quote:
Nobel streven, ik wou dat ik dat kon zeggen...quote:Op zondag 28 december 2008 11:58 schreef Soempie het volgende:
Dan doen we het gewoon rustig aan met de uitgaven.Alle dure maanden zijn nu toch achter de rug. En ik kan wel heel graag geld willen verdienen, maar ik trek het gewoon niet. Uiteindelijk kost het me dan meer.
Nee, ontslag nemen lijkt me geen goed plan, tenzij ik een beter alternatief heb.quote:Op zondag 28 december 2008 12:01 schreef Soempie het volgende:
Hoe bedoel je dat laatste?Zou je ook ontslag willen nemen?
Ik probeer je niet te overtuigen of zo, ik geef alleen mijn visie.quote:Op zondag 28 december 2008 12:15 schreef Soempie het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie.![]()
Tuurlijk wordt het lastiger, maar ik ben gewoon niet leuk zo als persoon. Te druk, te veel stress. Ik red het niet met m'n studie en dat gaat me gewoon veel te veel geld kosten en te veel geluk.
Je lijkt mij wel.quote:Op zondag 28 december 2008 03:15 schreef Yurithemaster het volgende:
Zat net op de fiets en voel in mn jaszakken denk kut ben mijn handschoenen kwijt, maar 2 seconden later schoot me te binnen dat ik ze gewoon aanhad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soempie, goed besluitAls je ook met iets minder geld toekunt en je gaat er minder gestresst van worden lijkt me dat alleen maar goed om te doen
![]()
Ik ben 25 ja, en ik weet niet precies of het netto is.... volgens mij wel want ik verdien maar ongeveer 500 - 600 euro in de maand, en dan hoef je nog niet zoveel belasting te betalen toch? Of zou het te maken hebben met het feit dat ik eigenlijk freelancer ben?quote:
quote:Op zondag 28 december 2008 13:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ha kijk, daar is IARL, die weet dat soort dingen vast
Ga jij eigenlijk de volledige coschappen lopen of is dit het nieuwe curriculum en dus deeltijd?quote:Op zondag 28 december 2008 14:01 schreef wyccie het volgende:
Beide. Ik wilde eerst gaan reizen in de maanden die ik over heb, maar ik heb het geld niet.![]()
Dan maar werken dus. En aangezien ik op mijn werk waarschijnlijk niet veel uren kan krijgen en het niet zo leuk meer vind, wil ik ook ander werk erbij.
Een beetje rust komt wel met de co-schappen, want op een gegeven moment zal ik moeten stoppen met mijn bijbaantje. Het lijkt me zo vreemd om na jaren weer een weekend van twee dagen te hebben.
Nog niet.quote:Op zondag 28 december 2008 14:17 schreef iamredleader het volgende:
Tsjongejonge, wat een studie- en werk gerelateerde dilemma's zo op de zondagmiddag
Is het geen vakantie of zo?
quote:Op zondag 28 december 2008 15:04 schreef wyccie het volgende:
Ik had al twee uur geleden in de bieb moeten zijn.
Dat is niet zo mooiquote:Op zondag 28 december 2008 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn zwangere vriendin is in het ziekenhuis opgenomen met zwangerschapsvergiftiging en moet morgen of overmorgen bevallen![]()
![]()
3 weken.. niks aan het handje dus.quote:Op zondag 28 december 2008 15:57 schreef Soempie het volgende:
36 weken is 9 maanden. Dan is het kindje nu 3 weken te vroeg.
Wel heftig zo opeens.
Dat hangt er vanaf hoe ver je in de zwangerschap bent. Een zwangerschapsvergiftiging (een soort van te hoge bloeddruk) is schadelijk voor de moeder, de beste manier om er wat aan te doen is het kindje geboren laten worden. Aangezien zij normaal nog 4 weken moet kan ze het niet voldragen, dat zou te gevaarlijk zijn! Maar met nog twee dagen rekken en goede medicatie kan ze gewoon bevallen.quote:Op zondag 28 december 2008 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Opzich kun je met zwangerschapsvergiftiging nog gewoon je kind voldragen, maar zij moet toch deze week nog bevallen, dus het is wel redelijk ernstig geloof ik
Na 34 weken.quote:Op zondag 28 december 2008 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is 36 weken pas een stadium waarin je opzich probleemloos geboren kunt worden. Of hoe je dat ook maar zegt
quote:Op zondag 28 december 2008 17:32 schreef iamredleader het volgende:
Oh, een goede vriendin van me is met 6 (!) maanden geboren, die is nu arts
Ik normaal ook nietquote:Op zondag 28 december 2008 02:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.
quote:Op zondag 28 december 2008 17:51 schreef iamredleader het volgende:zielig, omdat ze een weekje vrij heeft
Nee, ik heb geen medelijden
Ja hoor. Wel veel gewerkt, maandagavond tot 2100, dinsdagnacht tot 01.30 en toen woensdag gewoon weer om 08.00 beginnenquote:
Ja hehe, waar denk je dat die gourmetschotel/rollade/kalkoen vandaan komt die jij met kerst eet? Die komt niet uit de lucht vallen, er moesten meer dan 400 bestellingen gemaakt wordenquote:Op zondag 28 december 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
Wat voor gare slagerij is het dat jullie tot 01:30h werken?
Dat heb ik me trouwens al vaker afgevraagd. Je werkt vaker tot na 6 uur, terwijl de meeste slagers (vooral in dorpen) na half 6 gesloten zijn.
Wélke gourmetschotel/rollade/kalkoen?quote:Op zondag 28 december 2008 18:24 schreef B.ertha het volgende:
Ja hehe, waar denk je dat die gourmetschotel/rollade/kalkoen vandaan komt die jij met kerst eet? Die komt niet uit de lucht vallen, er moesten meer dan 400 bestellingen gemaakt worden
Jij al gegeten? Ik heb nog paprika over. Heb net eerst een salade gegeten, en dat moet nog zakken.quote:
er zijn geen oproepkrachten om in te huren, omdat die geen verstand hebben van vlees. Iedere slagerij heeft met deze dagen tekort aan personeel.quote:Op zondag 28 december 2008 18:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wélke gourmetschotel/rollade/kalkoen?![]()
Het leek mij logischer om die dingen overdag te maken door meer oproepers in te zetten, dan je personeel tot na middernacht te laten werken,
Goh, echt?quote:wat volgens mij niet eens is toegestaan.
Sowieso alle bakkerijen bij ons in de buurt deden hetzelfde. Wij kunnen nu eenmaal niet twee weken van tevoren al beginnen en dan uit de diepvries verkopen ofzoquote:Andere winkels zie ik toch ook niet tot middernacht werken omdat ze nog extra kerstproducten moeten maken?
Geloof mij maar, wij werken overdag zo hard mogelijk, maar we krijgen het gewoon niet af.quote:Bij ons gaan ze tegenwoordig al over de zeik als je op koopavond de hele dag hebt gewerkt, wat vroeger normaal was.
Nee. Heb je honger, en kun je hier over 2 minuten zijn? Dan mag je mee-etenquote:Op zondag 28 december 2008 19:33 schreef wyccie het volgende:
Is die gast er al?
Ik neem aan dat jullie wel minstens 125% krijgen voor dat overwerk omdat het 's avonds is?quote:Op zondag 28 december 2008 19:34 schreef B.ertha het volgende:
Goh, echt?Ze hebben geen keuze en wij zijn zo gek om het nog te doen ook.
Geloof mij maar, wij werken overdag zo hard mogelijk, maar we krijgen het gewoon niet af.
Ik denk trouwens wel dat het mijn laatste kerst is, daar
Nee, ik heb dus zelf nog over. Ik zit poepievol.quote:Op zondag 28 december 2008 19:36 schreef iamredleader het volgende:
Nee. Heb je honger, en kun je hier over 2 minuten zijn? Dan mag je mee-eten
En ik heb er nu eigenlijk al wel spijt van. Ik heb nauwelijks vakantie.quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef wyccie het volgende:
Wel het hele weekend, maar goed, daar heb ik zelf voor gekozen.
quote:Op zondag 28 december 2008 21:42 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen medelijden nodig. Ik hoef maar 3 dagen. Wel het hele weekend, maar goed, daar heb ik zelf voor gekozen.
Ben nog steeds niet ziek, alleen een beetje aan de schijterij, hehe. Het is te zien dat ik boerenkool heb gehad.
Gaan we samen in een hoekje zitten sippen.quote:Op zondag 28 december 2008 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik heb er nu eigenlijk al wel spijt van. Ik heb nauwelijks vakantie.
Of je hebt het hartstikke druk omdat jullie nu 7 keer zo hard moeten werken.quote:Op zondag 28 december 2008 21:54 schreef MadMaster het volgende:
maar morgen zit ik met maar 2 andere collega's (van de totaal zo'n 20) op het werk. Ben bang dat ik vroeg weer naar huis vertrek...
Jazeker.quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die komende week gewoon moeten werken?...
Verkapte zelfmedelijdenpost...
quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2008 02:05 schreef MaJo het volgende:
[..]morgen en dinsdag bij nu, vrijdag en zondag bij Lush.
ik baal nu al van de vrijdag. Aan het begin van ieder jaar moeten we de winkel inventariseren, dus alles tellen wat er in de winkel staat. Heeft een of andere gek verzonnen dat we dat om 8 uur 's ochtends doenop 2 januari
dat wordt dus dood gaan
tevensleeft iedereen nog een beetje?
Oh oepsquote:Op maandag 29 december 2008 04:27 schreef wyccie het volgende:
Je hebt quote gedaan in plaats van edit, MaJo. Vroeg me al af waar je was.
Ik ga maar eens naar bed. Dat tentamen van morgen wordt dus niks, hè. Ik denk dat ik me gewoon verslaap.
Nee dat blijktquote:Op maandag 29 december 2008 06:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij zo te zien niet helemaal meer
En ik nu weer wel.
Goedemorgen iedereen
quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Heb jij dan Mecano-schaatsen of zoquote:Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo maar eens kijken of de ijsbaan geopend is
Kan ik m'n schaatsen ook weer eens in elkaar gaan zetten
Zoiets, er zitten nu onder elke schoen 5 wieltjesquote:Op maandag 29 december 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij dan Mecano-schaatsen of zo
quote:Op maandag 29 december 2008 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan mij helpen aan een tutorial hoe je een ezel maakt in Studio 3d Max? Ik kan het niet vindenen ik heb er 1 nodig
Ik ben nooit meer teruggebeld door RTL en ik ben dus geen donateur geworden...quote:Oh, MM, hier is geld heengegaanGeld Froger-actie komt niet bij klanten voedselbank
Thermostaat een graadje hoger zetten, warme sloffen aantrekken en warme chocomel makenquote:
De thermostaat staat op 19 graden en ik vertik het om hem overdag al hoger te zettenquote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Thermostaat een graadje hoger zetten, warme sloffen aantrekken en warme chocomel maken
19 is koud!quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De thermostaat staat op 19 graden en ik vertik het om hem overdag al hoger te zettenIk ben gewoon niet geschikt om stil te zitten, dan bevries ik
Irish coffeequote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Warme chocomel is wel een goed idee trouwensof cappuccino....
da's mooi, ben je per vandaag klaar.quote:Op maandag 29 december 2008 14:53 schreef Soempie het volgende:
Er staat geen opzegtermijn in m'n contract.
Lekker, geen suiker graagquote:Op maandag 29 december 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ook niet slecht.....
Maar cappuccino is on its way!
Inderdaad, maar dat is niet zo netjes naar de klanten toe. Dus morgen nog 1 keer werken en ze vertellen dat er een nieuwe komt.quote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's mooi, ben je per vandaag klaar.
Nee, dat kunnen mn tanden niet meer aan, ik drink m'n koffie al jaren zonder suiker en tegenwoordig zelfs de theequote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, juist wel suiker..... op het melkschuim en dat er dan eerst af snoepen met een lepetje![]()
Ja, het moment waarop ik mijn cliënten ga vertellen dat ik stop, daar kan ik nu ook al tegenop zienquote:
Mijn tanden kunnen dit eigenlijk ook niet meer aan maar ik laat liever een glaasje cola staan dan mn melkschuim-met-suikerquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen mn tanden niet meer aan, ik drink m'n koffie al jaren zonder suiker en tegenwoordig zelfs de thee
Ah, zulke mensen zijn altijd handig aan tafelquote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer
De mosterdsoep was smakelijk. Net zoals vorig jaar de dagen na kerst op Ameland gezeten. Dit jaar veel meer van het eiland gezien dan vorig jaar, toen ik vooral bier heb gedronken en Weerwolven gespeeld. Nu twee keer een nachtwandeling naar het strand gehouden, waar ik overdag ook nog een keer heen ben gewandeld
Gisteravond echt een enorme lading vlees naar binnen gewerkt. Ik had zelf een spies besteld waar volgens de kaart ongeveer 500 gram vlees voor gebruikt werd. Maar andere mensen uit het gezelschap hadden spareribs besteld, die ze niet altijd opkregen. Daar heb ik dus ook maar bij geholpen
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het was een uitje met de studentenvereniging. Je gaat naar Ameland en daar doe je min of meer waar je zin in hebt. Zo heb ik gewandeld, de amusementshal bezocht, spelletjes gedaan en natuurlijk ook het een en ander aan alcohol opquote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, zulke mensen zijn altijd handig aan tafel![]()
Ik krijg zelf bijna nooit mijn bord leeg maar voel me dan altijd een beetje schuldig naar het personeel toedus geef het graag aan een tafelgenoot die nog wel wat lust
Wat was er te doen op Ameland?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu twee keer een nachtwandeling naar het strand gehouden
Dat moet je niet denkenquote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Ik had voor vandaag een heleboel brand-acties gepland, maar ben toch nog met mn scriptie aan het kutten
Wilde vandaag de eerste versie inleveren maar ik lees m nu nog een keer door en hij slaat echt nergens op![]()
![]()
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had voor vandaag een heleboel brand-acties gepland, maar ben toch nog met mn scriptie aan het kutten
Wilde vandaag de eerste versie inleveren maar ik lees m nu nog een keer door en hij slaat echt nergens op![]()
![]()
Precies dit.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat moet je niet denkenGewoon inleveren, want dan kan je begeleider in elk geval zeggen of je een beetje goed bezig bent. Mijn ervaring is dat je op een gegeven moment gewoon te diep in de stof zit en geen objectieve kijk op je eigen werk kan hebben
quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dr. Denker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog een paar meer, maar vooral de rebussen zonder plaatjes vind ik moeilijk....heb al een paar keer de website met tips geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Denker is de kerstpuzzel van DvhN, zit elk jaar rond kerst in de krantquote:
Allesquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Maar zonder rebusjes snap ik het ook niet hoor
Ik zeg bieb!quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles
Ik ben op een gegeven moment maar gaan schrijven om in elk geval wat op papier te hebben, en datzelfde gebrabbel staat er eigenlijk nog precies zo![]()
Verder weet ik niet zeker of ik de eerste versie al wel in moet leveren omdat mn 'begeleider' ook had gezegd dat ie eerst een hoofdstuk na wilde kijken, zodat ik met het commentaar daarop aan de rest kon werken. Maar ik schrijf niet per hoofdstuk, dus alles ligt er nu al
Blegh.....
quote:
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....quote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienquote:
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....
Desnoods stuur ik toch maar het beste hoofdstuk eerst open dan maar op de knietjes bidden dat het goed is
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienHeb het mooi zelf kunnen betalen
En nu maar hopen dat ik echt het goede heb besteld
![]()
Heb ik met m'n stageverslag gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.![]()
Ik heb wel zelf m'n laptopsleeve besteld en nu is het nog afwachten of dat wel past.
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeekquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
Is hij op vakantie geweest? Of?quote:
Maar nu is het toch voltooid?quote:Op maandag 29 december 2008 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeek
Vast wel.quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef Etcetera het volgende:Nou ja, ik heb wel een programmaatje gebruikt (CPU Z ofzo) dat uitleest wat je allemaal hebt qua moederbord enzo
Dus denk dat het wel goedkomt.
Hij was in Almelo want hij heeft gisteren en vandaag meegedaan met een hike door Twente: 50 kilometer gelopen, en eigenlijk zouden ze buiten in een tentje slapenquote:
Hij is wel Soempigquote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik was op zoek naar een vrolijke tas. Echt overal zie ik alleen maar saaie kleuren, maar nu heb ik er eindelijk een:
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat ik hem mooi vind.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik zag hem en was gelijk verkocht.Alleen Sven stond er met een zuur gezicht naast.
![]()
![]()
Toch maar teruggezet, maar een week later toch weer langsgelopen. Toen vond Sven hem ook wel leuk, omdat hij vond dat het wel typisch mij was.
Ik weet nog wel een goede bank...quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
De rugleuning lijkt me te laagquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
Alweer denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Dan zou ik dat ook maar eens doen, heel soms moet je daar namelijk gewoon aan toegeven, anders duurt het veel langerquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
Fortis, IceSave?quote:Op maandag 29 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede bank...
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopenquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
quote:Op maandag 29 december 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke foto van Eli (mag vast van DaviniaHR en PhysicsRules):
[ afbeelding ]
Afgelopen week bij ons te gast voor het eten, Eli was moe dus moest in bed. Nu hebben wij natuurlijk de kinderkamer bijna af, alleen is het bedje nog op de "hoge" stand, en Eli vond het dus blijkbaar leuk om over de zijkant heen in slaap te vallen
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopen
quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
ik kijk wel naar het vuurwerk van anderen.
Als je toch iets leuks wilt hebben, koop dan de middelgrote potten die lichtkogels met effecten afschieten.quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
Niet zo gek veel, ik haal een beetje voor het idee en de lol van het zelf afsteken en voor de rest kijk ik wel naar ander vuurwerk. Waarschijnlijk een setje Romeinse kaarsen, misschien wat donderslagen en wat kleine pijltjes. Niet iets wat echt de moeite waard is dusquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
quote:
Gaat primaquote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed, met u?
ik had net hopjesvla met slagroom
Lekker gewerkt? want dat moest je vandaag toch? niet meer ziekjes?quote:
OKquote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was trouwens te lui om te zien dat pagina 5 er al was, dus heb PS niet gequote, maar een ieder die zich aangesproken voelt mag de vraag ook beantwoorden hoor
Kut...quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed, met u?
ik had net hopjesvla met slagroom
Sterkte dan, hopen dat het woensdag beter gaat iddquote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK
[..]
Kut...
Ik heb net een kopje tomatensoep en 2 boterhammen kaas op.
Maar het had net zo goed warme chocolademelk met 2 pannelappen kunnen zijn, mijn smaak is compleet verdwenen. Als die woensdagavond maar weer terug is, de eendenleverpaté wil ik toch echt wel proeven...
Ik gebruik msn nauwelijksquote:Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met mij gaat t ook lekker, vergeet alleen af en toe dat er ook nieuwe pagina's bijkomen
En MSN was kapot maar ik heb het weer gefixt!Tip: Niet de bèta versie van de nieuwe downloaden; die zuigt
W
Die moest bij de top2000 zeker?quote:
Ja werken ging wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker gewerkt? want dat moest je vandaag toch? niet meer ziekjes?
En met verse slagroom, niet uit een spuitbus
Yep...quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die moest bij de top2000 zeker?
10x is niet normaal nee, dat red ik nog niet eens als ik de hele dag bier drink volgens mijquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja werken ging wel lekkerik had vandaag de verantwoordelijkheid over sport dus heb weer heel wat bijgeleerd
ben nog steeds niet lekker. Ik was er van overtuigd dat ik blaasontsteking had omdat ik alle symptomen heb maar na een test bij de dokter blijk ik dat niet te hebben. Moest vandaag weer 10x naar de wcdat is toch niet normaal
Als je maar geen nierstenen hebt...quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja werken ging wel lekkerik had vandaag de verantwoordelijkheid over sport dus heb weer heel wat bijgeleerd
ben nog steeds niet lekker. Ik was er van overtuigd dat ik blaasontsteking had omdat ik alle symptomen heb maar na een test bij de dokter blijk ik dat niet te hebben. Moest vandaag weer 10x naar de wcdat is toch niet normaal
quote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef MaJo het volgende:
MM, wat naar dat je je zo rot voeltgoed uitrusten en hopelijk voel je je dan woensdag wat beter
PS, leuk dat je weer terugbenthoe is het met je buitenlandplannen?
Iehquote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar geen nierstenen hebt...
?quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hebeen mailtje gestuurd dat ik naar zijn town kom
ok, maar wanneer? want ik zou sms'en of bellen danquote:Op maandag 29 december 2008 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb aan mijneen e-mail gestuurd dat ik naar de plaats kom waar hij woont samen met BV en dat ie maar moet mailen of smsen als ie me wil zien of nog tips heeft...
Ik heb het heft in eigen hand genomen. Niks voor mij dus...
Het is dus meer een crush dan eenquote:Op maandag 29 december 2008 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb geen nummer
ja dat vraag ik me dus af... ben benieuwd, heb weinig hoop
Rustig, niemand in het bijzonder op het oog op dit momentquote:Op maandag 29 december 2008 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En hoe staat het met jou en deTM?
Bedankt voor het aanbod MaJo, maar ik ben inmiddels zover dat ik vooral commentaar van mijn begeleider wil hebben. Hij heeft alleen nog maar de opzet gelezen, dus er zal nog genoeg te herschrijven zijn als ik het terugkrijg vrees ikquote:Op maandag 29 december 2008 18:27 schreef MaJo het volgende:
En de trein vanaf amstel had ook weer vertragingmaar ik zit tenminste in de trein nu
LB, misschien een idee om je scriptie door een objectief iemand te laten lezen? Dan kom je misschien weer tot nieuwe inzichten
als je wil mag je het wel naar mij mailen. Inhoudelijk weet ik er waarschijnlijk niet veel van maar ik kan wel kijken of de structuur goed is en of het begrijpelijk is
wat is je onderwerp eigenlijk?
Kunstgeschiedenis is dan ook een heel coole studiequote:Op maandag 29 december 2008 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is echt een cool onderwerp
Ik was ff tv kijken, dus late reactiequote:Op maandag 29 december 2008 19:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en, bevalt die staat je?
You nasty...... dat weet ik nog nietquote:Op maandag 29 december 2008 20:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat wil je er dan mee doen als je klaar bent?
En ik ben ook nog eens zo romantisch geweest om mijn hart te volgen en me te specialiseren in Italiaanse kunst uit de middeleeuwen en renaissance.... dat is hier nauwelijksquote:Op maandag 29 december 2008 20:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja kunstgeschiedenis is natuurlijk een beperkt vakgebiedweinig ruimte...
quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sense een goede reden om in Italie te gaan wonen
Ik should het wel weten...quote:Op maandag 29 december 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik sense een goede reden om in Italie te gaan wonen
Italie lijkt me echt niks om te wonen idd, druktemakers die niks klaarspelenquote:Op maandag 29 december 2008 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vergis je niet, Italië is een heerlijk land om op vakantie te gaan, maar ik zou er niet lang kunnen wonen denk ik. Te toeristisch, te corrupt en bureaucratisch, en ook te ver van Nederland
Duitsland zou wel kunnen, die hebben prachtige collecties... OfLonden
Ja, het was vandaag prut op de lijn A'dam Zuid - Utrecht v.v.quote:Op maandag 29 december 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
Wat haat ik het ovbij station zuid aangekomen bleek er door een storing minder treinen te rijden. Daardoor viel de trein van 17.53 uit. Ik wachten op de volgende trein, valt die van 18.09 ook uit
voor niets 20 minuten staan koukleumen op het station
nu maar de metro naar amstel genomen en hopen dat ik daar een trein kan pakken...
quote:nervous as a turkey on Thanksgiving
Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.quote:Op maandag 29 december 2008 19:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zeker een crush. Maar dat vind ik dus een
En ik ga juist naar zijn stad toe, 2 jan....
Je moet het de jeugd niet te makkelijk makenquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.![]()
![]()
Maarre, je hebt z'n nummer niet. Waarom email je hem jouw nummer niet? Meestal krijg je dan wel het nummer van de ander.
Namens de AKQSC:quote:Op maandag 29 december 2008 22:27 schreef LadyBlack het volgende:
Oh schijt ik heb het gewoon gedaan![]()
![]()
Hallelujah praise the lord ik dacht dat deze dag nooit zou komen!!!!!!![]()
![]()
je moet me eens horen als de scriptie echt AF is![]()
![]()
als ie af isquote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Namens de AKQSC:
We zijn trots op je
quote:Op maandag 29 december 2008 22:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Namens de AKQSC:
We zijn trots op je
Maar het begin is erquote:Op maandag 29 december 2008 22:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kan nog wel even duren.....
Goeie tip.quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Endnote is een superhandig programma waarmee je al je gevonden literatuur in een database kunt bijhouden. In die database kun je ook je aantekeningen maken, zodat je alles netjes bij elkaar houdt
Ah, zoiets als Kladblok dus...quote:Op maandag 29 december 2008 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
Endnote is een superhandig programma waarmee je al je gevonden literatuur in een database kunt bijhouden. In die database kun je ook je aantekeningen maken, zodat je alles netjes bij elkaar houdt
Hm, van de week even naar kijken dan.quote:Op maandag 29 december 2008 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, kost maar iets van 12,50 en is te krijgen via o.a. de site van de RuG.
Ja dat heb ik dus gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 21:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Soms mis ik die tijd wel. Dat je zenuwachtig af moet wachten op bericht terug en dat je nog niet zeker weet wat de ander van je vindt.![]()
![]()
Maarre, je hebt z'n nummer niet. Waarom email je hem jouw nummer niet? Meestal krijg je dan wel het nummer van de ander.
Redelijk slaaptekort helpt mee, en weer in m'n eigen bed na twee nachten in een stapelbedquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
want?
Het was wel een okay stapelbed, maar het was echt koud in die kamer en ik lag in een slaapzak. Kou kwam ook omdat het tegen vijven was dat ik een poging ging doen om te slapen, daarvoor nog verstoppertje gespeeld om 4 uur in de nachtquote:
Ja, hoor. Netjes op tijd. Ik ga altijd, hoe dan ook. Bij ons kun je het gewoon niet maken om niet naar een tentamen te gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 07:30 schreef MaJo het volgende:
ben benieuwd of je naar je tentamen gegaan bent. Ervaring leert dat je het beste sowieso kunt gaan
quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Nee, ik was na vier uur slapen en een kop koffie al wakker en wel.quote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Alweer denk ik
Ik heb het gebruikt voor mijn stageverslagen. Ik weet hoe ik het moet gebruiken als ik het programma voor me heb, maar dat heb ik dus niet op mijn eigen pc. Ik typte mijn verslagen op de pc's in de labs waar ze al geïnstalleerd waren. Echt reuzehandig om referenties nog ergens tussen te proppen, dan hoef je niet handmatig alles te verschuiven.quote:
mogguhhh iarlquote:Op dinsdag 30 december 2008 06:47 schreef iamredleader het volgende:mogguh
@wyccie:netjes, goed gedaan
@Ofyles2:netjes, goed gepost
@ iedereen:koffietijd!
Wow dat klinkt tofquote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en het onderwerp is een veertiende-eeuwse grafkapel in Padua, waarvan de decoratie in opdracht is gegeven door een vrouw. In die tijd was dat heel bijzonder, zeker omdat haar echtgenoot nog in leven was.
Ik probeer aan de hand van andere grafmonumenten in de Veneto (de regio waar Padua in ligt) aan te tonen dat het een uniek voorbeeld is van vrouwelijk mecenaat en tegelijkertijd ook mooi past in de traditie van grafmonumenten in de Veneto.
Als een dokter denkt dat het verstandig is om nu langs te komen, dan zou ik dat toch niet zomaar in de wind slaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:45 schreef MaJo het volgende:
Moguh
bleh voel me nog steeds niet goednet de dokter gebeld en ze wilde eigenlijk dat ik meteen langs zou komen. Maar moet zo werken dus heb nu een afspraak voor morgen gemaakt. Hopelijk valt het mee...
Netjes wycquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik heb een tentamencijfer terug. Een 8. Woehoe!
Ach ja verder gaat het welquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als een dokter denkt dat het verstandig is om nu langs te komen, dan zou ik dat toch niet zomaar in de wind slaan
Jezelf ziekmelden op je werk is nooit leuk, dat snap ik ook wel. Ik meld mezelf ook pas ziek als ik echt m'n bed niet meer uitkomen kan ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja verder gaat het welHeb geen koorts ofzo. En vind het gewoon niet fijn om al in mijn eerste week ziek te zijn
Als het erger word dan geef ik het wel aan, maar nu gaat het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |