Redelijk slaaptekort helpt mee, en weer in m'n eigen bed na twee nachten in een stapelbedquote:Op maandag 29 december 2008 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
want?
Het was wel een okay stapelbed, maar het was echt koud in die kamer en ik lag in een slaapzak. Kou kwam ook omdat het tegen vijven was dat ik een poging ging doen om te slapen, daarvoor nog verstoppertje gespeeld om 4 uur in de nachtquote:
Ja, hoor. Netjes op tijd. Ik ga altijd, hoe dan ook. Bij ons kun je het gewoon niet maken om niet naar een tentamen te gaan.quote:Op maandag 29 december 2008 07:30 schreef MaJo het volgende:
ben benieuwd of je naar je tentamen gegaan bent. Ervaring leert dat je het beste sowieso kunt gaan
quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Nee, ik was na vier uur slapen en een kop koffie al wakker en wel.quote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Alweer denk ik
Ik heb het gebruikt voor mijn stageverslagen. Ik weet hoe ik het moet gebruiken als ik het programma voor me heb, maar dat heb ik dus niet op mijn eigen pc. Ik typte mijn verslagen op de pc's in de labs waar ze al geļnstalleerd waren. Echt reuzehandig om referenties nog ergens tussen te proppen, dan hoef je niet handmatig alles te verschuiven.quote:
mogguhhh iarlquote:Op dinsdag 30 december 2008 06:47 schreef iamredleader het volgende:mogguh
@wyccie:netjes, goed gedaan
@Ofyles2:netjes, goed gepost
@ iedereen:koffietijd!
Wow dat klinkt tofquote:Op maandag 29 december 2008 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en het onderwerp is een veertiende-eeuwse grafkapel in Padua, waarvan de decoratie in opdracht is gegeven door een vrouw. In die tijd was dat heel bijzonder, zeker omdat haar echtgenoot nog in leven was.
Ik probeer aan de hand van andere grafmonumenten in de Veneto (de regio waar Padua in ligt) aan te tonen dat het een uniek voorbeeld is van vrouwelijk mecenaat en tegelijkertijd ook mooi past in de traditie van grafmonumenten in de Veneto.
Als een dokter denkt dat het verstandig is om nu langs te komen, dan zou ik dat toch niet zomaar in de wind slaanquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:45 schreef MaJo het volgende:
Moguh
bleh voel me nog steeds niet goednet de dokter gebeld en ze wilde eigenlijk dat ik meteen langs zou komen. Maar moet zo werken dus heb nu een afspraak voor morgen gemaakt. Hopelijk valt het mee...
Netjes wycquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:53 schreef wyccie het volgende:
Trouwens, ik heb een tentamencijfer terug. Een 8. Woehoe!
Ach ja verder gaat het welquote:Op dinsdag 30 december 2008 08:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als een dokter denkt dat het verstandig is om nu langs te komen, dan zou ik dat toch niet zomaar in de wind slaan
Jezelf ziekmelden op je werk is nooit leuk, dat snap ik ook wel. Ik meld mezelf ook pas ziek als ik echt m'n bed niet meer uitkomen kan ofzo.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach ja verder gaat het welHeb geen koorts ofzo. En vind het gewoon niet fijn om al in mijn eerste week ziek te zijn
Als het erger word dan geef ik het wel aan, maar nu gaat het wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |