- klerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Wat neem je allemaal mee naar België?
Ja we gaan met de auto. Wat tot gevolg heeft dat we ook extreem veel luxedingen mee gaan nemen zoals daar zijn hebben te bennen wezen: een Wii en een goede stereoquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:14 schreef wyccie het volgende:
Als jullie met de auto gaan is dat best te doen toch? Zo niet, laat dan iemand anders ook een pan dragen.
Voor je theedrinkprobleem: rietje. Maar pas op, dan kan je thee nog te heet zijn.
Hetzelfde zoals elk jaar, gewoon bij mijn moeder op bezoek. Dan heb ik dat ook weer gehad en kan ik weer een paar maanden wegblijven.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:20 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ga jij eigenlijk doen met O&N?
Je hebt het niet echt op met je moeder he geloof ik?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hetzelfde zoals elk jaar, gewoon bij mijn moeder op bezoek. Dan heb ik dat ook weer gehad en kan ik weer een paar maanden wegblijven.
Ik hoop zo keihard dat ze dat niet hebbenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef wyccie het volgende:
Hebben jullie Singstar?
Nee, ook dan niet. Want als ik op O&N 3 uur moet luisteren naar mensen die niet kunnen zingen terwijl er goede muziek gedraaid kan worden, dan word ik gekquote:Dat lijkt me wel heel leuk om te doen. En in zo'n huisje in de Ardennen is het toch minder erg dan wanneer je thuis de volgende dag je buren weer tegenkomt.
Haha, valt wel mee. We hebben inderdaad geen hechte band, ik ga er vooral heen omdat mijn zusje haar zelden bezoekt en omdat ik haar administratie moet regelen. Het is geen zware taak, maar het is wel min of meer een verplichting.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Je hebt het niet echt op met je moeder he geloof ik?
Dat het altijd zo'n zware taak lijkt.
Denk je niet dat jullie zo zat zullen zijn dat het niets meer uitmaakt of iemand vals zingt of niet? Ik namelijk wel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop zo keihard dat ze dat niet hebben
Nee, ook dan niet. Want als ik op O&N 3 uur moet luisteren naar mensen die niet kunnen zingen terwijl er goede muziek gedraaid kan worden, dan word ik gek
Kijk, als er met een groepje meezongen wordt op één of andere klassieker dan hoort dat er bij. Maar als de hele groep aandacht naar één valse kat gaat zitten luisteren, dan houdt het voor mij echt op
En je houdt niet van verplichtingen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, valt wel mee. We hebben inderdaad geen hechte band, ik ga er vooral heen omdat mijn zusje haar zelden bezoekt en omdat ik haar administratie moet regelen. Het is geen zware taak, maar het is wel min of meer een verplichting.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
En je houdt niet van verplichtingen?
Dat deed ik ook niet en daarom hield ik ook niet van school
Ik zing ook niet zuiver. Maar ik ga dan ook niet met een microfoon in mijn handen staan terwijl de rest luistertquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Denk je niet dat jullie zo zat zullen zijn dat het niets meer uitmaakt of iemand vals zingt of niet? Ik namelijk wel.
Dat ik kan ik me dan wel weer voorstellenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Het is ook omdat het best wel een eindje reizen is, en ik gewoon weinig tijd heb. Als je elk weekend werkt en alleen de zondag vrij hebt wil je gewoon lekker thuis zijn en niet een paar uur gaan treinen en formulieren invullen.
Hehe ja in mijn eentje zing ik welquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:43 schreef wyccie het volgende:
Ik zing dus ontzettend vals en heb een hekel aan zulke dingen (alle aandacht op jou gericht), maar ik denk dat ik zelfs met mijn nuchtere kop er de humor wel van inzie en gewoon meedoe.
Of eerst thuis in mijn eentje heel goed oefenen.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:53 schreef wyccie het volgende:
Gek, ik zing nu mee met Over the Rainbow. Komt er op tv ook de reclame met dat liedje.
Gisteren schreef ik ook al 'emotie' en net op datzelfde moment werd dat gezegd op tv.
Wehehe dan "moet" het tochquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Neem eens iets op, dan beoordeel ik dat wel.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 22:59 schreef Nembrionic het volgende:
Wehehe dan "moet" het toch
En als je denkt dat ik daar in trap dan heb je het goed mis
Twilight Zone ken je helemaal niet?quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Twilight Zone ken ik niet. Dacht dat het iets Twin Peaksachtigs was, maar nee dus.
Is dat spaceship-gedoe typisch Twilight Zone? Was het ook echt zwart-wit? Dan ken ik het dus echt niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef Nembrionic het volgende:
Twilight Zone ken je helemaal niet?
De "nieuwe heb ik vroeger veel gekeken. Maar vorig jaar de oude een hoop gekeken via Youtube. Echt geweldig. Daar zijn zoveel programma/film ideeen vandaan gekomen
Dat stond in de 'more info'-balk ernaast.quote:Ik heb de muziek gevonden trouwens. Het is de muziek voor een Draculafilm.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ga de laptop maar eens 'even' formatteren en opnieuw instellen e.d....
Typisch Twilight Zone is absurde verhalen. Zoals een man die een glazen stolp komt brengen bij een echtpaar dat het zwaar heeft. In de stolp zit een knop. Als ze op de knop drukken hebben ze 100.000 dollars maar gaat er een totaal vreemde dood. En dan zie je dus in die aflevering hoe ze afwegen om het wel of niet te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat spaceship-gedoe typisch Twilight Zone? Was het ook echt zwart-wit? Dan ken ik het dus echt niet.
Ja maar niet welk nummer. Dus ik heb alles maar gedownloadquote:Dat stond in de 'more info'-balk ernaast.
Ja dat duurt nooit "even"quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou, nú doet ie het weerWat een drama was dat zeg
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah ja, dat had je eens verteld. Of het was iemand anders.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
Typisch Twilight Zone is absurde verhalen. Zoals een man die een glazen stolp komt brengen bij een echtpaar dat het zwaar heeft. In de stolp zit een knop. Als ze op de knop drukken hebben ze 100.000 dollars maar gaat er een totaal vreemde dood. En dan zie je dus in die aflevering hoe ze afwegen om het wel of niet te doen.
Natuurlijkquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah ja, dat had je eens verteld. Of het was iemand anders.
Lijkt me wel gaaf. Ik heb alleen geen zin om series te gaan kijken op de pc.![]()
Is de serie ook op dvd te krijgen?
Kinderen snaaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:31 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zeg, Enge Clown. Wat moet jij in België?
Zal wel meevallen, ik heb een brede algemene ontwikkeling. Wat ik niet ken van Twilight Zone compenseer ik met andere dingen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:33 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- trouwens, als je TW niet kent, dan heb je best wel wat grappen gemist de afgelopen jaren in menigeen films en komedies
Ik bedoel dat het intro geluidje echt enorm vaak misbruikt isquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, ik heb een brede algemene ontwikkeling. Wat ik niet ken van Twilight Zone compenseer ik met andere dingen.
Yupquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:48 schreef wyccie het volgende:
Het intro-deuntje ken ik wel ja.
In 'Living Doll' zit ook Telly Savalas.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Maar, maar! Ik heb niks met Groningen te maken. Tim is van Enschde naar Leeuwarden verhuisd of andersom.
Waar woont WG? Ook ergens in het westen toch?
Yuri is Assen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Van Enschede naar Leeuwarden inderdaad. WG heeft een keer een meeting gehad met PS op zijn school in Leiden, dus die zal daar ergens in de buurt wonen. LB woont in Groningen, Ets in de provincie (maar niet in Groningen zelf), Yuri en Nes in Drenthe (maar weet niet precies waar)
Als je wat tijd over hebt, mag je wel koffie bier komen drinken bij ons. Wij wonen grofweg gezien bij wyccie rechtsaf en dan alsmaar rechtdoor.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kinderen snaaien natuurlijk.
en O&N vieren
Dan ram je een boom.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als je wat tijd over hebt, mag je wel koffie bier komen drinken bij ons. Wij wonen grofweg gezien bij wyccie rechtsaf en dan alsmaar rechtdoor.
Grofweg gezien weet ik niet waar Wyccie woont en we zijn grofweg met 8 mensen. Dus dat zou een flinke pot koffie wordenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Als je wat tijd over hebt, mag je wel koffie bier komen drinken bij ons. Wij wonen grofweg gezien bij wyccie rechtsaf en dan alsmaar rechtdoor.
Ach, je hebt een paar dagen leuk kunnen puzzelenquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |