dudequote:Op maandag 29 december 2008 12:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dit ga ik nog een paar jaartjes horen.
Pantaloog?quote:Op maandag 29 december 2008 12:23 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wilde vroeger archeoloog worden of pantaloog anatoom
lolquote:
Ik denk dat die wel in Schotland voorkomenquote:
Formaatje michael jordanquote:
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 12:40 schreef IrishBastard het volgende:
Tuurlijk nietIk zou die hunkerbunker maar onteren
Ik heb een oldskool 3D, groter zou ik niet willen, absoluut onhandelbaar imoquote:Op maandag 29 december 2008 12:44 schreef Mikkie het volgende:
Dit is ook zinloos. Ik wil een maglite bestellen, maar liefst niet de grootste omdat die achterlijk duur lijkt. Probleem: het verschil tussen de 3D en de 6D is maar vier euro..
Begraaf jij nooit euhm... dingen... midden in de nacht?quote:Op maandag 29 december 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een lichtwekker ok, maar wat moet je met een zaklantaarn? Die dingen zijn alleen hendig als de stroom is uitgevallen.
Wat een saai kutleven heb ik tochquote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begraaf jij nooit euhm... dingen... midden in de nacht?
Mn ex vond het maar niks, ik vond het wel okee, alleen werd ik veel te vroeg wakker, als het licht ook maar een beetje aan ging, lag ik al met mn ogen openquote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef morgane het volgende:
Net zo'n lichtwekker gekochtdeze:
[ afbeelding ]
ben erg benieuwd morgenochtend.
Nou, daarvoor dus. Het is iets waar je altijd op terug kan vallen. Of als je midden in de nacht met de auto strandt langs een verlaten (snel)weg.quote:Op maandag 29 december 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een lichtwekker ok, maar wat moet je met een zaklantaarn? Die dingen zijn alleen hendig als de stroom is uitgevallen.
Jij bent officieel te naïef voor deze wereld.quote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kijken officieel teveel films.
Toen ik een jonger Guusje was zat ik heel veel in bossen, kamperen en shit, dus tja, dan leer je wel watquote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kijken officieel teveel films.
Kan je ook van die MacGyver vallen zettenquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik een jonger Guusje was zat ik heel veel in bossen, kamperen en shit, dus tja, dan leer je wel wat
Laatst nog, in Limburg?quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook van die MacGyver vallen zetten?
Oh ja, ik was ff vergeten dat Mikkie undercover zit bij de AIVD.quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en die Maglite's, Piet, waarom denk je dat de (Amerikaanse) politie dat spul ook gebruikt, precies om hierboven beschreven redenen
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bedquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sliep een tijdje standaard met een klauwhamer onder mn kussen
Ja...quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook van die MacGyver vallen zetten?
En dan heul hard roepen "hands in the air, NOW!", ik zou 't wel geil vindenquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
Bij Mikkie en Hosti, en vooruit ook Piet, kan ik me voorstellen dat zoiets bedreigend over komt... maar ik zie mezelf al staan met zo'n ding over m'n schouder
Probleem is dat ik eerst kwaad moet zijn voor ik zoiets zou gebruiken en dat word ik niet zo gauw...quote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
Bij Mikkie en Hosti, en vooruit ook Piet, kan ik me voorstellen dat zoiets bedreigend over komt... maar ik zie mezelf al staan met zo'n ding over m'n schouder
quote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bed
Je hebt al twee armen nodig om 'm op te tillenquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was ff vergeten dat Mikkie undercover zit bij de AIVD.
Hee, ik had wel een geldige reden hoorquote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bed
Ik ook niet, en dat moet ook niet je intentie zijn. De intentie is om een bedreigende invloed weg te kunnen nemen door ze te verblinden (minder heftig effect dan pepperspray) en zo nodig het ding te gebruiken ter zelfverdediging.quote:Op maandag 29 december 2008 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat ik eerst kwaad moet zijn voor ik zoiets zou gebruiken en dat word ik niet zo gauw...
Ja, mochten ze van me schrikken op die manier, is dat heel fijn, maar mezelf verdedigen...quote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat moet ook niet je intentie zijn. De intentie is om een bedreigende invloed weg te kunnen nemen door ze te verblinden (minder heftig effect dan pepperspray) en zo nodig het ding te gebruiken ter zelfverdediging.
Cursus zelfverdediging?quote:Op maandag 29 december 2008 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mochten ze van me schrikken op die manier, is dat heel fijn, maar mezelf verdedigen...
Ik weet het niet, ik ben bang dat ik dan of HEEEEL erg bang moet zijn(en ben redelijk wat gewend dus dat gebeurt niet heel gauw) of dat degene me kwaad moet maken en dat gebeurt ook niet gauw.
(En ja, dat is niet echt positief...)
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je afquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je perse een wapen moet hebben. Doorsnee huishoudelijke voorwerpen die gewoon voor het grijpen liggen kunnen prima functioneren als wapen en hebben als voordeel dat je het altijd kan gooien op noodweer
Dan heb ik geen wapen nodigquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je af.
Dat ligt eraan als die zelf een wapen heeft ben je een idioot als je denkt dat je kans maakt.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je af.
Voordat je hoi zegt lig je al met een gapend gat in je nek?quote:
Geen idee, ik leerde eerst de situatie in te schatten en dan te handelen naar die situatie, bijvoorbeeld mes, dan maken dat je weg komt, als dat niet lukt uitschakelenquote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je hoi zegt lig je al met een gapend gat in je nek?
Na, het gaat vanzelf wel beter, eht gaat nu al stukken beter dan het ging en er is nog steeds vooruitgangquote:
Ik dacht gewoon: stap in de auto en gas geven, maar das kennelijkwat te simpel gedachtquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou en huishoudelijke voorwerpen zit, maar die heb ik meestal niet in de auto. Ik denk dat de douane je raar aankijkt als je een messenblok in je dashboardkastje hebt?quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je perse een wapen moet hebben. Doorsnee huishoudelijke voorwerpen die gewoon voor het grijpen liggen kunnen prima functioneren als wapen en hebben als voordeel dat je het altijd kan gooien op noodweer
O, in de auto! Nou ja een bijl doet wonderenquote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou en huishoudelijke voorwerpen zit, maar die heb ik meestal niet in de auto. Ik denk dat de douane je raar aankijkt als je een messenblok in je dashboardkastje hebt?.
Het gaat om de auto ja. En om kleine zaken in en om het huis. Hier in de buurt waren laatst alweer ruiten van auto's ingeslagen en radio's gejat. Dan vind ik het 's avonds wel prettig om een flinke zaklamp te hebben, mocht ik binnenkort iets horen buiten dan ga ik wel eens kijken. Tegen de politie kun je dan ook verklaren dat je iemand buiten geslagen hebt met je zaklamp, uit noodweer. Als jij vertelt dat je iets hoorde en toen met een vleesmes naar buiten bent gegaan, zul je niet gauw wegkomen met noodweerexces.quote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, in de auto! Nou ja een bijl doet wonderen
Ik heb geen zin om te eBayen van uit de US. Shipping is vaak prijzig, bovendien weet je niet wat dat ding allemaal te lijden heeft gehad. Voor hetzelfde geld is dat ding van binnen al half gecorrodeerd. Dan dok ik liever vijftien euro extra voor een nieuwe. Probleem is alleen dat ik ook zo'n mini ding erbij wil à twee tientjes. En aangezien die apparaten niet op lucht werken, zit er ook nog voor vijftien euro aan batterijen bij. Verzendkosten er bovenop en je bent er...quote:Op maandag 29 december 2008 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
Collega van me had er een voor 20 eu incl verzenden, via Ebay uit Amerika ofzo
Ohquote:Op maandag 29 december 2008 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Dit was incl shipping, nieuw
Kom er net achter dat mijn heerlijke pastasaus overleden isHad 'm zaterdag gemaakt, en een beetje vergeten in de koelkast te zetten, en nou heeft 'ie haar
Miepertquote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef Nielez het volgende:
Jeez Burn After Reading is helemaal niet zo tof.. Of het wordt pas leuk na 36 minuten
Whehequote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh. Naja, te laat, zojuist m'n bestelling geplaatst. M'n eindejaarsuitkering van dit jaar gaat dus gedeeltelijk op aan 'persoonlijke veiligheid'
.
De gewone. De led vond ik helemaal aan de dure kant. Gaat weliswaar lang mee, maar aangezien ik het apparaat niet hoop bijzonder veel te hoeven gebruiken, is het dat voor mij niet waard. Mijn zwager heeft dezelfde als ik nu besteld heb (ook een 4D), en die doet met zijn batterijen al een jaar of vier, vijf. Da's lang zat, daarna gaan ze toch corroderen en moet je ze vervangen. Dus dan zijn leds leuk voor de levensduur van je batterijen, maar daar maak ik als het goed is weinig gebruik vanquote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WheheWat voor lamp heb je? Led of 'gewoon'?
De normale die ik nu heb kostte iets minder dan 40 euro, terwijl die LED-lamp 60 euro moet kosten. Dat is me iets te gortig op dit moment, vooral aangezien er dus ook nog de kleine lamp en de batterijen bij komenquote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
4 of 5 jaar doen met je batterijen, das echt een 'noodgevallenlamp' dan
Ik weet ook niet wat die LED dingen kosten?
Heel simpel: ik heb geen ervaring met die LED's dus geen idee hoe goed de kwaliteit daarvan is. Die van de normale maglite is bewezen. Bovendien is een prijsverschil van 20 euro ongeveer gelijk aan 12 batterijen. Dus er vanuit gaande dat ik een paar jaar met een set batterijen doe, haal ik pas voordeel over een jaar of 10 à 15, en dan hou ik het nog krap aanquote:
Nah ik reken het eigenlijk net pas uit, had eerder gewoon besloten dat ik die LED niet nodig had. Pas toen ik het voor jou ging verantwoorden ben ik aan het rekenen geslagenquote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt het serieus uit zitten rekenen
Overigens kun je voor dat geld ook gewoon oplaadbare batterijen kopen
Mja, beetje korting enzo kwam het op een krappe 70 euro. Maar daarvoor heb ik wel een kickass grote maglite, een kleine maglite en een klein voorraadje batterijen (meteen een 12-pack penlites mee besteld). Geld zat, maar dan heb je ook wel meteen twee zaklampen waar je nog decennia mee vooruit kan. Zie het als een investering voor de lange termijnquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
80 euro, oh en over die bijl, alsof je die ooit zou gebruiken
. Wat dat betreft een zaklamp wel ja
.
Hoe wil je het dan noemenquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
Werkstukken maken deed ik in groep 8.
Zo'n prachtig stuk over wormen, ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
Werkstukken maken deed ik in groep 8.
Als de nood aan de man is zou ik die bijl zonder wroeging gebruiken! Als het gaat om te overleven en er is geen andere mogelijkheid meer dan jammer maar helaas, de man met de bijl is de baas!quote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
80 euro, oh en over die bijl, alsof je die ooit zou gebruiken
. Wat dat betreft een zaklamp wel ja
.
Iedereen is tools der zelfverdediging kopenquote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik reis verdorie twee uur en dan zijn er bijna geen nieuwe posts! Waar is dat tempo dat jullie van de week hadden?
Zuipen en neuken natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef Nielez het volgende:
Heel de vakantie SOGGEN![]()
Wat doet iedereen trouwens met oud->nieuw?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef Nielez het volgende:
Heel de vakantie SOGGEN![]()
Wat doet iedereen trouwens met oud->nieuw?
Tegenvallertje hoor!quote:Op maandag 29 december 2008 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Het swarmaquotum is gehaald, de druk is er af
Schrijf liever voor mijn eigen blogquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
Schrijf zelf je eindejaarscolumn!
iets voor mikie of slari ?
is dat neit te combineren danquote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Schrijf liever voor mijn eigen blog
quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer iets voor swarmi, 600 foutloze woorden om ons zo compleet te verbazen.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
It's okay, ik ben er weer aai.gif
Vers sportzweet is hetquote:
Maar dat kan morgen ook nogquote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Pak die extra groentes Mik!
Dan kun je dubbel trots op jezelf zijn, én sporten, én groentes
was die meet al zo lang geledenquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vers sportzweet is het. Feromonen enzo
.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik heb spul in huis om Chicken Tonight met extra groente te maken, maar stiekem heb ik ook wel veel zin in Burger King, dat heb ik al een half jaar ofzo niet meer op.
Jup.quote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
Er is toch echt een verschil tussen gewenste en ongewenste ranzige meukquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik krijg de kriebels van mensen die vanaf 1 januari dit en dat gaan doen.. doe het gewoon omdat je het wil, niet omdat het 1 januari/een nieuw jaar is![]()
Maar vooruit, ik gun jou je BK, dus je mag het helemaal zelf weten
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.quote:
naja als je ergens mee kan winnenquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
Dat dus. Dan liever op een andere manierquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
quote:
wat voor manier? of heb je er geen concrete gedachten overquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Dan liever op een andere manier.
speel ik alleen met een lan 2x per jaar ofzoquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ga me toch maar eens richting sportcentrum begeven denks
Tot straks
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquashtquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Net geen Ronnie Colemanquote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IB over een jaartje!
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Ben ik het mee eensch!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Ik vind deze toch een tikkeltje minderquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik weer aan het lachen ben om de TT
You go Pietje!
Dat is golf.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Golf vind ik meer een sport voor oude yuppen en squashen voor jonge yuppen!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valtquote:Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Slarioux het volgende:
Mijn God, disaster movie is zo slecht.
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de anderequote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valt.
Serieus, zet 'm af. Maakt niet uit hoe ver je bent, het wordt niet beter, maar enkel meer tenenkrommend.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
Mijn gevoelens, wat doe je!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
Inmiddels is ie uit en geshift-delete.quote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.
We hebben hier maar 1 mod, en dat ben ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
pietje je maakte m vol, dus je moet wel n nieuwe aanmaken nu
Dat is heul niet coolquote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feedbacks mogen toch gewoon door anderen geopend worden?
neequote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef LastRequest het volgende:
hahah serieus kijkt er nu iemand Arie?
dat "sorry, ik ben een mongool!"
Die van de graffiti toch?quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
jaaa hij heeft het over banksy! die is vet!
Welke?quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kijken ze ook een of ander modellenprogramma, download 'm morgen wel.
De enige die bezig is isquote:
quote:RTL 5 21:25 Project Catwalk
Genaaid. Op je 106quote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van sporten bij m'n auto (stond voor Sterrenbosch) heeft zo'n een of andere KK klapjosti er een drang/wegwerkzaamheden hek tegenaan geflikkerd![]()
Auto stond naast dat hek (stond erg stevig, écht niet uit zichzelf omgevallen), kom ik terug, ligt ie naast m'n auto. Voor zover ik daar in het brakke licht kon zien iig een deuk/kraspartij op de bestuurdersdeur, morgen in daglicht nog maar even checken
Kansloze kutmongolen![]()
Ben je een uur en een kwartier weg, mis ik ze natuurlijk nog ook, had ze graag even tegen gekomen
![]()
balenquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van sporten bij m'n auto (stond voor Sterrenbosch) heeft zo'n een of andere KK klapjosti er een drang/wegwerkzaamheden hek tegenaan geflikkerd![]()
Auto stond naast dat hek (stond erg stevig, écht niet uit zichzelf omgevallen), kom ik terug, ligt ie naast m'n auto. Voor zover ik daar in het brakke licht kon zien iig een deuk/kraspartij op de bestuurdersdeur, morgen in daglicht nog maar even checken
Ben je een uur en een kwartier weg, mis ik ze natuurlijk nog ook, had ze graag even tegen gekomen
![]()
Er is een goede screener van te vinden hèquote:Op maandag 29 december 2008 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk the wrestler aan het downloaden
quote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
Amen! Mensen moeten maar eens leren andermans spullen te respecteren! IB, ik hoop voor je dat het met daglicht een beetje meevalt en dat het goedkoop te fixen is!quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]Hoe ontiegelijk kut, IB. Zó verrot hè, te zinloos is het. Enkel mensen opzadelen met kosten en beschadigingen zonder enig gewin...echt om moordneigingen van te krijgen.
.
Damn dude, dat zuigt hardquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
Dan zit je nog met matchende kleuren enzo. Echt té zonde, dit. Dan heb ik haast nog meer begrip voor iemand die er een deuk in rijdt en doorrijdt, die heeft er tenminste nog profijt van bij z'n verzekering. Dit is gewoon echt zinloos.quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, een deurtje is wel te vinden op de sloop denk ik zo, maar dat zal ik morgen wel eens even bekijken
Point being, het is dan misschien een oud bakkie, maar hij was juist nagenoeg schadevrijen in goede conditie enzo
quote:Op maandag 29 december 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
Lieve schat,
Ik zou mijn leven voor je liefde geven
en voor altijd dicht bij je willen leven
Als ik van je gehouden had mijn liefste schat
Dat je dat nou niet doorhad
Jouw ogen, lach en woorden hebben me nooit geraakt
Alleen jouw lichaam heeft mij gelukkig gemaakt
Ik vond je niet heel bijzonder
Onze liefde voelde niet als een wonder
Toch geloof ik dat wonderen nog steeds bestaan
Nooit is het zo makkelijk uitgegaan
Snel zal ik andere lippen kussen
Snel zal ik in andere armen rusten
Een goed gevoel dat gloeit van binnen
Daar kun je wel iets bij verzinnen
Inderdaad ik heb je gebruikt
En maak het nu uit.
En al raakt mijn hart op een dag versleten
Jouw naïviteit zal ik niet snel vergeten
Dat is wat ik nu dus tegen je wil zeggen
En verder niet kan uitleggen.
Het plaatje zal nu wel duidelijk zijn getekend
Wat jij voor mij hebt betekend
Tot ziens mijn lief,
Je grote hartendief.
Mja, hij is gewoon zwart, dus dat zou niet echt een groot probleem mogen zijn (alhoewel, verkleuring enzoquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zit je nog met matchende kleuren enzo.
Hey, die foto heeft wel wat eigenlijk!quote:Op maandag 29 december 2008 22:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik stond laatst op het punt om van deze een rasterbated image op te hangen
[ afbeelding ]
Kun je lachen, maar als ik een auto heb die mij veel waard is en waar een hoop geld in zit, dan doe ik dat misschien ook wel. Natuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en zo zie ik het nu ook, maar als ik een auto heb die een stuk waardevoller is kijk ik er wel anders tegenaan denk ik.quote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader en broer zijn allebei in staat om een parkeerplaats 3 keer rond te rijden tot ze een "veilig" plekje hebben gevonden
Verkleuring enzo speelt inderdaad wel een rol. Hoe oud is het karretje?quote:Op maandag 29 december 2008 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mja, hij is gewoon zwart, dus dat zou niet echt een groot probleem mogen zijn (alhoewel, verkleuring enzo), maar zo ver is het nog niet
quote:Op maandag 29 december 2008 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nog geluk dat het alleen de lak is! Ik bedoel het is en blijft een auto van franse makelij hè! Iets harder en hij was geëxplodeerd!![]()
Waar zie je mij lachen danquote:Op maandag 29 december 2008 22:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar als ik een auto heb die mij veel waard is en waar een hoop geld in zit, dan doe ik dat misschien ook wel. Natuurlijk is het een gebruiksvoorwerp en zo zie ik het nu ook, maar als ik een auto heb die een stuk waardevoller is kijk ik er wel anders tegenaan denk ik.
Doe ik ook, aangezien ik geen eigen auto heb en als de dood ben schade te rijdenquote:Op maandag 29 december 2008 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn vader en broer zijn allebei in staat om een parkeerplaats 3 keer rond te rijden tot ze een "veilig" plekje hebben gevonden
quote:
Dat is iig beter dan 2 plekken nodig hebben, en 'm dan laten staan. Ik kijk wel ff hoe ie staat ja.quote:Op maandag 29 december 2008 22:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zet je hem dan ook in een vak, loop je er een rondje om heen, en is de uitslag van dat rondje negatief ga je hem dan weer verzetten?
Ow nee niet om de ruimte te checken, maar om de omringende auto's te checkenquote:Op maandag 29 december 2008 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is iig beter dan 2 plekken nodig hebben, en 'm dan laten staan. Ik kijk wel ff hoe ie staat ja.
quote:Op maandag 29 december 2008 22:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow nee niet om de ruimte te checken, maar om de omringende auto's te checken
Yashi? Nooit.quote:Op maandag 29 december 2008 22:51 schreef IrishBastard het volgende:
Je kunt het ook overdrijven natuurlijk
En anders gewoon aan de andere kant eruitquote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef swarmahoer het volgende:
gewoon auto indraaien en zolang de deur nog openkan en jij eruit is t toch prima
quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zweer, dat ik dit niet overdrijf.
Ja, doe ik m'n best, is 't weer niet goedquote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
ff spammen, jullie kunnen 't, TT?
Jaquote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef LastRequest het volgende:
Piet wil gewoon van z'n epic TT fail af
De verantwoording!quote:Op maandag 29 december 2008 23:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. En ik weet geen nieuwe
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |