excuse me.............quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:35 schreef wyccie het volgende:
LB, (Soempie,) Yuri, Etcie en Nesle komen uit het noorden. B.ertha, Sheep en ik uit (de buurt van) Nijmegen. De rest uit de randstad.
Schrijf dit even op.
Oh, en Tim kan ik niet onthouden: Leeuwarden of Enschede.
Mooi voornemenquote:Op zaterdag 27 december 2008 03:51 schreef Superfast het volgende:
Heerlijk die kou
Bedankt enquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, en goedemorgen.
Nem, veel plezier in het buitenland. Wel om een stempel voor in je paspoort vragen bij de grens.
Ja, een oude boerderij. Soemp en Wiebel hebben het ook gedaan met een aantal mensen begreep ikquote:Op zaterdag 27 december 2008 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
Fijne dagen Nem!!! Wel echt een heel cool plan om met zn allen lekker naar Belgiė te gaan. Jullie hadden gewoon een huisje gehuurd toch?
Moet je doen, is erg leukquote:Vrienden van mij zitten nu in Luxemburg, in een huisje met een saunaook al zo tof..... volgend jaar probeer ik ook zoiets te regelen
quote:Op zaterdag 27 december 2008 12:05 schreef LadyBlack het volgende:
10.000 woorden
Ik ga uit eten in januari![]()
![]()
Veel plezier, maar dat gaat wel lukken volgens mijquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga mijn laptop afsluiten en inpakken
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:44 schreef MadMaster het volgende:
En weer (zwaar verkouden/half ziek) terug van weggeweest...
Sorry, Den Bosch was het?quote:Op zaterdag 27 december 2008 02:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
excuse me.............
Hangt ervan af wat de definitie van de buurt van Nijmgen is maar ik kom NIET uit de Randstad.
Mwoah, laat ik het zo zeggen: Het gezelschap had van mij wat actiever mogen zijn. Nu zaten mw. MM en ik vaak te wachten op de rest die of nog op hun nest lagen of zo enorm langzaam waren met alles dat me dat flink begon te irriteren...quote:Op zaterdag 27 december 2008 16:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He MM,
Minder einde van het jaar. Kan het volgend jaar alleen maar beter gaan
En heb je/jullie je een beetje vermaakt bij het wegzijn?
Ik zou vandaag pas thuiskomen, maar we zijn gisterenmorgen al vertrokken, omdat ik donderdagavond al beroerd werd. Was gisteren dus al om 18.00 uur thuis...quote:Op zaterdag 27 december 2008 17:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]join the club....
Hoop dat je pas ziek werd op de terugweg?
Wat gingen jullie dan precies doen eigenlijk? Zaten jullie niet in een huisje?quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:14 schreef MadMaster het volgende:
Mwoah, laat ik het zo zeggen: Het gezelschap had van mij wat actiever mogen zijn. Nu zaten mw. MM en ik vaak te wachten op de rest die of nog op hun nest lagen of zo enorm langzaam waren met alles dat me dat flink begon te irriteren...
We zaten inderdaad in een huisje, dat bleek 15 minuten vanaf het dichtstbijzijnde dorp te liggen in de bergen met verschrikkelijke kronkelige en smalle weggetjes er naar toe. Als je een tegenligger tegenkwam kon je achteruit (of de ander natuurlijk)...quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat gingen jullie dan precies doen eigenlijk? Zaten jullie niet in een huisje?
Ik ben ook van de actieve vakanties. Zo zonde om in je nest te blijven als je in een nieuwe stad bent en er zo veel te zien en doen is.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb boerenkoolstamppot met boerenkool die nog goed was tot eergisteren. En knakworstjes.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 18:36 schreef wyccie het volgende:
Ja, bankhangen kan ik het beste thuis doen natuurlijk. Jammer.
Hebben jullie aan kerstcadeautjes gedaan?
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 27 december 2008 18:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, Den Bosch was het?
En LB, horecawerk vind ik ook niks. Dan ga ik nog liever in de kas werken.![]()
Ik had vorige week vrijdag boodschappen gedaan voor de kerstdagen, daarbij niet gelet op de datum.quote:Op zaterdag 27 december 2008 19:12 schreef TradeMarkie het volgende:
@Wyccie, loop jij gewoon op achter met je eten? gister zat je ook al aan eten van eergister toch?
Dan ben je economisch verantwoord bezigquote:Op zaterdag 27 december 2008 19:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had vorige week vrijdag boodschappen gedaan voor de kerstdagen, daarbij niet gelet op de datum.![]()
Omdat ik aan het besparen ben, wilde ik het niet weggooien. De andijvie was tot de 23e houdbaar, de boerenkool tot de 24e. Hee, dat zijn zelfs drie dagen!
Wat vreemd, ik had de stamppotten voor de kerstdagen gekocht, maar wat heb ik donderdag dan gegeten.
Wat ik zojuist beschreef.quote:
En dan heb ik ook nog een ongelukkige TT gebruikt.quote:Op zondag 28 december 2008 01:05 schreef wyccie het volgende:
Oh, te moeilijke vraag. Is het ook niet te doen met wat hints erbij? Desnoods in rebus-vorm.
Ik overweeg ook echt te stoppen met bijtitels, voortaan doe ik het sec.quote:Op zondag 28 december 2008 01:35 schreef wyccie het volgende:
Ik vind die bijtitels van de AKQ echt irritant, het lijkt te veel op AKQSC.
Bah, nu kan ik niet meer slapen.
Nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op zondag 28 december 2008 02:24 schreef Etcetera het volgende:
Hele avond/nacht WAR gespeeldBen nu wel beetje gaar
Moest iets met iDeal betalen en dat ging de eerste keer mis
Terwijl het zo foolproof is
Nog eentje in de categorie "herkenbare muziek":quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
De muziek(van Philip Glass, welbekend) in dit stukje is echt mooi
Nu moet ik het nog vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |