De gewone. De led vond ik helemaal aan de dure kant. Gaat weliswaar lang mee, maar aangezien ik het apparaat niet hoop bijzonder veel te hoeven gebruiken, is het dat voor mij niet waard. Mijn zwager heeft dezelfde als ik nu besteld heb (ook een 4D), en die doet met zijn batterijen al een jaar of vier, vijf. Da's lang zat, daarna gaan ze toch corroderen en moet je ze vervangen. Dus dan zijn leds leuk voor de levensduur van je batterijen, maar daar maak ik als het goed is weinig gebruik vanquote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WheheWat voor lamp heb je? Led of 'gewoon'?
De normale die ik nu heb kostte iets minder dan 40 euro, terwijl die LED-lamp 60 euro moet kosten. Dat is me iets te gortig op dit moment, vooral aangezien er dus ook nog de kleine lamp en de batterijen bij komenquote:Op maandag 29 december 2008 14:12 schreef IrishBastard het volgende:
4 of 5 jaar doen met je batterijen, das echt een 'noodgevallenlamp' dan
Ik weet ook niet wat die LED dingen kosten?
Heel simpel: ik heb geen ervaring met die LED's dus geen idee hoe goed de kwaliteit daarvan is. Die van de normale maglite is bewezen. Bovendien is een prijsverschil van 20 euro ongeveer gelijk aan 12 batterijen. Dus er vanuit gaande dat ik een paar jaar met een set batterijen doe, haal ik pas voordeel over een jaar of 10 à 15, en dan hou ik het nog krap aanquote:
Nah ik reken het eigenlijk net pas uit, had eerder gewoon besloten dat ik die LED niet nodig had. Pas toen ik het voor jou ging verantwoorden ben ik aan het rekenen geslagenquote:Op maandag 29 december 2008 14:56 schreef IrishBastard het volgende:
Je hebt het serieus uit zitten rekenen
Overigens kun je voor dat geld ook gewoon oplaadbare batterijen kopen
Mja, beetje korting enzo kwam het op een krappe 70 euro. Maar daarvoor heb ik wel een kickass grote maglite, een kleine maglite en een klein voorraadje batterijen (meteen een 12-pack penlites mee besteld). Geld zat, maar dan heb je ook wel meteen twee zaklampen waar je nog decennia mee vooruit kan. Zie het als een investering voor de lange termijnquote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
80 euro, oh en over die bijl, alsof je die ooit zou gebruiken
. Wat dat betreft een zaklamp wel ja
.
Hoe wil je het dan noemenquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
Werkstukken maken deed ik in groep 8.
Zo'n prachtig stuk over wormen, ofzoquote:Op maandag 29 december 2008 15:10 schreef Houniet het volgende:
Werkstukken maken deed ik in groep 8.
Als de nood aan de man is zou ik die bijl zonder wroeging gebruiken! Als het gaat om te overleven en er is geen andere mogelijkheid meer dan jammer maar helaas, de man met de bijl is de baas!quote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
80 euro, oh en over die bijl, alsof je die ooit zou gebruiken
. Wat dat betreft een zaklamp wel ja
.
Iedereen is tools der zelfverdediging kopenquote:Op maandag 29 december 2008 16:24 schreef LastRequest het volgende:
Ik reis verdorie twee uur en dan zijn er bijna geen nieuwe posts! Waar is dat tempo dat jullie van de week hadden?
Zuipen en neuken natuurlijk.quote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef Nielez het volgende:
Heel de vakantie SOGGEN![]()
Wat doet iedereen trouwens met oud->nieuw?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:09 schreef Nielez het volgende:
Heel de vakantie SOGGEN![]()
Wat doet iedereen trouwens met oud->nieuw?
Tegenvallertje hoor!quote:Op maandag 29 december 2008 16:31 schreef IrishBastard het volgende:
Het swarmaquotum is gehaald, de druk is er af
Schrijf liever voor mijn eigen blogquote:Op maandag 29 december 2008 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
Schrijf zelf je eindejaarscolumn!
iets voor mikie of slari ?
is dat neit te combineren danquote:Op maandag 29 december 2008 17:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Schrijf liever voor mijn eigen blog
quote:Op maandag 29 december 2008 17:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meer iets voor swarmi, 600 foutloze woorden om ons zo compleet te verbazen.
quote:Op maandag 29 december 2008 18:23 schreef LastRequest het volgende:
[..]
It's okay, ik ben er weer aai.gif
Vers sportzweet is hetquote:
Maar dat kan morgen ook nogquote:Op maandag 29 december 2008 18:32 schreef LastRequest het volgende:
Pak die extra groentes Mik!
Dan kun je dubbel trots op jezelf zijn, én sporten, én groentes
was die meet al zo lang geledenquote:Op maandag 29 december 2008 18:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vers sportzweet is het. Feromonen enzo
.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Ik heb spul in huis om Chicken Tonight met extra groente te maken, maar stiekem heb ik ook wel veel zin in Burger King, dat heb ik al een half jaar ofzo niet meer op.
Jup.quote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
Er is toch echt een verschil tussen gewenste en ongewenste ranzige meukquote:Op maandag 29 december 2008 18:51 schreef swarmahoer het volgende:
en over dat pm topic... wie stuurde mij ook al weer dat linkje met die glazen pot in je aarsslari dacht ik
quote:Op maandag 29 december 2008 18:35 schreef LastRequest het volgende:
Ik krijg de kriebels van mensen die vanaf 1 januari dit en dat gaan doen.. doe het gewoon omdat je het wil, niet omdat het 1 januari/een nieuw jaar is![]()
Maar vooruit, ik gun jou je BK, dus je mag het helemaal zelf weten
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.quote:
naja als je ergens mee kan winnenquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
Dat dus. Dan liever op een andere manierquote:Op maandag 29 december 2008 18:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik vind FOK! niet echt een platform meer waar ik nou zo graag op in de spotlights sta.
quote:
wat voor manier? of heb je er geen concrete gedachten overquote:Op maandag 29 december 2008 19:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat dus. Dan liever op een andere manier.
speel ik alleen met een lan 2x per jaar ofzoquote:
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, ga me toch maar eens richting sportcentrum begeven denks
Tot straks
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquashtquote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Net geen Ronnie Colemanquote:Op maandag 29 december 2008 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IB over een jaartje!
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.quote:Op maandag 29 december 2008 19:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Ik heb er straks een uurtje lekker gesquasht.
Ben ik het mee eensch!quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Ik vind deze toch een tikkeltje minderquote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil graag even melden dat ik weer aan het lachen ben om de TT
You go Pietje!
Dat is golf.quote:Op maandag 29 december 2008 19:39 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt zo'n gaye yuppensport he. Ik denk ik zeg het even.
Golf vind ik meer een sport voor oude yuppen en squashen voor jonge yuppen!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valtquote:Op maandag 29 december 2008 20:11 schreef Slarioux het volgende:
Mijn God, disaster movie is zo slecht.
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de anderequote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Mikkie het volgende:
[..]
No shit. Ik ben echt gedeeltelijk afgestorven tijdens die film. Hij kreeg bij ons in de sneak een 0.7 uit iets van 25 stemmen, terwijl er normaal gesproken al amper lager dan een 4 valt.
Serieus, zet 'm af. Maakt niet uit hoe ver je bent, het wordt niet beter, maar enkel meer tenenkrommend.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef IrishBastard het volgende:
Tot straks
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.quote:Op maandag 29 december 2008 20:18 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik zit nu te kijken,ik rol echt van de ene verbazing in de andere
Mijn gevoelens, wat doe je!quote:Op maandag 29 december 2008 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is golf.
En so what... 't is niet echt dat ik de volgende keer denk 'ah kut nee ik ga niet squashen want die pinda vindt dat een gaye yuppensport'.
Inmiddels is ie uit en geshift-delete.quote:Op maandag 29 december 2008 20:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een film afgezet, die wel. Nuff' said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |