Ben je kleurenblind of heb je je ogen (bril) niet op?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:28 schreef Soury het volgende:
LinkjeOeps sorry zie het .. Blauw en zwart daar zie ik bijn geen verschil in..
![]()
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:33 schreef Sporti het volgende:
Ja kon niet missenHij heeft echt overal verstand van te wijd of te nauw, vraag B maar gauw, halleluja
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjesquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:13 schreef beequeen het volgende:
Ik heb hier ff zitten genieten. Je kent ze wel, de kat in het donker knijpers en zondags op de eerste rij in de kerk. Het gaat om zijn posthistory.
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je kleurenblind of heb je je ogen (bril) niet op?
Em s'morgens kids naar school brengen uiteraard De school met de BIjbel, zum kotzenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Groot gelijk, veuls te koud buiten.
Echt hè, gasten die pretenderen zo gelovig te zijn, de(zeer gelovige) buren in huis halen om hun kindje te tonen bij de kerstboom( ja, ik heb een stukje film gekeken). Ach gossie en 's avonds maar fappen als moederlief op bed ligt.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersHeb wel es afgesproken bij een roze huisje en bleek gewoon blank hout te zijn
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjes
lakschoentjes en witte sportkousjes.......![]()
![]()
humor.......
Het is een typische mannenafwijking, ben je bi?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef Soury het volgende:
Dat eerste.. Ik kan ook roze en oranje of blauw en groen moeilijk onderscheiden. Het word echt extreem in de sneeuw dan word alles andersHeb wel es afgesproken bij een roze huisje en bleek gewoon blank hout te zijn
Ach toe gooi nog wat olie op het vuurquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een heerlijk anti-godsdienstig sfeertje hangt er hier.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BIquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is een typische mannenafwijking, ben je bi?
Roze huisje.....oeh, kijk maar uit dat Amanda niet binnenzit.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Had ik ook zwarte lakschoentjes die ik met spuug schoonmaakte als er een stofje opzat
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:40 schreef FANN het volgende:
Na 2 minuutjes het filmpje te hebben bekeken kreeg ik spontaan heimwee naar mijn ''zondagse'' jurkjes
lakschoentjes en witte sportkousjes.......![]()
![]()
humor.......
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BI
Het bramenbosje dovenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ach toe gooi nog wat olie op het vuur
ik heb ze allemaal bekeerd inmiddelsquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.![]()
Ben mijn ouders tot op de dag van vandaag nog dankbaar dat wij geen geloof aanhangen.![]()
Weet ik toch muis, ik tease maar wat. Hoest met de kater's gruis en zulks.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:44 schreef Soury het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh Ik ben niet BI
Wil niet zeggen dat ik niet van je houquote:
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat ik niet van je hou
Bij ons precies zo, dat schoonmaken deed ik ook uit angst, want het waren tenslotte zondagse klerenquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ik had écht een pokkehekel aan die ''zondagse'' kleren...... ik moest ze ook altijd gelijk weer uit
als we van de kerk terugkwamen want daarna ging ik weer vrolijk bomen klimmen en dan ging
alles stuk![]()
dat was dan wel weer een voordeel, mijn moeder dacht dat het een straf was als ik die zooi weer uit moest
maar ik was altijd blij als het weer uit was.......
Goed die is weer bijna de oude.. (gelukkig) .. Maar nog ff medicijnen. Vind ie heul niet erg. Gaat door lekker blikvoerquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weet ik toch muis, ik tease maar wat. Hoest met de kater's gruis en zulks.
quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Bij ons precies zo, dat schoonmaken deed ik ook uit angst, want het waren tenslotte zondagse kleren
Ach, gun dat beessie zijn vleesjes.quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:48 schreef Soury het volgende:
Goed die is weer bijna de oude.. (gelukkig) .. Maar nog ff medicijnen. Vind ie heul niet erg. Gaat door lekker blikvoer
Ik was 2 dagen voljarig toen zat ik al bij de gemeente en de kerk om me uit te laten schrijven, heerlijk gevoel was datquote:Op dinsdag 30 december 2008 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik was vroeger jaloers op mijn katholieke nichtje, zij mocht als bruidje van God naar de kerk.![]()
Ben mijn ouders tot op de dag van vandaag nog dankbaar dat wij geen geloof aanhangen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |