Ik zeg bieb!quote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?quote:Op maandag 29 december 2008 15:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alles
Ik ben op een gegeven moment maar gaan schrijven om in elk geval wat op papier te hebben, en datzelfde gebrabbel staat er eigenlijk nog precies zo![]()
Verder weet ik niet zeker of ik de eerste versie al wel in moet leveren omdat mn 'begeleider' ook had gezegd dat ie eerst een hoofdstuk na wilde kijken, zodat ik met het commentaar daarop aan de rest kon werken. Maar ik schrijf niet per hoofdstuk, dus alles ligt er nu al
Blegh.....
quote:
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....quote:Op maandag 29 december 2008 15:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kun je het niet aan iemand anders laten lezen, zodat diegene eerst het 'gebrabbel' na kan kijken?
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienquote:
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.quote:Op maandag 29 december 2008 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mja, ik ben het zelf nog maar even aan het doorkijken....
Desnoods stuur ik toch maar het beste hoofdstuk eerst open dan maar op de knietjes bidden dat het goed is
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.quote:Op maandag 29 december 2008 15:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ha! Ja van mezelf aan mezelf misschienHeb het mooi zelf kunnen betalen
En nu maar hopen dat ik echt het goede heb besteld
![]()
Heb ik met m'n stageverslag gedaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
quote:Op maandag 29 december 2008 15:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Sven regelt dat soort dingen hier gelukkig.![]()
Ik heb wel zelf m'n laptopsleeve besteld en nu is het nog afwachten of dat wel past.
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeekquote:Op maandag 29 december 2008 15:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zou net doen of ik gek was en gewoon de hele handel opsturen.
Is hij op vakantie geweest? Of?quote:
Maar nu is het toch voltooid?quote:Op maandag 29 december 2008 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zo denk ik er eigenlijk ook over, maar dat heb ik eerder gedaan he, en toen kreeg ik ijskoud een mailtje dat ie geen onvoltooide dingen nakeek
Vast wel.quote:Op maandag 29 december 2008 16:00 schreef Etcetera het volgende:Nou ja, ik heb wel een programmaatje gebruikt (CPU Z ofzo) dat uitleest wat je allemaal hebt qua moederbord enzo
Dus denk dat het wel goedkomt.
Hij was in Almelo want hij heeft gisteren en vandaag meegedaan met een hike door Twente: 50 kilometer gelopen, en eigenlijk zouden ze buiten in een tentje slapenquote:
Hij is wel Soempigquote:Op maandag 29 december 2008 16:26 schreef Soempie het volgende:
Ik was op zoek naar een vrolijke tas. Echt overal zie ik alleen maar saaie kleuren, maar nu heb ik er eindelijk een:
[ afbeelding ]
Zo lelijk dat ik hem mooi vind.
quote:
quote:Op maandag 29 december 2008 16:32 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik zag hem en was gelijk verkocht.Alleen Sven stond er met een zuur gezicht naast.
![]()
![]()
Toch maar teruggezet, maar een week later toch weer langsgelopen. Toen vond Sven hem ook wel leuk, omdat hij vond dat het wel typisch mij was.
Ik weet nog wel een goede bank...quote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
De rugleuning lijkt me te laagquote:Op maandag 29 december 2008 16:46 schreef Soempie het volgende:
Die bank zit voor geen meter trouwens.
Alweer denk ikquote:Op maandag 29 december 2008 15:42 schreef Soempie het volgende:
Ligt wyccie nog in bed denken jullie?
Dan zou ik dat ook maar eens doen, heel soms moet je daar namelijk gewoon aan toegeven, anders duurt het veel langerquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
Fortis, IceSave?quote:Op maandag 29 december 2008 16:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een goede bank...
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopenquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 29 december 2008 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Ben toch maar half verrot naar huis gegaan vanmiddag. En de komende dagen denk ik dat het qua werken ook niks meer wordt.
Om eerlijk te zijn, ik vind dat niet zo erg. Zeker niet als je bedenkt dat ik voor het eerst in 6 jaar iets heb wat op ziekte lijkt en ik me ook eens ziek kan melden...
quote:Op maandag 29 december 2008 16:51 schreef iamredleader het volgende:
Even een leuke foto van Eli (mag vast van DaviniaHR en PhysicsRules):
[ afbeelding ]
Afgelopen week bij ons te gast voor het eten, Eli was moe dus moest in bed. Nu hebben wij natuurlijk de kinderkamer bijna af, alleen is het bedje nog op de "hoge" stand, en Eli vond het dus blijkbaar leuk om over de zijkant heen in slaap te vallen
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?quote:Op maandag 29 december 2008 17:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ondertussen mijn geld ook terug. Nu kan ik heul veul vuurwerk kopen
quote:Op maandag 29 december 2008 17:38 schreef MadMaster het volgende:
ik kijk wel naar het vuurwerk van anderen.
Als je toch iets leuks wilt hebben, koop dan de middelgrote potten die lichtkogels met effecten afschieten.quote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
Niet zo gek veel, ik haal een beetje voor het idee en de lol van het zelf afsteken en voor de rest kijk ik wel naar ander vuurwerk. Waarschijnlijk een setje Romeinse kaarsen, misschien wat donderslagen en wat kleine pijltjes. Niet iets wat echt de moeite waard is dusquote:Op maandag 29 december 2008 17:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vuurwerk ga je morgen kopen?
Ik ben gevraagd om het vuurwerk voor ons feestje te kopen, maar ik kom meestal niet veel verder dan van die ritsen klappertjes en een doos met vuurpijlen
quote:
Gaat primaquote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed, met u?
ik had net hopjesvla met slagroom
Lekker gewerkt? want dat moest je vandaag toch? niet meer ziekjes?quote:
OKquote:Op maandag 29 december 2008 18:42 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik was trouwens te lui om te zien dat pagina 5 er al was, dus heb PS niet gequote, maar een ieder die zich aangesproken voelt mag de vraag ook beantwoorden hoor
Kut...quote:Op maandag 29 december 2008 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
Goed, met u?
ik had net hopjesvla met slagroom
Sterkte dan, hopen dat het woensdag beter gaat iddquote:Op maandag 29 december 2008 18:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK
[..]
Kut...
Ik heb net een kopje tomatensoep en 2 boterhammen kaas op.
Maar het had net zo goed warme chocolademelk met 2 pannelappen kunnen zijn, mijn smaak is compleet verdwenen. Als die woensdagavond maar weer terug is, de eendenleverpaté wil ik toch echt wel proeven...
Ik gebruik msn nauwelijksquote:Op maandag 29 december 2008 18:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Met mij gaat t ook lekker, vergeet alleen af en toe dat er ook nieuwe pagina's bijkomen
En MSN was kapot maar ik heb het weer gefixt!Tip: Niet de bèta versie van de nieuwe downloaden; die zuigt
W
Die moest bij de top2000 zeker?quote:
Ja werken ging wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2008 18:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Lekker gewerkt? want dat moest je vandaag toch? niet meer ziekjes?
En met verse slagroom, niet uit een spuitbus
Yep...quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die moest bij de top2000 zeker?
10x is niet normaal nee, dat red ik nog niet eens als ik de hele dag bier drink volgens mijquote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja werken ging wel lekkerik had vandaag de verantwoordelijkheid over sport dus heb weer heel wat bijgeleerd
ben nog steeds niet lekker. Ik was er van overtuigd dat ik blaasontsteking had omdat ik alle symptomen heb maar na een test bij de dokter blijk ik dat niet te hebben. Moest vandaag weer 10x naar de wcdat is toch niet normaal
Als je maar geen nierstenen hebt...quote:Op maandag 29 december 2008 18:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja werken ging wel lekkerik had vandaag de verantwoordelijkheid over sport dus heb weer heel wat bijgeleerd
ben nog steeds niet lekker. Ik was er van overtuigd dat ik blaasontsteking had omdat ik alle symptomen heb maar na een test bij de dokter blijk ik dat niet te hebben. Moest vandaag weer 10x naar de wcdat is toch niet normaal
quote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef MaJo het volgende:
MM, wat naar dat je je zo rot voeltgoed uitrusten en hopelijk voel je je dan woensdag wat beter
PS, leuk dat je weer terugbenthoe is het met je buitenlandplannen?
Iehquote:Op maandag 29 december 2008 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je maar geen nierstenen hebt...
?quote:Op maandag 29 december 2008 19:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hebeen mailtje gestuurd dat ik naar zijn town kom
ok, maar wanneer? want ik zou sms'en of bellen danquote:Op maandag 29 december 2008 19:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb aan mijneen e-mail gestuurd dat ik naar de plaats kom waar hij woont samen met BV en dat ie maar moet mailen of smsen als ie me wil zien of nog tips heeft...
Ik heb het heft in eigen hand genomen. Niks voor mij dus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |