Frits! Ouwe hoffotograaf!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?

Het is niet grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:
Oh ja, er mag gelachen worden.
Heel even, dat dan wel. Daarna gewoon weer meeklagen en weeklagen.

Gast!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]

Ik wil ook meedoen. Op wat voor afdeling werk je nu CarO?

Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:

Bijna, nog 1 maand.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
De tering, maar je zit er toch net een half jaar of zo
.

Sorry.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:36 schreef CarOnline het volgende:

Dank je.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.

Ga je dát toch doen?quote:

Eindejaars traditie in Twente.quote:

Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Gast!
Ben jij aan de speed of zo?
Of slaap jij eens per maand een week bij?

Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, bijzonder positief nieuws als je ergens naar toe wordt gestuurd waar je niets mee hebt, niet naar toe wilt en de collega's niet zó leuk vind en gewoon ALLES in je zich verzet om dáár naar toe te moeten.
Ik kàn het niet! Ik zal wel moeten, want rug tegen de muur. Maar ik WIL het niet.
Wat afschuwelijk!
Ik ben dáár aangenomen, vanwege mijn enthousiasme en dat het mijn hobby is.
En dan, net voor je contract afgelopen is mag je opdonderen naar een kutafdeling.

maak er wat leuks van, tegenvallen kan het al niet meerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dank je.
Echt. Wat MOET ik daar?!

Ja, dat ga ik doen, ooit.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ga je dát toch doen?
ach- en weeklaagt weer mee

Daar heb je zeker een punt, hoe klote ook, ze hadden je gewoon op straat kunnen zetten. Doet er niks aan af dat je ergens naar toe moet waar 't kut isquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja ok, even los van wat voor weerstand je voelt, het feit dat hij je niet op straat wil zetten, na het verlopen van het contract, geeft toch aan dat hij wel iets van die woorden moet menen. Immers, hij zou ook zo van je af kunnen?
Maar goed, daar heb je ook allemaal niet veel aan als je zoveel weerstand voelt
 .
.

quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mijn etmalen duren 36 uur. 24 uur wakker en dan 12 uur slapen.

Is het ook niet handig als daar mensen werken die verstand hebben van dat soort zaken? Krijg je klanten op je dak die praten over de pk van een staafmixer en omwentelingen per minuut en dan sta je daar zoquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, ooit.
En dan een ouwe mixer als hoofdprijs. Uit het magazijn van de huishoudafdeling
 bij.
 bij. 

Als Caroo niet eens weet wat voor stofzuiger ze heeft, dan is het wel een verdomd leerzaam traject voor d'r op die andere afdelingquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huishoudelijke apparaten. Dat is het voorportaal van de hel. Ik voel met je mee.

Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen, ooit.
En dan een ouwe mixer als hoofdprijs. Uit het magazijn van de huishoudafdeling

Maar zonder speed.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:45 schreef Gert het volgende:
[..]

Maar waarom ook niet, als je je er lekker bij voelt. Omgerekend pak je evenveel slaap als iemand met een standaard bioritme.

mijn stofzuiger heet Henry en hij lacht altijdquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef noekje het volgende:
Mijn stofzuiger is limoengroen met pistache. Meer weet ik ook niet. CarO, doe maar niet.

"Die föhn is waterdicht. Kunt u makkelijk in bad gebruiken! En daarna kunt u hem gebruiken om het water dat over de rand is geklotst, te laten verdampen. Wel op blote voeten voor het beste resultaat.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Kun je niet extra slecht uitleggen hoe die apparaten werken zodat ze vanzelf inzien dat je daar niet past?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |