quote:
Die twee kende ik echt nog niet. Die van Boney M wel trouwens, en ik heb eerder ook een stukje van een disco-kerst-cd gehoordquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:10 schreef Nembrionic het volgende:
Als koning van de slechte smaak valt het me toch van je tegen dat je die nog niet kende
Bruce Willis zingt trouwens ook he
quote:
Ik wil hem best nog even volspammen voor het einde van het jaar hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 13:16 schreef iamredleader het volgende:
Zo, lunch-time
Tevens
En zou dit het laatste topic van het jaar worden?
Die film is echt megaoud en heb ik vroeger als kind een aantal keren gezien. Echt cool.quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:56 schreef wyccie het volgende:
Ik ben nu The flight of the navigator aan het kijken. Een Disney-film over een joch dat acht jaar 'verdwenen' is (4 zonne-uren weggeweest naar een andere planeet) en nu in een ruimteschip zit.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb een 'gezellig' boek uitgekozen: 'Hitler: de aanslagen'
Ik ook niet. Afvallen hoeft niet, stoppen met roken hoeft niet. Wat voor standaardvoornemens zijn er nog meer?quote:
Ik kende het nog niet. Mijn jeugdkerstfilms: Home Alone (kutkind) en Gremlins (Gizmoquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
Die film is echt megaoud en heb ik vroeger als kind een aantal keren gezien. Echt cool.
Meer vrije tijd nemen, minder sikkeneuren, meer leuke dingen doen en meer jezelf verwennenquote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef wyccie het volgende:
Ik ook niet. Afvallen hoeft niet, stoppen met roken hoeft niet. Wat voor standaardvoornemens zijn er nog meer?
Ja voor mij ook hoorquote:Ik kende het nog niet. Mijn jeugdkerstfilms: Home Alone (kutkind) en Gremlins (Gizmo).
quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nu prima. Heb namelijk pas de universiteitsbieb (na twee studies) ontdekt.
Ach soms duurt dat evenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nu prima. Heb namelijk pas de universiteitsbieb (na twee studies) ontdekt.
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet wetenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:10 schreef wyccie het volgende:
Shit, stiekem toch wel een voornemen. Sparen, hè. Misschien toch maar een betere bijbaan zoeken.
Iemand een tip?
Betaalt dat zo goed dan?quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh verkeerde Santa ClauseIk dacht die met Tim Allen
[..]
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet weten
Nee, het gaat juist over mensen die geprobeerd hebben om hem uit te roeien.quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Voel je je zo kut en eenzaam met kerst dat je inspiratie aan het opdoen bent om de mensheid uit te roeien?
Dat had ik een paar jaar geleden ook. Er is maar weinig dat je eraan kunt doenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:14 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, het gaat juist over mensen die geprobeerd hebben om hem uit te roeien.
Al moet ik zeggen dat ik van kerst best depressief kan worden, vooral die gemaakte gezelligheid en al die liedjes in de weken ervoor.
Heel weinig, dus op een gegeven moment moet je er maar in berustenquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat had ik een paar jaar geleden ook. Er is maar weinig dat je eraan kunt doen
Juistquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heel weinig, dus op een gegeven moment moet je er maar in berusten
Daar ben ik niet geschikt voor. Vind het echt kut om mensen lastig te vallen tijdens etenstijd om ze een hypotheek aan te smeren.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:12 schreef Etcetera het volgende:
Call center? Die zoeken nog wel mensen geloof ik. Verder zou ik het niet weten
Je kunt ook helpdesken hequote:Op vrijdag 26 december 2008 17:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daar ben ik niet geschikt voor. Vind het echt kut om mensen lastig te vallen tijdens etenstijd om ze een hypotheek aan te smeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |