Wat een saai kutleven heb ik tochquote:Op maandag 29 december 2008 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Begraaf jij nooit euhm... dingen... midden in de nacht?
Mn ex vond het maar niks, ik vond het wel okee, alleen werd ik veel te vroeg wakker, als het licht ook maar een beetje aan ging, lag ik al met mn ogen openquote:Op maandag 29 december 2008 12:39 schreef morgane het volgende:
Net zo'n lichtwekker gekochtdeze:
[ afbeelding ]
ben erg benieuwd morgenochtend.
Nou, daarvoor dus. Het is iets waar je altijd op terug kan vallen. Of als je midden in de nacht met de auto strandt langs een verlaten (snel)weg.quote:Op maandag 29 december 2008 12:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een lichtwekker ok, maar wat moet je met een zaklantaarn? Die dingen zijn alleen hendig als de stroom is uitgevallen.
Jij bent officieel te naïef voor deze wereld.quote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kijken officieel teveel films.
Toen ik een jonger Guusje was zat ik heel veel in bossen, kamperen en shit, dus tja, dan leer je wel watquote:Op maandag 29 december 2008 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jullie kijken officieel teveel films.
Kan je ook van die MacGyver vallen zettenquote:Op maandag 29 december 2008 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Toen ik een jonger Guusje was zat ik heel veel in bossen, kamperen en shit, dus tja, dan leer je wel wat
Laatst nog, in Limburg?quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook van die MacGyver vallen zetten?
Oh ja, ik was ff vergeten dat Mikkie undercover zit bij de AIVD.quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, en die Maglite's, Piet, waarom denk je dat de (Amerikaanse) politie dat spul ook gebruikt, precies om hierboven beschreven redenen
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bedquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik sliep een tijdje standaard met een klauwhamer onder mn kussen
Ja...quote:Op maandag 29 december 2008 13:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kan je ook van die MacGyver vallen zetten?
En dan heul hard roepen "hands in the air, NOW!", ik zou 't wel geil vindenquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
Bij Mikkie en Hosti, en vooruit ook Piet, kan ik me voorstellen dat zoiets bedreigend over komt... maar ik zie mezelf al staan met zo'n ding over m'n schouder
Probleem is dat ik eerst kwaad moet zijn voor ik zoiets zou gebruiken en dat word ik niet zo gauw...quote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
Bij Mikkie en Hosti, en vooruit ook Piet, kan ik me voorstellen dat zoiets bedreigend over komt... maar ik zie mezelf al staan met zo'n ding over m'n schouder
quote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bed
Je hebt al twee armen nodig om 'm op te tillenquote:Op maandag 29 december 2008 13:05 schreef LastRequest het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 13:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was ff vergeten dat Mikkie undercover zit bij de AIVD.
Hee, ik had wel een geldige reden hoorquote:Op maandag 29 december 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Altijd handig, als je je opeens stoort aan die spijker boven je bed
Ik ook niet, en dat moet ook niet je intentie zijn. De intentie is om een bedreigende invloed weg te kunnen nemen door ze te verblinden (minder heftig effect dan pepperspray) en zo nodig het ding te gebruiken ter zelfverdediging.quote:Op maandag 29 december 2008 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Probleem is dat ik eerst kwaad moet zijn voor ik zoiets zou gebruiken en dat word ik niet zo gauw...
Ja, mochten ze van me schrikken op die manier, is dat heel fijn, maar mezelf verdedigen...quote:Op maandag 29 december 2008 13:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en dat moet ook niet je intentie zijn. De intentie is om een bedreigende invloed weg te kunnen nemen door ze te verblinden (minder heftig effect dan pepperspray) en zo nodig het ding te gebruiken ter zelfverdediging.
Cursus zelfverdediging?quote:Op maandag 29 december 2008 13:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, mochten ze van me schrikken op die manier, is dat heel fijn, maar mezelf verdedigen...
Ik weet het niet, ik ben bang dat ik dan of HEEEEL erg bang moet zijn(en ben redelijk wat gewend dus dat gebeurt niet heel gauw) of dat degene me kwaad moet maken en dat gebeurt ook niet gauw.
(En ja, dat is niet echt positief...)
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je afquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je perse een wapen moet hebben. Doorsnee huishoudelijke voorwerpen die gewoon voor het grijpen liggen kunnen prima functioneren als wapen en hebben als voordeel dat je het altijd kan gooien op noodweer
Dan heb ik geen wapen nodigquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je af.
Dat ligt eraan als die zelf een wapen heeft ben je een idioot als je denkt dat je kans maakt.quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het ging om in de auto, als je net staat te picknicken en er komt zo'n medelander op je af.
Voordat je hoi zegt lig je al met een gapend gat in je nek?quote:
Geen idee, ik leerde eerst de situatie in te schatten en dan te handelen naar die situatie, bijvoorbeeld mes, dan maken dat je weg komt, als dat niet lukt uitschakelenquote:Op maandag 29 december 2008 13:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voordat je hoi zegt lig je al met een gapend gat in je nek?
Na, het gaat vanzelf wel beter, eht gaat nu al stukken beter dan het ging en er is nog steeds vooruitgangquote:
Ik dacht gewoon: stap in de auto en gas geven, maar das kennelijkwat te simpel gedachtquote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou en huishoudelijke voorwerpen zit, maar die heb ik meestal niet in de auto. Ik denk dat de douane je raar aankijkt als je een messenblok in je dashboardkastje hebt?quote:Op maandag 29 december 2008 13:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alsof je perse een wapen moet hebben. Doorsnee huishoudelijke voorwerpen die gewoon voor het grijpen liggen kunnen prima functioneren als wapen en hebben als voordeel dat je het altijd kan gooien op noodweer
O, in de auto! Nou ja een bijl doet wonderenquote:Op maandag 29 december 2008 13:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou en huishoudelijke voorwerpen zit, maar die heb ik meestal niet in de auto. Ik denk dat de douane je raar aankijkt als je een messenblok in je dashboardkastje hebt?.
Het gaat om de auto ja. En om kleine zaken in en om het huis. Hier in de buurt waren laatst alweer ruiten van auto's ingeslagen en radio's gejat. Dan vind ik het 's avonds wel prettig om een flinke zaklamp te hebben, mocht ik binnenkort iets horen buiten dan ga ik wel eens kijken. Tegen de politie kun je dan ook verklaren dat je iemand buiten geslagen hebt met je zaklamp, uit noodweer. Als jij vertelt dat je iets hoorde en toen met een vleesmes naar buiten bent gegaan, zul je niet gauw wegkomen met noodweerexces.quote:Op maandag 29 december 2008 13:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, in de auto! Nou ja een bijl doet wonderen
Ik heb geen zin om te eBayen van uit de US. Shipping is vaak prijzig, bovendien weet je niet wat dat ding allemaal te lijden heeft gehad. Voor hetzelfde geld is dat ding van binnen al half gecorrodeerd. Dan dok ik liever vijftien euro extra voor een nieuwe. Probleem is alleen dat ik ook zo'n mini ding erbij wil à twee tientjes. En aangezien die apparaten niet op lucht werken, zit er ook nog voor vijftien euro aan batterijen bij. Verzendkosten er bovenop en je bent er...quote:Op maandag 29 december 2008 13:33 schreef IrishBastard het volgende:
Collega van me had er een voor 20 eu incl verzenden, via Ebay uit Amerika ofzo
Ohquote:Op maandag 29 december 2008 13:39 schreef IrishBastard het volgende:
Dit was incl shipping, nieuw
Kom er net achter dat mijn heerlijke pastasaus overleden isHad 'm zaterdag gemaakt, en een beetje vergeten in de koelkast te zetten, en nou heeft 'ie haar
Miepertquote:Op maandag 29 december 2008 13:44 schreef Nielez het volgende:
Jeez Burn After Reading is helemaal niet zo tof.. Of het wordt pas leuk na 36 minuten
Whehequote:Op maandag 29 december 2008 13:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh. Naja, te laat, zojuist m'n bestelling geplaatst. M'n eindejaarsuitkering van dit jaar gaat dus gedeeltelijk op aan 'persoonlijke veiligheid'
.
De gewone. De led vond ik helemaal aan de dure kant. Gaat weliswaar lang mee, maar aangezien ik het apparaat niet hoop bijzonder veel te hoeven gebruiken, is het dat voor mij niet waard. Mijn zwager heeft dezelfde als ik nu besteld heb (ook een 4D), en die doet met zijn batterijen al een jaar of vier, vijf. Da's lang zat, daarna gaan ze toch corroderen en moet je ze vervangen. Dus dan zijn leds leuk voor de levensduur van je batterijen, maar daar maak ik als het goed is weinig gebruik vanquote:Op maandag 29 december 2008 13:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
WheheWat voor lamp heb je? Led of 'gewoon'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |