quote:
Die twee kende ik echt nog niet. Die van Boney M wel trouwens, en ik heb eerder ook een stukje van een disco-kerst-cd gehoordquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Als koning van de slechte smaak valt het me toch van je tegen dat je die nog niet kende
Bruce Willis zingt trouwens ook he
quote:
Ik wil hem best nog even volspammen voor het einde van het jaar hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lunch-time
Tevens
En zou dit het laatste topic van het jaar worden?
Die film is echt megaoud en heb ik vroeger als kind een aantal keren gezien. Echt cool.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu The flight of the navigator aan het kijken. Een Disney-film over een joch dat acht jaar 'verdwenen' is (4 zonne-uren weggeweest naar een andere planeet) en nu in een ruimteschip zit.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een 'gezellig' boek uitgekozen: 'Hitler: de aanslagen'
Ik ook niet. Afvallen hoeft niet, stoppen met roken hoeft niet. Wat voor standaardvoornemens zijn er nog meer?quote:
Ik kende het nog niet. Mijn jeugdkerstfilms: Home Alone (kutkind) en Gremlins (Gizmoquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die film is echt megaoud en heb ik vroeger als kind een aantal keren gezien. Echt cool.
Meer vrije tijd nemen, minder sikkeneuren, meer leuke dingen doen en meer jezelf verwennenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ook niet. Afvallen hoeft niet, stoppen met roken hoeft niet. Wat voor standaardvoornemens zijn er nog meer?
Ja voor mij ook hoorquote:Ik kende het nog niet. Mijn jeugdkerstfilms: Home Alone (kutkind) en Gremlins (Gizmo).
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nu prima. Heb namelijk pas de universiteitsbieb (na twee studies) ontdekt.
Ach soms duurt dat evenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nu prima. Heb namelijk pas de universiteitsbieb (na twee studies) ontdekt.
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef wyccie het volgende:
Shit, stiekem toch wel een voornemen. Sparen, hè. Misschien toch maar een betere bijbaan zoeken.
Iemand een tip?
Betaalt dat zo goed dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh verkeerde Santa ClauseIk dacht die met Tim Allen
[..]
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet weten
Nee, het gaat juist over mensen die geprobeerd hebben om hem uit te roeien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Voel je je zo kut en eenzaam met kerst dat je inspiratie aan het opdoen bent om de mensheid uit te roeien?
Dat had ik een paar jaar geleden ook. Er is maar weinig dat je eraan kunt doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist over mensen die geprobeerd hebben om hem uit te roeien.
Al moet ik zeggen dat ik van kerst best depressief kan worden, vooral die gemaakte gezelligheid en al die liedjes in de weken ervoor.
Heel weinig, dus op een gegeven moment moet je er maar in berustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik een paar jaar geleden ook. Er is maar weinig dat je eraan kunt doen
Juistquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heel weinig, dus op een gegeven moment moet je er maar in berusten
Daar ben ik niet geschikt voor. Vind het echt kut om mensen lastig te vallen tijdens etenstijd om ze een hypotheek aan te smeren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet weten
Je kunt ook helpdesken hequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geschikt voor. Vind het echt kut om mensen lastig te vallen tijdens etenstijd om ze een hypotheek aan te smeren.
Je er zo min mogelijk van aantrekken werkt het best. Als je door de straat rijdt/fiets/loopt en kerstbomen in huiskamers ziet, niet negatief gaan denken, maar er juist een neutraal spelletje van maken: tellen hoeveel huishoudens wel een boom hebben en hoeveel huizen totaal geen lichtjes etc. hebben. Pas wel op dat je niemand aanrijdt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik van kerst best depressief kan worden, vooral die gemaakte gezelligheid en al die liedjes in de weken ervoor.
Oh ja, moet je eerst in training, toch? Op zich is dat geen slecht idee, ik ken iemand die dat bij een bank doet. Weet alleen niet of ik dat ook echt leuk ga vinden, minstens zo belangrijk als een goed salaris.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:19 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt ook helpdesken heWordt je gebeld. Maar ik denk niet dat ik het zou kunnen, inbound of outbound, dus ik heb er geen oordeel over
Doe ik al, en waar ik werk verdient het echt triest weinig.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Tja, denk dat je toch al gauw op werken in winkels uitkomt.
Ik fietst bijna nooitquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je er zo min mogelijk van aantrekken werkt het best. Als je door de straat rijdt/fiets/loopt en kerstbomen in huiskamers ziet, niet negatief gaan denken, maar er juist een neutraal spelletje van maken: tellen hoeveel huishoudens wel een boom hebben en hoeveel huizen totaal geen lichtjes etc. hebben. Pas wel op dat je niemand aanrijdt.Ik tel ook vaak het aantal vlaggen op Koninginnedag.
En niet aan kerst denken als een feest dat gezellig moet zijn, maar beschouw het gewoon als twee extra dagen vrij, eindelijk tijd om dat ene te doen wat al zo lang staat te wachten, of bijkletsen met vrienden.
Jaquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:31 schreef wyccie het volgende:
Hmmm...ik postte net nog iets, maar waarschijnlijk heb ik op MyAT geklikt in plaats van Invoeren.
Nem, weet jij een leuk restaurantje in R'dam centrum?
Goede vraag.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
Ja
Heb je een budget of speciale wensen?
Ik tot enkele maanden geleden ook niet en het is echt heel erg lekkerquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:46 schreef wyccie het volgende:
Ik heb nog nooit Tapas gehad! Misschien wordt dat de lunch.
Boijmansquote:Heb je nog een idee voor iets leuks om te doen in Rotterdam? Het liefst binnen, want het is koud.
Dat moet ik niet hebben. Ik wil wel echt werken voor mijn geld.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb eerder bij een helpdesk gewerkt (zelfde als Neleos, maar andere afdeling) en vond het daar prima uit te houden. Sterker nog: nu heb ik weer werk bij een klantcontactcenter, maar nu niet aan de telefoon
Verdient het goed? Volgens mij beter dan werk in de supermarkt. En eigenlijk hoef je alleen maar te zitten en een beetje om je heen te kijken. Af en toe krijg je een vervelende klant, maar daar moet je je niet al te veel van aantrekken
Dan moet je in de kassen gaan werken. Dan werkt je goed en het verdient ook prima.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet ik niet hebben. Ik wil wel echt werken voor mijn geld.
Dat moet wel een hé-le grote printer zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De driver voor de printer wilde niet installeren omdat er te weinig ruimte was op C:. Er was nodig: 704 MB
Het is wel werken, als je er nog niet zo lang werkt moet je nog veel opzoeken. Maar na een tijdje weet je de standaardsituaties wel en kan je ondertussen uit het raam kijkenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat moet ik niet hebben. Ik wil wel echt werken voor mijn geld.
Hier in Nijmegen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je in de kassen gaan werken. Dan werkt je goed en het verdient ook prima.
En het gaat nu al mis omdat er een probleem is met een bestand.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet wel een hé-le grote printer zijn
Ik dacht dat je in Groningen zatquote:
Kun je de driver niet gewoon los downloaden?quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En het gaat nu al mis omdat er een probleem is met een bestand.
De printer is niet zo heel groot, maar er zit zo'n idiote suite bij die je waarschuwt wanneer de inkt bijna op is en zo. Zonder dat is het niet te installeren, maar eenmaal geïnstalleerd kan je het weer weg smijten en werkt het prima
Dit is al de basic driver.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je de driver niet gewoon los downloaden?
Ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 26 december 2008 18:39 schreef wyccie het volgende:
Eet smakelijk.
oh ja, even duimen dat ik niet ziek word. De andijvie was goed tot eergisteren.![]()
Zhe-devil is gewoonweg een enorm labiel mens.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:26 schreef wyccie het volgende:
Niet meer ziek dus.Ik ben bezig met mijn tweede bord andijviestamppot met spekjes.
Weet iemand hier of die zhe-devil de kloon is van viswijfje? En is viswijfje ook weer een kloon? Ik hoop op twee keer ja. Ik wil niet geloven dat iemand zo stom kan zijn.
Niet alleen labiel, ook best wel uhm....simpel.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:35 schreef Nembrionic het volgende:
Zhe-devil is gewoonweg een enorm labiel mens.
En viswijfje is inderdaad een kloon.
Ja dat kan wel kloppenquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet alleen labiel, ook best wel uhm....simpel.
Geen specifiek topic, al haar reacties zijn van het niveau amoebe.quote:Op vrijdag 26 december 2008 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ja dat kan wel kloppen
Linkje toevallig naar waarom jij het denkt?
Beide al gezien.quote:The Night Before Christmas is weer bezig op Net5 en daarna krijgen we The Corpse Bride
Ik kwam erop door Dat eten ulkquote:Op vrijdag 26 december 2008 19:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waar is ze nu weer aan het posten?
Nou, dan had je het toch slechter kunnen treffenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:06 schreef wyccie het volgende:
Gelijk depressief omdat ik niet in dit topic kan posten, want er is in het afgelopen jaar echt niks gebeurt.
Hoe was je 2008?
Whehehe dagboekpostquote:Maar toen dacht ik, zo erg is het nog niet met me gesteld: Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Hong Kong.quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:15 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, je bent naar Japan geweest. Hoezo "niets gebeurt"?
Volgens mij heb ik die Groningenvergissing vaker gemaaktquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hong Kong.
Net ook al Nijmegen met Groningen verwart.
Let eens beter op.
Zie jezelf als mijn Tim. Van de rest wist ik het namelijk welquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:35 schreef wyccie het volgende:
LB, (Soempie,) Yuri, Etcie en Nesle komen uit het noorden. B.ertha, Sheep en ik uit (de buurt van) Nijmegen. De rest uit de randstad.
Schrijf dit even op.
Oh, en Tim kan ik niet onthouden: Leeuwarden of Enschede.
Ja gek is dat eigenlijk, ik blijf het verwarrenquote:Op vrijdag 26 december 2008 20:45 schreef wyccie het volgende:
Maar, maar! Ik heb niks met Groningen te maken. Tim is van Enschde naar Leeuwarden verhuisd of andersom.
Eeeeeh geloof het wel?quote:
Waar woont WG? Ook ergens in het westen toch?
Go Wycciequote:Op vrijdag 26 december 2008 21:06 schreef wyccie het volgende:
En de pc maar weer opnieuw opgestart.![]()
De was heb ik ook al gedaan.
- klerenquote:Op vrijdag 26 december 2008 22:01 schreef wyccie het volgende:
Wat neem je allemaal mee naar België?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |