar de héénvlucht. Dan te bedenken dat je voor 80 euro een retoúr Valencia hebt vanuit België. Maar ja, dat is daar ook niet veel meer dan een strook asfalt en een blikjes-automaat. Lekker overzichtelijk. Gewoon met de trap het vliegtuig in. En geen graaitax ehh milieuheffing.
Nee! Wat ontzettend klote! Er valt gewoon echt niet over te praten?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:20 schreef CarOnline het volgende:
Nee hondjes, niet zó erg![]()
Maar erg genoeg voor mij. Mijn contract wordt niet verlengd op mijn afdeling.
En ik heb echt zulk leuk werk, en zulke toffe collega's![]()
Serieus, ik ben nog nooit met zoveel plezier naar mn werk gegaan.
En nu, nu moet ik naar een of andere bejaarde KUTafdeling.
Met werk wat mij totaal niet ligt, waar ik niets mee heb. Gewoon, helemaal NIETS!
De directeur vond me daar helemaal geschikt voor () en vond mij een goeie kracht en een enthousiaste harde werker. JA! Voor iets wat ik leuk vind!
Er was geen werk meer voor 'iemand' op mijn afdeling en op die afdeling hadden ze iemand nodig. En hij wilde me niet kwijt.
Ik ben zó boos, ik moet daar weg. Ik ga daar niet aan het werk. Ik kan dat niet.
Dus dat wordt weer solliciteren, want ik ga dood op die afdeling. Echt.
Oh ja, en dan met uitzicht op 'mijn' afdeling. Leuk, kijken hoe gezellig die anderen het hebben.
Oh 3x raden welke afdeling ik dan geplaatst word, ik kan het mn mond niet uitkrijgen.
Hoe ironisch
Ik denk dat het dan is....quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:23 schreef hondjes het volgende:
behoorlijk erg,..je plezier wordt afgenomen...
kan je het niet bepraten met de directeur...gewoon zeggen wat je hier zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |