ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig, vandaag is het echt rustig op werk
Iemand nog een verse bak?
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook maar even een kleinigheidje voor mezelf gekocht voor kerst.
Een nieuwe laptop![]()
Dus nu live vanuit de woonkamer
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
PS. Hoe is het met jou?
En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
@ TM dat noem ik geen kleinigheidje.
Dat is ook niet verkeerd, ik ga m'n pa maar verblijden met mijn oude monitor, krijgt hij een upgrade van 15 naar 17quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doen
quote:
We hebben hier minicakejes van de appie en die kan je dan 20 sec. in de magnetron zetten en dan zijn ze lekker zacht en warmquote:En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
dat is 24-9quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
15", hoe ziet dat er ook alweer uit? Dat is toch die laptop afmeting?
Nog niet bekend, hangt af van waar ik word aangenomenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke uni ging het ook alweer worden?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gezeik met mijn aanmeldingen voor de universiteiten, maar verder goed
Met jou ook?
Ik moet véél regelen en schrijven en mijn test scores vallen erg tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoezo gezeik? Wat lukt er niet?
Dan heb je em in 2010 op z'n vroegst... dat moet sneller kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar aan de andere kant, voor die test worden de kinderen daar op zomerkampen gestuurd enzo om zich voor te bereiden en ik had maar anderhalve week... Dus tja
Jepquote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |