quote:Op dinsdag 30 december 2008 05:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Met dank aan mijn technische team achter de schermen.
 3x raden ?
   3x raden ?  mogge
   mogge

Hoezo?quote:

Hehe neequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hoezo?
Hoi pullup.
Is de bank waar je werkt net omgevallen ofzo?
 Ik werk als roeicoach en dat gaat een beetje moeilijk  met een dikke ijslaag
  Ik werk als roeicoach en dat gaat een beetje moeilijk  met een dikke ijslaag

Dat was kort maar krachtigquote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......

quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef FANN het volgende:hebben jullie nog niet geslapen.........?

goed ideequote:Op dinsdag 30 december 2008 07:38 schreef FANN het volgende:ik neem mijn koffie mee en duik er weer in.......

De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Hehe neeIk werk als roeicoach en dat gaat een beetje moeilijk met een dikke ijslaag

Ik maak een schematje per week voor op de roeimachine, vertel op welke hartslag ze moeten zitten en klaar. Er is een krachtrainer dus dat gaat ook wel prima, Ik verveel me nu al.quote:Op dinsdag 30 december 2008 07:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
De niet-watertraining kan zonder coaching afgehandeld worden?

en hier in Amsterdam vertrouw ik het ijs voor geen meter voorlopig
  en hier in Amsterdam vertrouw ik het ijs voor geen meter voorlopig

Een dagje na het laatste trainingskamp en toen bleek dat ik met mijn accreditatie als assistent coach nergens bij kwam, het was een loos stuk plastic. Ik ben toen maar gewoon thuis wezen kijken.quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Geef je training op topniveau? Ben je in Beijing geweest?

Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:07 schreef pullup het volgende:
- 7 alweeren hier in Amsterdam vertrouw ik het ijs voor geen meter voorlopig

Goed gedachtquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh jammer
Ik dacht al, zo heel veel professionele roeicoaches zullen er wel niet zijn, dus het was een gokje waard.
 Het zijn er zeker minder dan 10 in Nederland
   Het zijn er zeker minder dan 10 in Nederland   

Goedemorgenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier is nix mis met de Vienetta, heb er wel vertrouwen in
Goedemorgen overigens....
 Om de een of andere reden heb ik zelfs geen zin in ijs om te eten. Ik ga wel even kijken of de schaatsen nog in werkbare toestand verkeren en het stof er vanaf kloppen.
  Om de een of andere reden heb ik zelfs geen zin in ijs om te eten. Ik ga wel even kijken of de schaatsen nog in werkbare toestand verkeren en het stof er vanaf kloppen.

Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:19 schreef pullup het volgende:
[..]
GoedemorgenOm de een of andere reden heb ik zelfs geen zin in ijs om te eten. Ik ga wel even kijken of de schaatsen nog in werkbare toestand verkeren en het stof er vanaf kloppen.

Ik was net even kijken hoe ze er bij liggen. Het ligt nog vrijwel open en wat er ligt mag net de naam vliesje hebbenquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat toch niet op de grachten schaatsen? Er staat mij iets bij dat ze die 's nachts volop doorspoelen en dat komt de ijsdikte volgens mij niet ten goede...

Morgen,quote:Op dinsdag 30 december 2008 08:46 schreef hondjes het volgende:
goedemorgen,
is het erg koud in nederland, kunnen we al schaatsen.

hall.oquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |