Eens.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die met kerst ineens meer/anders gaan eten dan normaal.
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:50 schreef Geerd het volgende:
Heb idd wel veul meer gegeten dan normaal net, maarja was ook wel lekker dusja.
Mensen zonder vrienden/familie.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef Rosbief het volgende:
Mensen die met kerst ineens meer/anders gaan eten dan normaal.
Die heb ik wel maar die zijn niet zo kakkerig om met kerst allemaal samen te dinerenquote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Birra het volgende:
[..]
Mensen zonder vrienden/familie..
Ah, jullie hebben de hele kansenwijk versierd met allerlei zooi, ook leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 22:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar die zijn niet zo kakkerig om met kerst allemaal samen te dineren
quote:Op donderdag 25 december 2008 22:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben de hele kansenwijk versierd met allerlei zooi, ook leuk natuurlijk.
Mensen die denken dat dineren kakkerig isquote:Op donderdag 25 december 2008 22:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Die heb ik wel maar die zijn niet zo kakkerig om met kerst allemaal samen te dineren
Ik heb vandaag 2 eitjes gebakken en een kopje soep gehadquote:Op donderdag 25 december 2008 21:46 schreef zhe-devilll het volgende:
Zijn jullie ook zo fokking vol?
Bah bah, alsof het niet meer weg wil oid...
Kerst eten![]()
Of zijn het de angst - stress hormonen van een uberintelligente kalkoen die ik heb opgegeten?
Hoi vetklepquote:Op donderdag 25 december 2008 22:07 schreef Birra het volgende:
[..]
Mensen zonder vrienden/familie..
quote:Op donderdag 25 december 2008 23:34 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Mensen die denken dat dineren kakkerig is
In ulke supermarkt. Nooit zien liggen?quote:Op vrijdag 26 december 2008 08:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hoe smaakt ulk?
En waar is dat te koop?
Ik kom nooit in achterbuurten. En zolang ik niet weet hoe het smaakt heb ik geen zin om tig kilometers te rijden op zoek naar een grote stad.quote:Op vrijdag 26 december 2008 09:01 schreef Twerk het volgende:
Is een turkse delicatesse. Te koop op de Zwarte Markt en verder in vrijwel elke achterbuurt in de middelgrote tot grote steden in ned.
Vroeg ik me ook al af! Ik ga voor een warmhoudertje ofzo? Dat als je eerst je kipdingetjes doet, dat ze dan warm blijven tot je patatjes ook klaar zijn.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:36 schreef Darkestrah het volgende:
Wauw!Wat doet dat bakje daaronder?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |