We hebben hier maar 1 mod, en dat ben ik niet.quote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef swarmahoer het volgende:
pietje je maakte m vol, dus je moet wel n nieuwe aanmaken nu
Dat is heul niet coolquote:Op maandag 29 december 2008 21:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Feedbacks mogen toch gewoon door anderen geopend worden?
neequote:Op maandag 29 december 2008 21:18 schreef LastRequest het volgende:
hahah serieus kijkt er nu iemand Arie?
dat "sorry, ik ben een mongool!"
Die van de graffiti toch?quote:Op maandag 29 december 2008 21:19 schreef LastRequest het volgende:
jaaa hij heeft het over banksy! die is vet!
Welke?quote:Op maandag 29 december 2008 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier kijken ze ook een of ander modellenprogramma, download 'm morgen wel.
De enige die bezig is isquote:
quote:RTL 5 21:25 Project Catwalk
Genaaid. Op je 106quote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van sporten bij m'n auto (stond voor Sterrenbosch) heeft zo'n een of andere KK klapjosti er een drang/wegwerkzaamheden hek tegenaan geflikkerd![]()
Auto stond naast dat hek (stond erg stevig, écht niet uit zichzelf omgevallen), kom ik terug, ligt ie naast m'n auto. Voor zover ik daar in het brakke licht kon zien iig een deuk/kraspartij op de bestuurdersdeur, morgen in daglicht nog maar even checken
Kansloze kutmongolen![]()
Ben je een uur en een kwartier weg, mis ik ze natuurlijk nog ook, had ze graag even tegen gekomen
![]()
balenquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Godverdomme, kom ik net terug van sporten bij m'n auto (stond voor Sterrenbosch) heeft zo'n een of andere KK klapjosti er een drang/wegwerkzaamheden hek tegenaan geflikkerd![]()
Auto stond naast dat hek (stond erg stevig, écht niet uit zichzelf omgevallen), kom ik terug, ligt ie naast m'n auto. Voor zover ik daar in het brakke licht kon zien iig een deuk/kraspartij op de bestuurdersdeur, morgen in daglicht nog maar even checken
Ben je een uur en een kwartier weg, mis ik ze natuurlijk nog ook, had ze graag even tegen gekomen
![]()
Er is een goede screener van te vinden hèquote:Op maandag 29 december 2008 20:56 schreef HostiMeister het volgende:
Eindelijk the wrestler aan het downloaden
quote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
Amen! Mensen moeten maar eens leren andermans spullen te respecteren! IB, ik hoop voor je dat het met daglicht een beetje meevalt en dat het goedkoop te fixen is!quote:Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]Hoe ontiegelijk kut, IB. Zó verrot hè, te zinloos is het. Enkel mensen opzadelen met kosten en beschadigingen zonder enig gewin...echt om moordneigingen van te krijgen.
.
Damn dude, dat zuigt hardquote:Op maandag 29 december 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
![]()
Dan zit je nog met matchende kleuren enzo. Echt té zonde, dit. Dan heb ik haast nog meer begrip voor iemand die er een deuk in rijdt en doorrijdt, die heeft er tenminste nog profijt van bij z'n verzekering. Dit is gewoon echt zinloos.quote:Op maandag 29 december 2008 21:57 schreef IrishBastard het volgende:
Nouja, een deurtje is wel te vinden op de sloop denk ik zo, maar dat zal ik morgen wel eens even bekijken
Point being, het is dan misschien een oud bakkie, maar hij was juist nagenoeg schadevrijen in goede conditie enzo
quote:Op maandag 29 december 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
Lieve schat,
Ik zou mijn leven voor je liefde geven
en voor altijd dicht bij je willen leven
Als ik van je gehouden had mijn liefste schat
Dat je dat nou niet doorhad
Jouw ogen, lach en woorden hebben me nooit geraakt
Alleen jouw lichaam heeft mij gelukkig gemaakt
Ik vond je niet heel bijzonder
Onze liefde voelde niet als een wonder
Toch geloof ik dat wonderen nog steeds bestaan
Nooit is het zo makkelijk uitgegaan
Snel zal ik andere lippen kussen
Snel zal ik in andere armen rusten
Een goed gevoel dat gloeit van binnen
Daar kun je wel iets bij verzinnen
Inderdaad ik heb je gebruikt
En maak het nu uit.
En al raakt mijn hart op een dag versleten
Jouw naïviteit zal ik niet snel vergeten
Dat is wat ik nu dus tegen je wil zeggen
En verder niet kan uitleggen.
Het plaatje zal nu wel duidelijk zijn getekend
Wat jij voor mij hebt betekend
Tot ziens mijn lief,
Je grote hartendief.
Mja, hij is gewoon zwart, dus dat zou niet echt een groot probleem mogen zijn (alhoewel, verkleuring enzoquote:Op maandag 29 december 2008 22:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan zit je nog met matchende kleuren enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |