quote:
Hoi Plassiequote:
Ach, weet ik veel van dat soort dingen... ik kon wel inloggen, kon m'n MyAT bekijken, zat zelfs pagina 6 van het vorige SC topic te lezen, had een berichtje getyped en toen ik op "invoeren" drukte kreeg ik een vage foutmelding. Morgen kijk ik er wel naarquote:Op woensdag 24 december 2008 08:49 schreef Nembrionic het volgende:
Misschien ondersteunt je abonnement het niet of staan je gprs-instellingen niet goed
Ook goedemorgen natuurlijk
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef iamredleader het volgende:
226. (-2) 06573 (+13) iamredleader![]()
Ja dat was in Dubai volgens mijquote:
Er ies er één waar er een lijk op een deur ligt die wordt weggedragen. Dan zie je dat die persoon nog gewoon z'n pen vasthoud.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:26 schreef Soempie het volgende:
Wel heel mooie foto's zeg. Sommige ook wel heel
Goedemorgen.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dank je wel.
Zo vandaag thuiswerkdag(je). Halve dag vrijgenomen en besloten geen zin te hebben om 2 keer drie kwartier in de auto te zitten voor 4 uur werk.
Dus eindelijk een keer goede koffie op het werk![]()
Goedemorgen iedereen
ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:46 schreef iamredleader het volgende:
Gelukkig, vandaag is het echt rustig op werk
Iemand nog een verse bak?
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb net ook maar even een kleinigheidje voor mezelf gekocht voor kerst.
Een nieuwe laptop![]()
Dus nu live vanuit de woonkamer
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Soempie het volgende:
PS. Hoe is het met jou?
En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
@ TM dat noem ik geen kleinigheidje.
Dat is ook niet verkeerd, ik ga m'n pa maar verblijden met mijn oude monitor, krijgt hij een upgrade van 15 naar 17quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
zo denk ik dat ik mezelf een 24",monitor cadeau ga doen
quote:
We hebben hier minicakejes van de appie en die kan je dan 20 sec. in de magnetron zetten en dan zijn ze lekker zacht en warmquote:En ja, chocolademuffins. Heel kleintjes.![]()
dat is 24-9quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
15", hoe ziet dat er ook alweer uit? Dat is toch die laptop afmeting?
Nog niet bekend, hangt af van waar ik word aangenomenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Welke uni ging het ook alweer worden?
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Gezeik met mijn aanmeldingen voor de universiteiten, maar verder goed
Met jou ook?
Ik moet véél regelen en schrijven en mijn test scores vallen erg tegenquote:Op woensdag 24 december 2008 12:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Hoezo gezeik? Wat lukt er niet?
Dan heb je em in 2010 op z'n vroegst... dat moet sneller kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zet wel even. Ik ga volgend jaar toch voorstellen om volgend jaar een espressomachine om m'n werk neer te zetten.
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar aan de andere kant, voor die test worden de kinderen daar op zomerkampen gestuurd enzo om zich voor te bereiden en ik had maar anderhalve week... Dus tja
Jepquote:Op woensdag 24 december 2008 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze daar dan rekening mee. Moet je ook een motivatie schrijven?
a) Dit is evilquote:Op woensdag 24 december 2008 13:22 schreef iamredleader het volgende:
Zeg Tim, heb je m'n sig toevallig gezien?
Idd, zoveel keer lekkerder dan koudequote:
A1) je hebt gelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 13:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
a) Dit is evil
b) Om dat te kunne posten moest je eerst zelf bedenken wat er in je sig staat, dus jij hebt ook verloren
Zelf weten, hoe vaak wil je verliezen? Want elke keer als je het zegt verlies je zelf ookquote:Op woensdag 24 december 2008 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
A1) je hebt gelijk![]()
A2) je hebt gelijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe vaak zal ik het nog zeggen?
Ach, ik heb toch verloren, dus wat boeit hetquote:Op woensdag 24 december 2008 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zelf weten, hoe vaak wil je verliezen? Want elke keer als je het zegt verlies je zelf ook
Yep, live vanaf de vliegbasis.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 live vanuit de kazerne?
Al een arreslee gespot op de radar?quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Al een arreslee gespot op de radar?
maakt niets uit. Zo lang rudolf zijn rode neus niet uitschakeld, ziet iedereen ze.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
de Kerstman vliegt onder de radardat weet je toch
Terecht, ik probeer Antoinette Hertsenberg ook te vermijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:56 schreef Etcetera het volgende:
de Kerstman vliegt onder de radardat weet je toch
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
maakt niets uit. Zo lang rudolf zijn rode neus niet uitschakeld, ziet iedereen ze.
Ik mag niet eens kerst vieren dit jaar, dus daar zit ik niet echt mee.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaar
* vastlegt *quote:Op woensdag 24 december 2008 13:59 schreef Etcetera het volgende:
Dan vind ik dat je wel wat liever mag doen tegen de kerstman. Geen pakjes voor jouw dit jaar
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja dan kan je wel een taalfout vastleggen, maar merk dan ook op dat Etsie een keer zinnen begint met hoofdletters!
Dat vind ik wel een beetje sneu. Is er niet eens iets extra's in de eethal?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik mag niet eens kerst vieren dit jaar, dus daar zit ik niet echt mee.
We krijgen het eten aangeleverd is warmhoud boxen. Misschien iets extra's erbij?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje sneu. Is er niet eens iets extra's in de eethal?
Ik vraag me af wat je hebt opgeblazenquote:
Want die slee ziet er nog best heel uitquote:Op woensdag 24 december 2008 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
En dit is een foto van de gevonden restanten.
[ afbeelding ]
Ik mis wel de rendieren...... Misschien heeft de raket de neus van Rudolf geraakt?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Want die slee ziet er nog best heel uit
Nee, Eindhoven.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
welke luchtmachtbasis? Gilze Rijen?
Alle transport vliegtuigen staan daar. (bijna) alle militaire vracht en pasagier vluchten vertrekken van EHV.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Daar staat toch alleen zo'n vliegend tankstation?
Vlak bij het Campzoneterrein geloof ikquote:
Dat was bij Best?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vlak bij het Campzoneterrein geloof ik
Ik heb daar zoveel vliegtuigen horen/zien landen/opstijgen, dat moet wel vlak bij de basis zijn geweestquote:
Dan zal het idd Best of Oirschot zijn geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb daar zoveel vliegtuigen horen/zien landen/opstijgen, dat moet wel vlak bij de basis zijn geweest
Dan is het zeker vliegbasis eindhoven geweest.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Oirschot![]()
Oh wacht, dat is zeker niet vliegbasis Eindhoven dan? Ah well, who cares
EMP is Electro Magnetische Puls en zorgt er voor dat alle electronica binnen het bereik van de zender/bom kapot gaat.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:24 schreef Etcetera het volgende:
Wat is EMP apparatuur? Ik zou eerlijk gezegd niet weten wanneer het is, als ik naar Campzone.nl ga zie ik een countdown (7 dagen) naar de opening van de inschrijvingen. Maar naar ervaringen van voorgaande jaren: eind juli/begin augustus.
Mits we weer in Oirschot zitten, want ik heb geruchten gehoord
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan is het zeker vliegbasis eindhoven geweest.
Wanneer is het weer. We willen nog een langdurige test gaan houden met EMP apparatuur.
Hell on Earth!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's ongeveer het ergste wat ze kan overkomen
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
EMP is Electro Magnetische Puls en zorgt er voor dat alle electronica binnen het bereik van de zender/bom kapot gaat.
Ik ga niet elke afkorting onthoudenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
EMP komt in genoeg spellen voor Ets, je had het kunnen weten!
Je hoeft ook niet te onthouden wat het betekent, als je maar weet wat het doetquote:Op woensdag 24 december 2008 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat je dan beter alle manschappen kunt gaan oproepen, want boze lanners zijn geen lieve mensen
[..]
Ik ga niet elke afkorting onthouden
en je hebt ook nog NTSC meen ik. En het verschil zit 'm in het aantal beeldlijnen per seconden oid. Ja dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet te onthouden wat het betekent, als je maar weet wat het doet. Zo heb ik geen idee waar PAL voor staat, maar ik weet dat het een systeem voor het doorgeven van televisiesignalen is in Europa (en dat Fransen eikels zijn en zonodig SECAM moesten hebben)
NTSC heeft een hogere refreshrate, PAL een hogere resolutie. PAL beeld ziet er dus beter uit, maar NTSC loopt soepeler.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
en je hebt ook nog NTSC meen ik. En het verschil zit 'm in het aantal beeldlijnen per seconden oid. Ja dat weet ik dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |