quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
It's okay, ik ben er weer aai.gif
Vers sportzweet is hetquote:
Maar dat kan morgen ook nogquote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Pak die extra groentes Mik!
Dan kun je dubbel trots op jezelf zijn, én sporten, én groentes
was die meet al zo lang geledenquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vers sportzweet is het. Feromonen enzo
.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik heb spul in huis om Chicken Tonight met extra groente te maken, maar stiekem heb ik ook wel veel zin in Burger King, dat heb ik al een half jaar ofzo niet meer op.
Jup.quote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
Er is toch echt een verschil tussen gewenste en ongewenste ranzige meukquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik krijg de kriebels van mensen die vanaf 1 januari dit en dat gaan doen.. doe het gewoon omdat je het wil, niet omdat het 1 januari/een nieuw jaar is![]()
Maar vooruit, ik gun jou je BK, dus je mag het helemaal zelf weten
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.quote:
naja als je ergens mee kan winnenquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
Dat dus. Dan liever op een andere manierquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
quote:
wat voor manier? of heb je er geen concrete gedachten overquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Dan liever op een andere manier.
speel ik alleen met een lan 2x per jaar ofzoquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ga me toch maar eens richting sportcentrum begeven denks
Tot straks
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquashtquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Net geen Ronnie Colemanquote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IB over een jaartje!
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Ben ik het mee eensch!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Ik vind deze toch een tikkeltje minderquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik weer aan het lachen ben om de TT
You go Pietje!
Dat is golf.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Golf vind ik meer een sport voor oude yuppen en squashen voor jonge yuppen!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valtquote:Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Slarioux het volgende:
Mijn God, disaster movie is zo slecht.
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de anderequote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valt.
Serieus, zet 'm af. Maakt niet uit hoe ver je bent, het wordt niet beter, maar enkel meer tenenkrommend.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
Mijn gevoelens, wat doe je!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
Inmiddels is ie uit en geshift-delete.quote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |