OliebollenBingoquote:Op dinsdag 30 december 2008 16:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus whoot whoot is een soort wiep wiep alleen dan met de gitaar?
Ja hè?![]()
Of wordt dit een appelflap versus -benjet verhaal.
Nee, dat eet men hier niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 16:12 schreef blomst het volgende:
[..]
typisch Limburgs gebak(je) in de vorm van een lus met een losse knoop
[ afbeelding ]
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:07 schreef Dementor het volgende:
Wat is er toch allemaal aan de hand?
WTF is een query, ben een digibeet. Je weetzzzz.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossen
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks byzonders .. iemand heeft een query gestart op de database maar men kan het niet oplossen
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
ppfff dacht al dat ik alleen was met het probleem
wat is query
![]()
Eet ze, lekker boerenkool, hier een salade met makreel en rijst
Lekker lullig, wie doet zoiets nou? Bright misschien?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?
Om het ff simpel te zeggen.
Gedoe dus...........maar gelukkig kan ik rustig aan de warme hapquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon een zoekopdracht.. (direct in de database zo als ik het las )Maar dan van b.v. ik wil alle posts hebben met het woordje "het" en van alle jaren van fok. Tja dan heb je een probleem..Blijkbaar niet af te kappen:?
Om het ff simpel te zeggen.
Zal geen user geweest zijn.. Ik doe het ook wel es maar dan moet je toch echt op de server aanloggen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lekker lullig, wie doet zoiets nou? Bright misschien?
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:20 schreef Soury het volgende:
Zal geen user geweest zijn.. Ik doe het ook wel es maar dan moet je toch echt op de server aanloggen.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier ff zitten genieten. Je kent ze wel, de kat in het donker knijpers en zondags op de eerste rij in de kerk. Het gaat om zijn posthistory.
nee niet gefietst vandaag de warme sportschoolquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.
Hoi Sporti, nog gefietst vandaag?
Welke ?? Sorryquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt dus lamaar. heb je dat topique nu gelezen of wat? het is te grappig.
Oh van die kids die voor god zingenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze Souryquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier ff zitten genieten. Je kent ze wel, de kat in het donker knijpers en zondags op de eerste rij in de kerk. Het gaat om zijn posthistory.
Linkjequote:
Ja kon niet missenquote:
Groot gelijk, veuls te koud buiten.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:24 schreef Sporti het volgende:
nee niet gefietst vandaag de warme sportschool
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja kon niet missenHij heeft echt overal verstand van te wijd of te nauw, vraag B maar gauw, halleluja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |