volgens mij een Broerquote:Op dinsdag 30 december 2008 10:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Neeee!!![]()
Hebben ze ook nog kinderen?!
Volgens mij heb ik die gefrituurdquote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef blomst het volgende:
[..]
dat hoef je niet te weten, er zit een boekje bij.
En dat vond Henry niet leuk! Of wacht, nee die bleef gewoon lachen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Die had ik op mijn vroegere werk ook. Henry de zuigende hoer noemde ik hem
Neeeeequote:Op dinsdag 30 december 2008 11:02 schreef blomst het volgende:
[..]
volgens mij een Broer
[ afbeelding ]
Goed zo! En je leefde nog lang en gelukkig.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:00 schreef CarOnline het volgende:
Oh en noek, mn schoenen lopen lekker, eindelijk geen zere voeten of zere rug.
Maar ja, hoe lang loop ik daar nog he![]()
En ze staan echt tof vind ik. Vind ik he
Ja, zo was Henry. God, ik mis hem.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat vond Henry niet leuk! Of wacht, nee die bleef gewoon lachen.
Ja, tis echt schokkend he, ik op de huishoudafdeling.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we 't nu serieus al 20 posts over stofzuigers, komkommertijd.
Ik heb al 2 jaar een strijkbout, gekregen van m'n moeder want "ooit kan je niet zonder", die tijd is nog niet gekomen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:05 schreef CarOnline het volgende:
Maar vertel eens écht wat leuks Pietje.
Oh en je snapt, nu ga ik het met je over ladyshaves en strijkbouten hebben
Zeer gaarne.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Goed zo! En je leefde nog lang en gelukkig.![]()
Anders mag je mijn baan wel hebben. Neem ik de jouwe, dan kan ik de klanten uitleggen dat een rode espressomachine echt een sieraad voor elke keuken is. Een beertender is een don't.
Ja?
Ik heb een strijkster.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar een strijkbout, gekregen van m'n moeder want "ooit kan je niet zonder", die tijd is nog niet gekomen.
Ik heb een kutbaan hoor. Ik ga het niet eens uitleggen, zo kut is het. Ik mocht "iets" anders doen binnen het bedrijf.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeer gaarne.
Dan mag je zelfs! mijn muiltjes aan
Heeft het te maken met huishouddingen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb een kutbaan hoor. Ik ga het niet eens uitleggen, zo kut is het. Ik mocht "iets" anders doen binnen het bedrijf.
Ik werk nog in NL Hondjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
is nu je contract met een half jaar verlengd of.....vaste baan
want denk meer dat het daar inzit..
weet niet hoe bedrijf ervoor staat, maar met de krediet crisis willen ze graag half jaar contracten.
weet niet hoe dat zit in duitsland, maar misschien is het zo, dat ze op die manier,,,dus, door je op een andere
afdeling te zetten, omzeilen je een vaste baan te geven...
zal het straks eens vragen aan mannetje,,die is werkgever...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik werk nog in NL Hondjes.
Ik weet niet eens wat voor contract ik krijg.
Heb er niet eens naar gevraagd, ik was té geschokt![]()
En ja, dat omzeilen, heb ik ook aangedacht. Maar ik weet het dus nog niet.
Wat is het toch een markant figuur die Trabelsi. Oud-profvoetballer ook nog.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:16 schreef Gert het volgende:
Een terroríst die Dutroúx wil vermoorden. Wat een samenballing van slechtheid.![]()
[ link | afbeelding ]
Dat ga ik eens even aan de binnenkant van m'n ogen bekijken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |