quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
It's okay, ik ben er weer aai.gif
Vers sportzweet is hetquote:
Maar dat kan morgen ook nogquote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Pak die extra groentes Mik!
Dan kun je dubbel trots op jezelf zijn, én sporten, én groentes
was die meet al zo lang geledenquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vers sportzweet is het. Feromonen enzo
.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik heb spul in huis om Chicken Tonight met extra groente te maken, maar stiekem heb ik ook wel veel zin in Burger King, dat heb ik al een half jaar ofzo niet meer op.
Jup.quote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
Er is toch echt een verschil tussen gewenste en ongewenste ranzige meukquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik krijg de kriebels van mensen die vanaf 1 januari dit en dat gaan doen.. doe het gewoon omdat je het wil, niet omdat het 1 januari/een nieuw jaar is![]()
Maar vooruit, ik gun jou je BK, dus je mag het helemaal zelf weten
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.quote:
naja als je ergens mee kan winnenquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
Dat dus. Dan liever op een andere manierquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
quote:
wat voor manier? of heb je er geen concrete gedachten overquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Dan liever op een andere manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |