quote:Op zondag 28 december 2008 21:37 schreef MadMaster het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die komende week gewoon moeten werken?...
Verkapte zelfmedelijdenpost...
Heb jij dan Mecano-schaatsen of zoquote:Op maandag 29 december 2008 13:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Zo maar eens kijken of de ijsbaan geopend is
Kan ik m'n schaatsen ook weer eens in elkaar gaan zetten
Zoiets, er zitten nu onder elke schoen 5 wieltjesquote:Op maandag 29 december 2008 13:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb jij dan Mecano-schaatsen of zo
quote:Op maandag 29 december 2008 14:00 schreef Etcetera het volgende:
Wie kan mij helpen aan een tutorial hoe je een ezel maakt in Studio 3d Max? Ik kan het niet vindenen ik heb er 1 nodig
Ik ben nooit meer teruggebeld door RTL en ik ben dus geen donateur geworden...quote:Oh, MM, hier is geld heengegaanGeld Froger-actie komt niet bij klanten voedselbank
Thermostaat een graadje hoger zetten, warme sloffen aantrekken en warme chocomel makenquote:
De thermostaat staat op 19 graden en ik vertik het om hem overdag al hoger te zettenquote:Op maandag 29 december 2008 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Thermostaat een graadje hoger zetten, warme sloffen aantrekken en warme chocomel maken
19 is koud!quote:Op maandag 29 december 2008 14:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De thermostaat staat op 19 graden en ik vertik het om hem overdag al hoger te zettenIk ben gewoon niet geschikt om stil te zitten, dan bevries ik
Irish coffeequote:Op maandag 29 december 2008 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
Warme chocomel is wel een goed idee trouwensof cappuccino....
da's mooi, ben je per vandaag klaar.quote:Op maandag 29 december 2008 14:53 schreef Soempie het volgende:
Er staat geen opzegtermijn in m'n contract.
Lekker, geen suiker graagquote:Op maandag 29 december 2008 14:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]ook niet slecht.....
Maar cappuccino is on its way!
Inderdaad, maar dat is niet zo netjes naar de klanten toe. Dus morgen nog 1 keer werken en ze vertellen dat er een nieuwe komt.quote:Op maandag 29 december 2008 15:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's mooi, ben je per vandaag klaar.
Nee, dat kunnen mn tanden niet meer aan, ik drink m'n koffie al jaren zonder suiker en tegenwoordig zelfs de theequote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, juist wel suiker..... op het melkschuim en dat er dan eerst af snoepen met een lepetje![]()
Ja, het moment waarop ik mijn cliėnten ga vertellen dat ik stop, daar kan ik nu ook al tegenop zienquote:
Mijn tanden kunnen dit eigenlijk ook niet meer aan maar ik laat liever een glaasje cola staan dan mn melkschuim-met-suikerquote:Op maandag 29 december 2008 15:18 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen mn tanden niet meer aan, ik drink m'n koffie al jaren zonder suiker en tegenwoordig zelfs de thee
Ah, zulke mensen zijn altijd handig aan tafelquote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben er ook weer
De mosterdsoep was smakelijk. Net zoals vorig jaar de dagen na kerst op Ameland gezeten. Dit jaar veel meer van het eiland gezien dan vorig jaar, toen ik vooral bier heb gedronken en Weerwolven gespeeld. Nu twee keer een nachtwandeling naar het strand gehouden, waar ik overdag ook nog een keer heen ben gewandeld
Gisteravond echt een enorme lading vlees naar binnen gewerkt. Ik had zelf een spies besteld waar volgens de kaart ongeveer 500 gram vlees voor gebruikt werd. Maar andere mensen uit het gezelschap hadden spareribs besteld, die ze niet altijd opkregen. Daar heb ik dus ook maar bij geholpen
Nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Het was een uitje met de studentenvereniging. Je gaat naar Ameland en daar doe je min of meer waar je zin in hebt. Zo heb ik gewandeld, de amusementshal bezocht, spelletjes gedaan en natuurlijk ook het een en ander aan alcohol opquote:Op maandag 29 december 2008 15:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, zulke mensen zijn altijd handig aan tafel![]()
Ik krijg zelf bijna nooit mijn bord leeg maar voel me dan altijd een beetje schuldig naar het personeel toedus geef het graag aan een tafelgenoot die nog wel wat lust
Wat was er te doen op Ameland?
quote:Op maandag 29 december 2008 15:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu twee keer een nachtwandeling naar het strand gehouden
Dat moet je niet denkenquote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nice
Ik had voor vandaag een heleboel brand-acties gepland, maar ben toch nog met mn scriptie aan het kutten
Wilde vandaag de eerste versie inleveren maar ik lees m nu nog een keer door en hij slaat echt nergens op![]()
![]()
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had voor vandaag een heleboel brand-acties gepland, maar ben toch nog met mn scriptie aan het kutten
Wilde vandaag de eerste versie inleveren maar ik lees m nu nog een keer door en hij slaat echt nergens op![]()
![]()
Precies dit.quote:Op maandag 29 december 2008 15:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat moet je niet denkenGewoon inleveren, want dan kan je begeleider in elk geval zeggen of je een beetje goed bezig bent. Mijn ervaring is dat je op een gegeven moment gewoon te diep in de stof zit en geen objectieve kijk op je eigen werk kan hebben
quote:Op maandag 29 december 2008 15:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dr. Denker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er nog een paar meer, maar vooral de rebussen zonder plaatjes vind ik moeilijk....heb al een paar keer de website met tips geopend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Denker is de kerstpuzzel van DvhN, zit elk jaar rond kerst in de krantquote:
Allesquote:
Gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:40 schreef Etcetera het volgende:
Maar zonder rebusjes snap ik het ook niet hoor
Ik zeg bieb!quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles
Ik ben op een gegeven moment maar gaan schrijven om in elk geval wat op papier te hebben, en datzelfde gebrabbel staat er eigenlijk nog precies zo![]()
Verder weet ik niet zeker of ik de eerste versie al wel in moet leveren omdat mn 'begeleider' ook had gezegd dat ie eerst een hoofdstuk na wilde kijken, zodat ik met het commentaar daarop aan de rest kon werken. Maar ik schrijf niet per hoofdstuk, dus alles ligt er nu al
Blegh.....
quote:
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....quote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienquote:
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....
Desnoods stuur ik toch maar het beste hoofdstuk eerst open dan maar op de knietjes bidden dat het goed is
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienHeb het mooi zelf kunnen betalen
En nu maar hopen dat ik echt het goede heb besteld
![]()
Heb ik met m'n stageverslag gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.![]()
Ik heb wel zelf m'n laptopsleeve besteld en nu is het nog afwachten of dat wel past.
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeekquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
Is hij op vakantie geweest? Of?quote:
Maar nu is het toch voltooid?quote:Op maandag 29 december 2008 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeek
Vast wel.quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef Etcetera het volgende:Nou ja, ik heb wel een programmaatje gebruikt (CPU Z ofzo) dat uitleest wat je allemaal hebt qua moederbord enzo
Dus denk dat het wel goedkomt.
Hij was in Almelo want hij heeft gisteren en vandaag meegedaan met een hike door Twente: 50 kilometer gelopen, en eigenlijk zouden ze buiten in een tentje slapenquote:
Hij is wel Soempigquote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik was op zoek naar een vrolijke tas. Echt overal zie ik alleen maar saaie kleuren, maar nu heb ik er eindelijk een:
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat ik hem mooi vind.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik zag hem en was gelijk verkocht.Alleen Sven stond er met een zuur gezicht naast.
![]()
![]()
Toch maar teruggezet, maar een week later toch weer langsgelopen. Toen vond Sven hem ook wel leuk, omdat hij vond dat het wel typisch mij was.
Ik weet nog wel een goede bank...quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
De rugleuning lijkt me te laagquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
Alweer denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Dan zou ik dat ook maar eens doen, heel soms moet je daar namelijk gewoon aan toegeven, anders duurt het veel langerquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
Fortis, IceSave?quote:Op maandag 29 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede bank...
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopenquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
quote:Op maandag 29 december 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke foto van Eli (mag vast van DaviniaHR en PhysicsRules):
[ afbeelding ]
Afgelopen week bij ons te gast voor het eten, Eli was moe dus moest in bed. Nu hebben wij natuurlijk de kinderkamer bijna af, alleen is het bedje nog op de "hoge" stand, en Eli vond het dus blijkbaar leuk om over de zijkant heen in slaap te vallen
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopen
quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
ik kijk wel naar het vuurwerk van anderen.
Als je toch iets leuks wilt hebben, koop dan de middelgrote potten die lichtkogels met effecten afschieten.quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
Niet zo gek veel, ik haal een beetje voor het idee en de lol van het zelf afsteken en voor de rest kijk ik wel naar ander vuurwerk. Waarschijnlijk een setje Romeinse kaarsen, misschien wat donderslagen en wat kleine pijltjes. Niet iets wat echt de moeite waard is dusquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |